• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Yleinen lätinä 200x:stä
Thread Modes
luulin että tässä puhuttiin irl kavereista jotka harrastavat RPG Makereita. Anteeksi etten lue ajatuksia ja tajunnut että se meinaa kaikkia kavereita. : <

Reply
Quote:Höh, mulla on vain yksi kaveri joka tekee rpg makerilla pelejä. Tongue

Ja sekin olen minä...  Tongue

Reply
Quote:
Quote:Höh, mulla on vain yksi kaveri joka tekee rpg makerilla pelejä. Tongue

Ja sekin olen minä...  Tongue

Niin.. Big Grin Mesessä jutellaan rpg maker peleistä ja lähetetään screenshittejä_shotteja.
Kesällä tehdään jotain "läppäpelejä" yhdessä..

Reply
Hyyyy...... Minä en tunne ketään fyysisesti joka käyttäs RPG makereitä. Vain teidät täältä foorumeilta. Ite en oo vielä täysin oppinut käyttään 2k3a. XP pysyy paremmin hanskasa. Vaan so what. Mulla onki yks idea jonka käyn nyt johonki sopivan epäsopivaan paikkaan postaan.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Minulla on monia kavereita, jotka käyttävät RPG Makereita, mutta lähinnä minun innostaminani. Koko perheeni lukuunottamatta äitiä ja isää, käyttävät RPG Makereita, jopa pikkusiskoni! Olen saanut aika paljon laajennettua RPG Makerin käyttäjäkaartia...
[Image: pienipinenmiesavaruus.png]<br />[Image: clixsense_gpt468x60a.png]

Reply
Quote:Minulla on monia kavereita, jotka käyttävät RPG Makereita, mutta lähinnä minun innostaminani. Koko perheeni lukuunottamatta äitiä ja isää, käyttävät RPG Makereita, jopa pikkusiskoni! Olen saanut aika paljon laajennettua RPG Makerin käyttäjäkaartia...

Käyttäisipä minunkin pikkusisko RPG Makeria. Big Grin

Reply
mä oon yhdeksän ja käytän rpg makerii

Reply
Quote:mä oon yhdeksän ja käytän rpg makerii
Olen tuplasti vanhempi ja käytän rpg makerii ^^
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
koko aaamun väkersin pikku paikkaa mikä on surkeesti mapattu mutta
__________________________________________<br />

Reply
Hion sitten yhtä dialogia melkein 2kk paperilla ja pääsäni ennenkuin sain sen puhtaaksi paperille.
[Image: images?q=tbn:ANd9GcQAzMK6vMy8-AJ5KG1WW21..._C_YusxLnA]

Reply
Kun katsoo monia pelejä, niin keskustelut niissä tuntuvat välillä sellaisilta, mitä oikeassa maailmassa ei koskaan voisi tapahtua. Joskus ne menevät liian nopeasti ja epäuskottavasti, toisinaan keskustelulla ei ole mitään sisältöä. Joskus juonta vähätellään rpg peleissä. On hyvä, että dialogia miettitään, välillä tuntuu, ettei monet niin tee.

Reply
En tiiä meneekö oikeeseen osoitteeseen, mut tälläsen hokasin tos tehä. Ei mennyt kun sellasen 10 min. Eli tarkotuksena oli tehdä kamera joka scrollaa kun hahmo kulkee sen reunalle ja eventin sisäisenä koodina se tapahtuu näin. https://www.dropbox.com/s/p9xagza0s8860k...kamera.png
[Image: images?q=tbn:ANd9GcQAzMK6vMy8-AJ5KG1WW21..._C_YusxLnA]

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)