• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Muumilaakson Kronikoita
Thread Modes
[Image: 2wcejp0.png]

Peli on pitkälti vielä suunnitteluvaiheessa, mutta laitanpa nyt ensimmäista kuvamateriaalia. Kaikki mitä näette on 100% omaa pikseliarttiani.[Image: aylnw3.png]

Pelissä tullaan pelaamaan kaikilla muumilaakson hahmoilla, ja peli soveltuu kaiken ikäisille.

Genre on puzzle, ja erilaisia minipelejä on eri vaikeusasteisia. Musiikista vastaa Sumio Shiratori ja Fiburazin sovitukset.

Tiiviisti:
Versio: 2003
Kieli: Suomi
Vakavuusaste (*-*****): ***
Genre: Puzzle/adventure
Vaikeusaste: helposta haastavaan
Ikäsuositus: 0+
Vaiheessa: Grafiikoita.
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Omg! Teit sen! Varmasti pelaan, kun tulee demo. Wink

Reply
Tulen varmasti pelaamaan, mutta kuvasta puuttuu Muumitalon terassi, ja varasto. Big Grin

Reply
Quote:Tulen varmasti pelaamaan, mutta kuvasta puuttuu Muumitalon terassi, ja varasto. Big Grin

Eikös muumitalossa ole jonkinlainen takaovi? :-?

//Ja muutenkin, tuo kartta vaikuttaa lähinnä testaukselta.

Reply
Kuulehan Aza, kun minun täytyy tehdä kaikki grafiikat itse, se on aika hidasta, mutta halusin silti jo näyttää mitä olen tehnyt :p

Reply
Quote:Kuulehan Aza, kun minun täytyy tehdä kaikki grafiikat itse, se on aika hidasta, mutta halusin silti jo näyttää mitä olen tehnyt :p

Jaa, luulin että tästä oli jo jotain hieman konkreettistakin valmiina - no, pitänee odottaa. Smile

Onnea projektille!

// Oho! Lukuvirhe. Smile

Reply
Quote:Jaa, luulin että tästä oli jo jotain hieman konkreettistakin valmiina
Quote:Keskeneräiset Projektit
Jos haluat esitellä projektisi, josta ei ole (lähes) mitään konkreettista valmiina ...

Hienoja spritejä on, muusta en sitten varmaan voikkaan sanoa vielä mitään =P onnea.

Reply
Hahah, tämä on kyllä niin awsum project evar. Kai teet tähän myös Mörön ja Haisulin? Smile

Reply
Quote:Hahah, tämä on kyllä niin awsum project evar. Kai teet tähän myös Mörön ja Haisulin? :)

Ilman niitä Muumipeli olisi aika köyhä. Tulee heti mieleen tehtäviä liittyen Haisuliin. >:D

Reply
Kerran joskus oli mielessä tehdä semmoinen humoristinen Muumipeli jossa Nuuskamuikkunen ja Pikku-Myy olisivat päähenkilöinä mutta luovuin ideasta koska tiesin että menisi överiksi...

Reply
Juu, kyllä ainakin Mörkö, Haisuli ja Hattivatit pääsevät peliin Smile Eihän peli ole hyvä jos siinä on kaikki hyvin ;D

Reply
tälläsiä huumori pelejä kaivataan paljon...kai teet suomen kielisen??  Tuntuu jotenkin oudolta ku joku esim muumipeikko alkaa vääntää englantia ;D ;D

Reply
Quote:tälläsiä huumori pelejä kaivataan paljon...kai teet suomen kielisen??  Tuntuu jotenkin oudolta ku joku esim muumipeikko alkaa vääntää englantia ;D ;D

Huumoripeli? Muumit ovat vakava asia.

Reply
no mulle ne on aika läppiä

Reply
Missä on Muumitalon kuisti ja kukkapenkit? Wink
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)