• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Resurssihaku
Thread Modes
Eli tarvitsisin joitakin hianoja futuristisia tilesettejä... Ei niitä RMXP sivuilla olevan koe-pelin tilesettäjä! Kiitos avusta jo etukäteen!
[Image: allinonelogojp3.png]

Reply
Tarkoitatko koepelillä Knight-Bladea?

Zanyzoran sivuilla näkyisi olevan 5 futuristista tilesettiä.
http://www.teamanti.com/rmxp/

Reply
juu tarkoitin sitä Knight-Bladea. Kiitoksia!

Reply
Niin, tarvitsisin sellainsn "pullean" characterin kun en itse osaa tehdä. Jos joka löytää tai tekee semmosen, annan creditsejä! Kiitos jo etukäteen! Rmxp:hen, ei mitään väliä minkä väriset vaatteet. Ja mieluiten sellaiset nykyaikaiset vaatteet kiitos! Ai niin. Sen pitää olla mies. Ja jos vielä sais sellasent pitkät ja tuuheet hiukset.

Reply
Mies vai nais hahmo, ja onko väliä asusteiden värillä? Ja kelpaako jos valmiista RTP hahmosta muokkaa "pulleamman"?
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Reply
Mainitse ohjelma jolle sprite on tehtävä, kiitos Smile.

Reply
Muokkasin nuo tiedot ekaan viestiin

Reply
Liikaa erillisiä Resourcepyyntöjä.

Tästä lähin tänne yksittäiset pyynnöt. Isommat, kuten kasa musiikkia tai Battler-paketti tulee sitten omaan ketjuunsa.

Reply
Voisiko joku tehdä minulle ruskean kivihirviön, ei kauhean isoa? En löytänyt netistä.
[Image: userbar-vip.png]<br /><br />Huomasitko muuten, ett? kulutit juuri pari sekuntia el?m??si lukiessasi t?t

Reply
Tämä nyt ei ole ruskea, mutta kivihirviö kylläkin. Täällä on monta muutakin hienoa characteria.

http://z3.invisionfree.com/ChaosProject/...wtopic=413

Reply
Quote:Tämä nyt ei ole ruskea, mutta kivihirviö kylläkin. Täällä on monta muutakin hienoa characteria.

http://z3.invisionfree.com/ChaosProject/...wtopic=413

Nuo on muuten ihan törkeen hienoja.

Reply
Aivan loistavia!

Reply
Quote:Niin, tarvitsisin sellainsn \"pullean\" characterin kun en itse osaa tehdä. Jos joka löytää tai tekee semmosen, annan creditsejä! Kiitos jo etukäteen! Rmxp:hen, ei mitään väliä minkä väriset vaatteet. Ja mieluiten sellaiset nykyaikaiset vaatteet kiitos! Ai niin. Sen pitää olla mies. Ja jos vielä sais sellasent pitkät ja tuuheet hiukset.
Eikös kukaan löydä tällaista characteria tai voisi sellaista tehdä itse? Riittäs kun se oli mies ja sillä olis sellaset nykyaikaset vaatteet (Farkut taikka sellaset mustat/sinertävät housut ja sitten t-paita tai joku lyhythihainen muunlainen paita ja tieteskin jotkun kengät). Creditsejä annan sille joka tämmösen sais mulle... Ja olisin kiitollinen

Reply
Tällaisen löysin vähän kaiveltuani. En tiedä onko tarpeeksi nykyaikainen, mutta lihava ainakin.

[Image: fatman01.png]

Tekijää ei ole tiedossa tosin.

Reply
Quote:Tällaisen löysin vähän kaiveltuani. En tiedä onko tarpeeksi nykyaikainen, mutta lihava ainakin.

[Image: fatman01.png]

Tekijää ei ole tiedossa tosin.
Jee!! Kiitti mursu! Saan tuosta varmaankin muokattua haluamani! Kiitos! Ja laitan sinut creditseihin koska löysit sen!

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)