• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Enterbrain ei arvosta länsimaalaisia käyttäjiä....
Thread Modes
Ihan gallupluontoinen kysymys. Onko kenenkään mielestä ärsyttävää, että Enterbrain ei ole päivittänyt RMVX:n englannin kielisiä sivuja 20.11.2007 jälkeen? Ei tässä mitään muuta, mutta itse olen melkein ehtinyt unohtaa, että kyseinen julkaisu on tulossa kahden viikon sisällä. Toisaalta itsepähän siinä häviävät, kun länsimaalaiset käyttäjät turhautuvat ja alkavat käyttää kräkättyä japsiversiota sen sijaan, että odottaisivat aidon version ilmestymistä...

Reply
Minuakin tämä nakerti aika paljon, että edes demoa ei ole viitsitty enterbrainin toimesta tehdä Englanninkieliseksi, vaan se on täytynyt käyttäjien muokata.

Eli kyllä.

Reply
Onhan se jokseenkin ärsyttävää, kun voisivat edes ajatella niiden rahojen takia että panostaisivat länsimaiseen kauppaan.

Voi olla tosin niin, että nousevan auringon maassa noita tulee myytyä niin vallan helvetisti, että ei länttä tarvitse.

Reply
Kaksi päivää luvatun julkaisun takarajaan. Ei promomateriaalia, ei hypetystä, ei MITÄÄN! Ainut uudistus, mikä Enterbrainin sivuille on ilmestynyt, on englanniksi käännetty Materials -osio. Edelleenkään ei mitään puhetta julkaisusta, joka kuitenkin EB:n mukaan on viimeistään ylihuomenna.

EB ei todellakaan arvosta meitä >Sad

Reply
Näin on.

Voihan homma olla niinkin, että EB suivaantui Eurooppalaisten ja jenkkien kräkeistä, ja päätti olla panostamatta länsimaihin.

Reply
Omapa on häviönsä. Kräkkejä tulee kuitenkin. Olis tullu vähemmän jos ne olis jaksanu panostaa länsimaisiin käyttäjiin ja esim. kääntäny demon englanniksi. Sit ne olis voinu pitää blogia käännöstyöstä, kääntää esimerkkipelin, ja lopulta julkaista sen ohjelman. Olis tasaisin väliajoin pistäny jotain uutta materiaalia ulos, niin meillä olis säilyny kiinnostus odottaa aitoa versiota. Ite ainaki oon niin totaalisen kyllästyny tähän touhuun, etten varmaan hanki VX:än aitoa versiota. Pysyn XP-miehenä.

Reply
Tosi on.

Todella vttumaista se, etteivät edes viitsi kääntää itse demoa, vaikka ohjelma on pian jo julkaistu.

Reply
Quote:Omapa on häviönsä. Kräkkejä tulee kuitenkin. Olis tullu vähemmän jos ne olis jaksanu panostaa länsimaisiin käyttäjiin ja esim. kääntäny demon englanniksi. Sit ne olis voinu pitää blogia käännöstyöstä, kääntää esimerkkipelin, ja lopulta julkaista sen ohjelman. Olis tasaisin väliajoin pistäny jotain uutta materiaalia ulos, niin meillä olis säilyny kiinnostus odottaa aitoa versiota. Ite ainaki oon niin totaalisen kyllästyny tähän touhuun, etten varmaan hanki VX:än aitoa versiota. Pysyn XP-miehenä.

Krakkeja löytyy jo, jos osaa hakea.

Reply
Joo tiedän, eka kräkki tais tulla tammikuun tokalla viikolla.

Reply
No nyt ne julkaisi sen Smile

Reply
Quote:No nyt ne julkaisi sen Smile
Hankin jo perjantaina

Reply
Et kai puhu warettamisesta...... -.-

Reply
Ei, kräkki julkaistiin tammikuussa. Virallinen enkkukäännös tuli 29.2.2008 (aika hauska veto sinänsä. Harmi vaan, että lähes kolmen kuukauden mittainen totaalinen hiljaisuus Enterbrainin taholta sai monet kyllästymään odotteluun.)

Reply
Tässä voi naureskella myös sille, että käyttäjät ehtivät kääntää englanniksi, säätää demoa niin että lähes kaikki rajoitukset lähtevät, kräkätä väh. kaksi eri versiota ja käätää japsidatabasenkin englanniksi ennen kuin EB ehti edes kääntää samplepeliään englanniksi (jos edes yrittivät).

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)