• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Omat grafiikat
Thread Modes
Sanokaas kuka muu kuin minä, jaksaa ja haluaa tehdä RPG - pelin omilla graffoilla? Ja olis kiva saada jotain näyttöö näistä projekteista. Laitan pian ittekki, kunhan kerkeen.
[Image: 600px-Alcatraz03182006.jpg]

Reply
Hassua kun kysyit. Aloin juuri tässä eilen väkertelemään omia charruja mahdolliseen uuteen peliprojuuni. Dunno saanko siitä mitään kauheana näytille, mutta aionkin tehdä vain hahmot mahd. kustomina.

Random t-paitaheebo
[Image: teepaitadude.png]

Pollari: [Image: test.png]

Pollari kaasunaamari/muu maski päällä:
[Image: test2.png]

Rasittavinta on hiusten spritettäminen. Olen katsonut tutoriaaleja ja kokeillutkin tehdä pari, mutta tulokset ovat olleet vähän laimeita. Aionkin käyttää muiden tekemiä hiuksia paljon ja frankenspriteillä. Rtp-hemmojen tukat nimittäin sopivat yllättävän hyvin tuolle isollekin templatelle : P

Reply
Quote:Hassua kun kysyit. Aloin juuri tässä eilen väkertelemään omia charruja mahdolliseen uuteen peliprojuuni. Dunno saanko siitä mitään kauheana näytille, mutta aionkin tehdä vain hahmot mahd. kustomina.

Random t-paitaheebo

Rasittavinta on hiusten spritettäminen. Olen katsonut tutoriaaleja ja kokeillutkin tehdä pari, mutta tulokset ovat olleet vähän laimeita. Aionkin käyttää muiden tekemiä hiuksia paljon ja frankenspriteillä. Rtp-hemmojen tukat nimittäin sopivat yllättävän hyvin tuolle isollekin templatelle : P

Kommeeta on! Ookko käyttäny missään muussa projussa oma tekemiä charruja tai chipsettejä?
[Image: 600px-Alcatraz03182006.jpg]

Reply
Quote:
Quote:Hassua kun kysyit. Aloin juuri tässä eilen väkertelemään omia charruja mahdolliseen uuteen peliprojuuni. Dunno saanko siitä mitään kauheana näytille, mutta aionkin tehdä vain hahmot mahd. kustomina.

Random t-paitaheebo

Kommeeta on! Ookko käyttäny missään muussa projussa oma tekemiä charruja tai chipsettejä?

En oikeastaan : P tein kyllä paljon frankenspritejä eli yhdistelmiä jo olemassa olevista rtp-hahmoista niin The Codexiin kuin Maailma Ilman Aurinkoa pelisarjaani.

Sanoisin, että jos tahtoo jotain muuta kuin oletushahmoja ja Aluxesin mutta ajatus 5 vuoden kustomgraffujen spritettämisestä hirvittää, niin varsin omaperäisen näköisen lookin saa aikaan jo ihan vain recoloraamalla tilesettejä, hahmoja ja muita. Ja etenkin, jos sitten vielä yhdistelee siihen muiden tekijöiden lisäyksiä.

Reply
[Image: phahmo-1.png]

[Image: charrupohjat.png]

Siinä muutama tuotokseni. Kaikki ovat täysin itse tehty. Toi toka on sitten vain charrupohja, jonka pohjalta sitten tehdään charruja.
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
[Image: kuvac.png]

Pyytäisin tähän mielipiteitänne siitä, miten hyvin/huonosti piirtämäni kasvografiikat  sopivat yhteen tileset-grafiikoiden yms. kanssa yllä olevassa kuvassa. Olen tietoinen siitä, että kasvografiikkani ovat jonkin verran pelkistetympiä kuin muut käyttämäni grafiikat. Kyse onkin siitä, häiritseekö se?

Reply
Kyllä se mua hieman häiritsee. Ei ne rumia oo, mutta pistää ajatteleen että (ja ei pahalla) etteikö graafikko parempaan pysty...
2k/3 tason pelisä nuo ois ihan sopivat, vaan tähän ne ei valitettavasti oikein sovi :/
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Kiitän vastauksesta ja sen rehellisyydestä. Kaveri olikin vähän samaa mieltä kanssasi, joten halusin tähän vähän objektiivisemman mielipiteen. Pitääpä varmaan sitten etsiä joku muu tekemään nuo...

Reply
Erityisesti kasvojen peruspiirteet ovat tuossa hiukan hassuja ja tuon tyylinen ääriviivoitus ja väritys ovat keskinkertaisen Paint-taiteen merkkejä. Tulos on kyllä muuten ihan kiva.

Oli ainakin rehellistä Big Grin
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
No voi hitto, nyt mun itsetunto murenee. Olihan tämä ties kuinka mones kerta kun käytän paint.netiä. Mutta vakavasti puhuen... Joo, luulen helposti tekemästäni liikoja, olipa kyseessä vaikka sitten paint.net-taidetta jonka laatua ei takaa juuri minkään sortin digitaalitaide-taito. Sen takia juuri päätin kysyä. Ja hyvä niin, mahdollinen (ainakin kokeneempi) piirtäjä on onneksi jo löytynyt.

Reply
Hei kymysys teille kokeneille...

Jos on mahdollisesti ostanut rpg resurssipackin, niin voiko sitä käyttää maksullisessa pelissä?

Reply
Shade Hunter;41769 Wrote:Hei kymysys teille kokeneille...

Jos on mahdollisesti ostanut rpg resurssipackin, niin voiko sitä käyttää maksullisessa pelissä?
Voi, samoin kuin voi RTP:täkin.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)