• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Muumilaakson Kronikoita
Thread Modes
Quote:Missä on Muumitalon kuisti ja kukkapenkit? Wink

Lue aihe. Wink

Tuo oli vain spritejen testausta.

Reply
Muumit on aina ollu tosi himoi! Pelaan 99% tätä peliä.. Toivottavasti tässä on taikurin hattu ja itse taikuri pantterinsa kanssa
UU kärpänen

Reply
Vaikken suuremmalti perusta muumeista, aion pelata tätä ihan uteliaisuuttani. Kai tästä tulee suomenkielinen? Ääniä voisit onnistua rippaamaan jostain muumi-pelistä (kato kirjastosta ja voin [highlight]polttaa[/highlight] kopioa sulle meri-pelin ja näkymättömän lapsen, ja lähettää postisa.
Tai vaihtoehtoisesti ottaa niistä ISO-kopiot ja lähettää ne mailaten...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Hmm, uskoisin että äänet on helppo löytää, ja musiikit minulla onkin jo Smile

Tietysti peli on suomenkielinen. Oletteko katsoneet muumeja enkuksi? Se on sellaista schaissea ettei sitä katso humalainen sikakaan. Ja japania en osaa, ja sillä voisi muutenkin olla _hiukan_ kapeat markkinat tällä foorumilla.
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Mites projekti edistyy? Onko demosta vielä tietoa?

Jos lopetat tämän tekemisen Neenya niin saat raipasta niin että tuntuu vielä vanhanakin! Wink

Reply
Repesinpäs tuolle Kassun viestille D:

Noh, anyway. En ole huomannutkaan että teit tälle topicin. Hieno homma :)

Demoa odotan innolla ja kokoversiota vielä enemmän innolla.

Muistan kun pelasin Gayboy Emulaattorilla jotain GBC-Muumipeliä.
Siinä piti kiivetä Haisulin kanssa kilpaa puuhun :P

Reply
Demoa en osaa vielä luvata, mutta älkää intoutuko liikoja, sillä tämä on "onpa tylsää" -projekti, eli ei aktiivinen pääprojekti.

Ja kun tekee kaikki grafiikat itse, menee tähän vähän aikaa. Kunhan saan muumitalon pihan valmiiksi (Rehuja enää tekemättä), niin julkaisen ainakin kuvamateriaalia.

Reply
odotan täta innolla vaikka en paljoa muumeista välitä Wink

Reply
Teekkö tätä viellä? Sori necro, jos oli

Reply
Quote:Teekkö tätä viellä? Sori necro, jos oli
Pakko kai jatkaa kun niin tykkäätte Smile En osaa sanoa ajankohtia mutta kunhan viitsin niin teen taas vähän grafiikoita. Täytyy vaan katsoa vähän muumia jotta saan inspiraatiota ja myös mallia Smile

Reply
mites on projun laita??

Reply
Quote:mites on projun laita??

Eiköhän Neenya kerro kun on jotain kerrottavaa. Älkää turhaa spämmäilkö tälläistä turhaa : P

Reply
Hei... Sain pienoisen innostuksen tähän projuun kun olen taas tapittanut Muumia (:_D)
Luin kirjan "Muumit ja tuhotulva", ja olin pettynyt siihen miten hutaistulta se tuntui. Kirjassa kun oli jokunenkin kohta josta olisi pienellä syventymisellä saanut tunnetta reilusti mukaan.

Joten... Päätin että teen tätä peliä kirjaan pohjautuen.

En tiedä miten pitkälle innostus riittää, mutta mikäli saan hieman apua, innostus jatkunee pidempään Big Grin

EDIT: Hienosti tosin grafiikat ovat vanhalla koneella ja kone on toisella paikkakunnalla enkä sitä saa/jaksa tuoda sitä lähiaikoina.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)