• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Yleinen VX keskustelu
Thread Modes
Olen nyt leikkinyt tuon trialin kanssa pari päivää, ja onhan todettava, että paras RPG Maker ikinä. Vähän tuo hinta vain hirvityttää. Undecided
Projektit:<br />- Final Fantasy: Lunar Utopia<br />- Sundering Heaven &amp; Earth

Reply
http://www.rpgmakervx.net/index.php?showtopic=244

Englanninkielinen lataus löytyy myös VX:n.

Reply
Latasin trialin ja englanti-paketin ja täytyy sanoa, että mahtava! Monta kertaa parempi kuin XP. Big Grin
[Image: userbar-vip.png]<br /><br />Huomasitko muuten, ett? kulutit juuri pari sekuntia el?m??si lukiessasi t?t

Reply
RPG MAKER XV Trial.

Ihan mahtavat tile setit harmin paikka ettei pääsyt kokeilee tos rialis et käykö 2003 kuinka hyvin tohon mut ainakin ne sain ripatuu vx:lle.

charsetit ei kyl käy tai ainakin niit pitäis suurentaa ilmeisest
[Image: images?q=tbn:ANd9GcQAzMK6vMy8-AJ5KG1WW21..._C_YusxLnA]

Reply
Hauskahan tuo on, Tallensin Pari Projektia Voisi tännekki laittaa..mutta mitää järkeä ku ne on vaan tollasia 5min hupi pelejä..
[Image: 6pz0yoj.jpg]<br />[Image: staradmin.gif]<br />[Image: staradmin.gif]<br />

Reply
Quote:Olen nyt leikkinyt tuon trialin kanssa pari päivää, ja onhan todettava, että paras RPG Maker ikinä. Vähän tuo hinta vain hirvityttää. Undecided

Kuinka paljon sen hinta on??

Reply
100 $

Reply
Aika kova hinta mun mielestä. En kyllä tästä maksaisi noin paljoa...

Reply
Jooh, n. 60-70 euroa.

Kaipa hinta putoaa ajan myötä...

Reply
Joo joku 60 € kuulostaisi ihan kelpo hinnalta pitää varmaan ensin demo ladata ja katsoa onko tänä mistään kotoisin.

Reply
Kun tossa trialissa saa niitä veneitä, laivoja ja niitä ilma-aluksia vaan yhden koko pelissä niin eikö siinä aidossakaan saa niitä enempää?

Reply
Ei.
Mutta voit Variableilla siirrellä niitä.

Reply
En tajua miksi ihmiset jaksaa mollata uusinta enterbrainin luomusta :/
Mielestäni siinä ei ole mitään vikaa.

\'\'LOL, JTN ANIME IHQY SÖPÖ KAMAA!\'\'
Älä itke, tee omat grafiikat.

\'\'Tämän päivän tiedoilla vaikuttaa siltä, että VX on joko graafinen versio 2003Confusedta tai riisuttu versio XPConfusedtä. Päätä itse. \'\'

Okei, täytyy myöntää, että enterbrain ei koskaan tajua laittaa kaikkia ominaisuuksia yhteen ohjelmaan, mutta VX ei ole riisuttu versio XPConfusedtä, sillä nythän uusin rpg maker sisältää RGSS 2? Olen kokeillut sitä, ja se todellakin on helpompi kuin perinteinen rgss.

Itse aion käyttää ohjelmaa tulevaisuudessa, olen jo kyllästynyt rpg maker xp:hen.

Reply
Quote:En tajua miksi ihmiset jaksaa mollata uusinta enterbrainin luomusta :/

\'\'Tämän päivän tiedoilla vaikuttaa siltä, että VX on joko graafinen versio 2003Confusedta tai riisuttu versio XPConfusedtä. Päätä itse. \'\'

Okei, täytyy myöntää, että enterbrain ei koskaan tajua laittaa kaikkia ominaisuuksia yhteen ohjelmaan, mutta VX ei ole riisuttu versio XPConfusedtä, sillä nythän uusin rpg maker sisältää RGSS 2? Olen kokeillut sitä, ja se todellakin on helpompi kuin perinteinen rgss.

Itse aion käyttää ohjelmaa tulevaisuudessa, olen jo kyllästynyt rpg maker xp:hen.

VXConfusedsä päähän ottaa eniten mappausjärjestelmä. Miksi ihmeessä se piti vaihtaa kun se on toiminut erinomaisesti alusta lähtien?

Reply
Quote:
Quote:En tajua miksi ihmiset jaksaa mollata uusinta enterbrainin luomusta :/

VXConfusedsä päähän ottaa eniten mappausjärjestelmä. Miksi ihmeessä se piti vaihtaa kun se on toiminut erinomaisesti alusta lähtien?

Samaa kyllä mietin itsekkin. Undecided

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)