• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Onko ikävä 200x ohjelmia?
Thread Modes
Kysyn teiltä, onko ikävä 200x ohjelmia? Itselläni on kun tekisi mieli retroilla, mutta XP:n ominaisuuksilla...

Reply
En ole koskaan tykännyt XP:tä vanhemmista... Vaikka voisihan sitä vääntää joskus 2003:lla jonkun ihQu pelin.

Reply
2tonninen oli ihan mukava ja helppo... Mutta uusi aika eli Xp on se hauska vaan (?!?)

Reply
Itse en ole kokeillut muita kuin xp:tä, mutta olisi jännää tehdä retromainen xp peli 2003 grafiikoilla...

Reply
Teen joku päivä mini pelin 2k:lla Big Grin Saatte nähdä skillini!

Reply
Kaksitonnisesta on kyllä hyviä muistoja, väännettiin joskus kaverin kanssa ihan himona pelejä. Kyllä minä sillä vieläkin jotain värkkään...
Projektit:<br />- Final Fantasy: Lunar Utopia<br />- Sundering Heaven &amp; Earth

Reply
Joskus kokeillu 2k3Confusedta eikä oo kyllä ikävä. Pidän enemmän XPConfusedtä.
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Reply
Ite en tykkää kuin xpConfusedtä. Koneella on kyllä 2003, mutta ei tuu sillä väsätyks mitään.
Klik, klik. <br />[Image: SSbY.png]

Reply
Tykkään xpConfusedtä eniten, mutta mulla on koneella myös 2k ja 2k3 et tulee niilki välil väsättyy jotai

Reply
2k3:n grafiikka on jumalallista.

Reply
Ensin kokeilin XP:tä, 2003 on mielestäni parempi vaikka siinä onkin vähemmän mahdollisuuksia pelin kehittämiseen.
voikun on ihkua

Reply
Onhan tuo silottelu totta, mutta se ehkä vähän kertoo tekniikan eteenpäin hypystä.

Reply
Ei yhtään. Pidän 2k3Confusedta. Kyllä mä ainakin XP:ta ikävöin.... :\'(

Nyyh. Siitä oli hyviä muistoja.
Bannissa on ja pysyy.<br />Yll?pito

Reply
En pidä XPstä, joten käytän vielä 2000 perhettä.
[Image: MisterBigTag.jpeg]

Reply
Vaikka XPConfusedsä on paremmat grafiikat, pidän kyllä enemmän 200x ohjelmista, mutta nyt on jo peli kesken Xp:llä, eli ei auta.
[Image: userbar-vip.png]<br /><br />Huomasitko muuten, ett? kulutit juuri pari sekuntia el?m??si lukiessasi t?t

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)