• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Funguksen musiikki
Thread Modes
Hehkutanpa vielä, että kiitos oikein paljon tuosta biisistä. Se on juuri sopiva peliini ja rakastan sitä joka testauskerralla enemmän <3.

Hmm... Taidanpa laittaa sen soittimeenikin Wink
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Kiitos ja ole hyvä. Kiva, että onnistuin. Smile

Reply
Neenyalle menumusa. Vähän hitaalla tahdilla tuli tehtyä. >_>

//Ja anteeks tuplapostista. Taitaa olla mun eka.

Reply
Olen pahoillani, mutta niin hieno kappale kuin tuo onkin, se ei millään sovi peliini, koska se on liian pirteän oloinen :/ Pelini vaatii jotain mystisemmän ja synkemmän kuuloista. Hieno biisi joka tapauksessa Big Grin
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Quote:Olen pahoillani, mutta niin hieno kappale kuin tuo onkin, se ei millään sovi peliini, koska se on liian pirteän oloinen :/ Pelini vaatii jotain mystisemmän ja synkemmän kuuloista. Hieno biisi joka tapauksessa Big Grin

Vois sitte yrittää uudestaan jossain vaiheessa. Tongue

Reply
Huuh, nämähän paranevat kerta kerralta : O

Tuo Jungle voisi sopia Koodeksiin, joskin mietin erottuisiko se sitten liikaa (kaikki muu musiikki on mp3).

Voisit muuten harkita vaikka ihan pienen (5-7 trackia?) albumin tekemistä :p

Reply
Quote:Voisit muuten harkita vaikka ihan pienen (5-7 trackia?) albumin tekemistä :p

5-7 samantyylistä biisiä vai esim. erilaisia themejä: shop, town, welcum 2 agrabah, dungeon, world map jne. Tongue

Reply
Quote:Huuh, nämähän paranevat kerta kerralta : O

Tuo Jungle voisi sopia Koodeksiin, joskin mietin erottuisiko se sitten liikaa (kaikki muu musiikki on mp3).

Voisit muuten harkita vaikka ihan pienen (5-7 trackia?) albumin tekemistä :p

Onhan Fungus tehdyt psykedeellisen humppadiscoetc. -minulevyn. Tätä kuitenkaan ei tietääkseni ole julkaistu missään. Tongue

Reply
Pitkästä aikaa! Smile

Jazzahtavan pätkän tein.

Reply
Nätti biisi. Selvästi vaikutteita Gran Turismo -musasta, mutta eihän se huono juttu ole. GT-musiikki kun sattuu olemaan yhtä parasta pelimusiikkia ikinä. Lisää tälläistä!

Reply
Löysin vanhoista mideistä tällaisen. Lyhyehkö, mutta loopattava. Tongue

Reply
Viimeistelin vanhan midin. Tämäkin looppaa. Saatte itse päättää, minne se sopii. Smile

Pahoittelen tuplapostia.

En pahoittele tuplapostia, sillä Sase sanoi, ettei moderaattorien tarvitse. >: D

Reply
Hyvä muziikit sulla! Latasin kaikki Smile

Reply
Mursu ehdotti joskus pelimusa-albumin tekoa.
Enpä tiedä, voiko tätä kolmella biisillä albumiksi kutsua tai onko musiikki moneenkaan peliin sopivaa,
mutta tulipa tällä kertaa tehtyä jotain erilaista ja erikoista ainakin kuunneltavaksi.

Tällaista teen, kun olen enemmän tai vähemmän väsynyt. (Paitsi toinen biisi on tehty vanhan keskeneräisen midin pohjalta.)

//Myöhäiset kiitokset Zelille. En ole tätä aihetta vähään aikaan katsastanut. :/

//Muokkasin kolmatta biisiä ja lisäsin siitä uuden version: Remains (Walrus Edition). (Mursun neuvojen avulla muokattu versio.)

//Käsitin Mursun neuvot väärin... D:

Reply
Tällä kertaa viiden midin paketti. Tongue

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)