• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Yleinen lätinä 200x:stä
Thread Modes
Joo, siis yleisiä juttuja, eli ei välttämättä ongelmia, vaan mielipiteitä jne.

Mites onko teillä koskaan laskenut into sen takia, kun korjaat yhden virheen jostain, niin tulee kaksi uutta tilalle? Big Grin Olen huomannut, että tämä on minulle aika yleinen ongelma ;D Mites teillä?

Ja jos joku tämäntyylinen topik on jo jossain, niin en löytänyt Smile
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Itse osaan eliminoida virheet jo nopeasti mutta mappausvirheet lähinnä rasittavat. Ei sitä jaksa kun aina kun testailen eventtiä joka toimii 110 prosenttisesti niin huomaan 20 mappausvirhettä.

Reply
Itselläni menusysteemi toimii hyvin. Virheitä ei ole näkynyt.
Ainoa ärsyttävä juttu oli se kun Nightowl\'s Companyn piti alunperin olla RPG Maker 2000 peli mutta sitten päätin laittaa sen RPG Maker 2003seen. Ennen kun tein sen, niin miun piti poistaa kaikki tavarat ja taidot ettei ongelmia tulisi.

Reply
Joo, jos haluaa oman pelin kokonaan, on rasittavaa tyhjentää Database :p Voiko sitä muuten saada mitenkään pois? Siten että saa aina aloittaa puhtaalta pöydältä. Aloittaessahan se on ihan hyvä, jotta tietää sitten miten mikäkin toimii, mutta kun haluaa aloittaa ihan oman projun, on väsyttävää alkaa tyhjentämään kaikkea, ja jos joku jääkin väärin, heittää erroria, että tuntematon event tms.

Reply
Säädä Change Maximum 1 ja sitten suurentamaan (Array Size saattoi myös olla).

Kannattaa se database tehdä pohjaksi ensin (Equip1, Equip2 jne) ja sitten voit muokata sen haluamaksesi.

Reply
12-vuotias pikkusiskoni innostui RMConfusedtä O_o Ja on oppinut yhdessä illassa käyttämään mm. Switchejä, eikä mappaaminenkaan ole kenhompaa.

Reply
Quote:12-vuotias pikkusiskoni innostui RMConfusedtä O_o Ja on oppinut yhdessä illassa käyttämään mm. Switchejä, eikä mappaaminenkaan ole kenhompaa.

Innostuispa munkin 9-vuotias pikkusisko niin voisin revetä sen peleille.

Reply
Quote:
Quote:12-vuotias pikkusiskoni innostui RMConfusedtä O_o Ja on oppinut yhdessä illassa käyttämään mm. Switchejä, eikä mappaaminenkaan ole kenhompaa.

Joo ja mikäli tuo oppimismeno jatkuisi, kuukausien päästä hän repeilisi sinun peleillesi Big Grin

Reply
Quote:
Quote:

Joo ja mikäli tuo oppimismeno jatkuisi, kuukausien päästä hän repeilisi sinun peleillesi Big Grin

Vatut repeilisi. Oon käyttäny 2k3Confusedta kohta kolme vuotta. 8-)

Reply

Neuvo hänet foorumeille Big Grin
Aina voi voittaa

Reply
No pirskules, itse nauran isoveljen peleille sillä
hän oli vaan jonkin aikaa käyttänyt RPG Makeria
toisin kuin minä.

Reply
Höh, mulla on vain yksi kaveri joka tekee rpg makerilla pelejä. Tongue

Reply
Minul ei o sitäkää.

Reply
Quote:Minul ei o sitäkää.