• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Manuvan kipaleet
Thread Modes
joo, tänne isken mun tekemiä biisejä... Tungen niitä aina kun jaksan.  :Smile

Kappaleita saa ottaa omaan peliinsä kahdella ehdolla:
1. Ilmoittaa asiasta minulle
2. Laittaa nimeni (Manuva) Creditseihin

pelimusiikkia:

- The Unforgiving Life (Keskeneräinen): http://www.kovalevy.org/174105
- Doomed: http://www.kovalevy.org/934143

Ja tässä on parin kaverin kanssa soittama Tatakau Monotachi (Tunnetaan paremmin nimellä FFVII Battle Theme, mutta Tatakau Monotachi on sen alkuperäinen ja aito japanin kielinen nimi) Minä vedän sooloa!!
"Joulu on taas, joulu on taas, kattilat t?ynn? puuroo!" *laulellen*

Reply
Ihan hyviä kipaleita. varsinkin tuo FFVII Battle Theme on hyvä. Biisit oli ehkä vähä liian vauhdikkaita mun peliin, mutta jos olet kerran näin hyvää saanut aikaan niin jatka ihmeessä !

Reply
No, minäpäs laitan tällaisen hitaamman biisin
"Joulu on taas, joulu on taas, kattilat t?ynn? puuroo!" *laulellen*

Reply
Todella mahtavia! Varsinkin tuo Tatakau Monotachi. Jatka samaan malliin.
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Reply
Doomed on sopiva saattaisin ehkä käyttää sitä jos se vain sopii sulle ??

Reply
Quote:Todella mahtavia! Varsinkin tuo Tatakau Monotachi. Jatka samaan malliin.  [smiley=thumbsup.gif]

juu, mutta ota huomioon, että Tatakau Monotachi on minun ja kavereiden soittama. Kappaleen on säveltänyt Nobuo Uematsu, en minä. Ja sitä ei saisi käyttää omassa pelissä.

Sopii mainiosti, Miksumies. toivottavasti se löytää hyvän paikan pelistäsi
&quot;Joulu on taas, joulu on taas, kattilat t?ynn? puuroo!&quot; *laulellen*

Reply
Quote:
Quote:Todella mahtavia! Varsinkin tuo Tatakau Monotachi. Jatka samaan malliin.  [smiley=thumbsup.gif]

juu, mutta ota huomioon, että Tatakau Monotachi on minun ja kavereiden soittama. Kappaleen on säveltänyt Nobuo Uematsu, en minä. Ja sitä ei saisi käyttää omassa pelissä.

Sopii mainiosti, Miksumies. toivottavasti se löytää hyvän paikan pelistäsi  Wink

Juu kiitti saat nimes sitte creditseihin jos se mun peli tulee koskaan olemaan valmis.

Reply
[quote][quote]Todella mahtavia! Varsinkin tuo Tatakau Monotachi. Jatka samaan malliin.
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Reply
Quote:Juu tiedän että se on Noboun kipale. Olen \"suuri\" Final Fantasy musiikkien fani Smile Mutta hyvin soitettu.

No se on hyvä Smile Kävi kyllä aika munkero, että meni noinkin puhtaasti mun osalta. Piti soittaa varmaan 10 kertaa, ennenkuin onnas noin hyvin Big Grin

Reply
Kitarasoundi on aika... mielenkiintoinen. Tongue

Ihan jees kappaleita.
Projektit:<br />- Final Fantasy: Lunar Utopia<br />- Sundering Heaven &amp; Earth

Reply
Quote:Kitarasoundi on aika... mielenkiintoinen.

hehe... oisko vielä pitäny säröä laittaa lisää? bassot ei kuulu tosiaan hyvin, ja rumpusoundit ihan p*******ään, mutta minkäs teet kotinauhureilla Wink

Reply
Joo, tässä on vähän laiskuus iskeny, joten en laittele näitä kappaleita enää tänne. Mutta mikäli haluatte musakia, laittakaa viestiä, jossa kerrotte musiikkityylin, pituuden ja kaikkea, mitä haluatte siihen.

(anteeksi tuplapostaus)

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)