• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Aidon version Database!!
Thread Modes
Rippasin. Rippasin.

http://www.univelka.net/rmxp_res/new/Alm...tabase.zip

Sisältää:

- Aidon version 8 hahmoa
- Aidon version 8 hahmoluokkaa
- Aidon version 83 taitoa
- Aidon version 20 esinettä
- Aidon version 30 asetta
- Aidon version 30 suojaa
- Aidon version 16 olotilaa (states)
- Aidon version 81 animaatiota
- Aidon version 16 attribuuttia

Jos olette sattuneet aloittamaan projektin VX:llä, niin olette varmasti huomanneet, millainen väkertäminen tuon databasen kanssa on, jos kaikki pitäisi tehdä itse. Varsinkin animaatiot vaatii hirveästi työtunteja. Turhaa työtä, sillä joku on kuitenkin tehnyt ne jo ennemmin. Tästä paketista on paljon apua. Rippasin yllämainitut elementit kolmesta hullun japanilaisen tekemästä VX -projektista, joita ei ollut suojattu. Vertasin niitä keskenään ja tulin siihen tulokseen, että nämä käyttämäni ovat juuri ne VX:n alkuperäiset.

Käänsin nimet englanniksi. Selitteitä en jaksanut, koska niihin olisi helposti saanut uppoamaan tunnin jos toisenkin... Mutta näillä kyllä pääsee varmasti alkuun.

Ps. vihollisia en löytänyt mistään, joten niitä ei ole tässä.

Reply
Odottelen mieluummin virallista enkku versiota, ompahan aivan varmasti toimiva. Ja siihen mennessä on tullut kivasti scripteja ja muuta sontaa.

Reply
Minulla taisi olla jossain zippi jossa on kaikki VX:n battlerit, mutta en äkkiseltään löytänyt.

Reply
Tiedän, mä laitoin sen zipin aikoinaan tuonne resurssit -keskusteluun. Mutta niiden lisääminen Databaseen yksi kerrallaan on aika turhauttavaa työtä. Siksi tein yllämainitun paketin.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)