• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Shade Hunterin sävellykset/variaatiot
Thread Modes
No nyt laitan loput sävellyksistäni tähän niinkuin muutkin, mutta mitä mieltä olit sävellyksestäni?

Reply
Yhdistin nyt edellisen sävellysaiheesi ja tämän uuden. Postaathan sitten jatkossa sävellykset tänne, jookos kookos?

Reply
Yes mister isopaha. Big Grin

Reply
Vanhoja musiikkeja, mutta jotkut on ihan hyviä.
Nykyään vietän enemmän aikaa siellä englanninkielisellä foormumilla kun sain työkseni säveltää yhteen peliin musaa.no pitemmittä puheitta:
Video1
Video2
Video3
Video4

Kuunnelkaa ja arvostelkaa.

Reply
Morning of the Kingdom

Uusi kappale. Kommentoikaa ja hämmästykää!
Huom... 100 kertaa parempi kuin entiset.

Reply
https://soundcloud.com/elias-luukkanen

Eli tässä on kaikki säveltämäni kappaleet, jotka olen julkaissut netissä. On minulla muitakin parempilaatuisia, mutta nettivorojen takia julkaisin nämä. Jotkin näistä kappaleistani on sävelletty tiettyjä työprojekteja varten, kuten peliprojektit.

Kuunnelkaa, ja arvostelkaa jos uskallatte! Big Grin

Reply
oho oho o.o Custom muusiikki on hyvää Big Grin
Älä kysy. Olen se outo hyypiö joka saa hyviä ideoita jotka kaatuvat siihen että kukaan ei osaa/jaksa tehdä niitä.

Reply
Kiitos paljon Mikuel Smile

Reply
Yksi kappale tulevaan omaan peliini

https://soundcloud.com/elias-luukkanen/s...ree-rulers

Reply
http://soundcloud.com/elias-luukkanen/se...-year-2013

Tässä on yli tunniksi kuunneltavaa ilmaiseksi! Kuunnelkaa, kommentoikaa, ja tykätkää jos sille päälle satutte.

Reply

Jos tykkäsitte, niin tykätkää facebooksivustani Smile

Linkki

Reply
Olen ollut pari, kolme viikkoa poissa foorumilta, koska ja sain säveltämisen saralla yhden projektin valmiiksi.

Aloitin yhteistyön erään Amerikkalaisen pelintekijän kanssa ja saimme sopimuksen kasaan. Kaikista pelin tuotoista 10 prosentin provikan Cool

Alla linkki pelin musiikkeihin, jotka sävelsin Big Grin Kuunnelkaa jos kiinnostaa, se on ilmaista.

A Long Journey Album

Reply
Shade Hunter;42066 Wrote:Olen ollut pari, kolme viikkoa poissa foorumilta, koska ja sain säveltämisen saralla yhden projektin valmiiksi.

Aloitin yhteistyön erään Amerikkalaisen pelintekijän kanssa ja saimme sopimuksen kasaan. Kaikista pelin tuotoista 10 prosentin provikan Cool

Alla linkki pelin musiikkeihin, jotka sävelsin Big Grin Kuunnelkaa jos kiinnostaa, se on ilmaista.

A Long Journey Album

Ohhoh, onnea tämän kanssa! Toivotaan, että peli on kaupallinen menestys Smile

Reply
Toivotaan, vaikka en elättele toiveita jättimäisistä rahasummista Wink

Kiitos Isopaha! Mites muuten sen sinun Shelter projektin kanssa by the way?

Reply
Shade Hunter;42071 Wrote:Toivotaan, vaikka en elättele toiveita jättimäisistä rahasummista Wink

Kiitos Isopaha! Mites muuten sen sinun Shelter projektin kanssa by the way?

Siinähän se on edennyt ihan kivasti Smile Nyt ei tosiaan taas vaan meinaa aika riittää, kun on miljoona rautaa tulessa yhtä aikaa...

Ehkä se jonain kauniina päivänä on pelattavassa kunnossa Tongue

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)