• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Video scripti vx:älle
Thread Modes
Haluatko hienommat introt peliisi? Haluatko laittaa omia videoita peliisi?
Pelaa demoni http://www.gamefront.com/files/21289541/filmsys.exe ja credittaa sitten mulle.

Smile Big Grin ;D

Voit laittaa peliisi mainoksia niin helposti. Pelaa ja kerro tykkäsitkö.

Reply
Purkaminen kaatu toisen videon kohdalla

Reply
Sama vika, mutta kävin katsomassa niitä videoita sieltä kansiosta (ainakin ne mitä se sai ladattua) ja se film2 oli aika hienon näköinen. Oletko löytänyt sen jostain, vai tehnyt itse?
UU kärpänen

Reply
muokattu: Löysin. Yritän tehä samallaisia itse. Mutta mä oon saanut sen scriptin toimimaan ja se on aika hieno. Teen omiin vx peleihini omat introt ja muut.

Reply
Kysymys: kuka laittaa mainoksia peliinsä? Ehkä typerin idea ikinä, ellei mainosta jotakuta tahoa, joka rahoittaa pelintekoa...
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Quote:Kysymys: kuka laittaa mainoksia peliinsä? Ehkä typerin idea ikinä, ellei mainosta jotakuta tahoa, joka rahoittaa pelintekoa...
Mutta kyllähän tällä voi pistää väleihin välianimaatioita, jos ei halua käyttää sitä perinteistä RPG Maker VX tyylistä autorun systeemiä, jossa ne hahmot liikkuvat itsestään. Sillä voi tehdä myös pelin alkuun esim videon jossa mainostetaan yhtiön nimeä, kuten jokaisessa Koein pelissä tulee alussa valkoisella taustalla Koei teksti ja peli alkaa. Joten ei sen ole tarkoitus mitään mainoskatkoja tehdä joissa mainostetaan kahden euron hampurilaisia.
UU kärpänen

Reply
Quote:
Quote:Kysymys: kuka laittaa mainoksia peliinsä? Ehkä typerin idea ikinä, ellei mainosta jotakuta tahoa, joka rahoittaa pelintekoa...
Mutta kyllähän tällä voi pistää väleihin välianimaatioita, jos ei halua käyttää sitä perinteistä RPG Maker VX tyylistä autorun systeemiä, jossa ne hahmot liikkuvat itsestään. Sillä voi tehdä myös pelin alkuun esim videon jossa mainostetaan yhtiön nimeä, kuten jokaisessa Koein pelissä tulee alussa valkoisella taustalla Koei teksti ja peli alkaa. Joten ei sen ole tarkoitus mitään mainoskatkoja tehdä joissa mainostetaan kahden euron hampurilaisia.
Kyylä mä nyt sen tajuan. Eikä peleissä olevat alkuruudut, joissa näytetään tekijäyhtiön nimi, ole mainoksia, sillä ne eivät houkuta hankkimaan mitään, ainoastaan ilmoittavat, mikä yhtiö pelin teki. Ihmettelin nyt vain, miksi Shade Hunter aikoo laittaa peliinsä mainoksia. Big Grin
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
WinRarilla avattaessa ei löytynyt mitään millä pelin edes käynnistäisi. Se toinen video on muuten Rome Total Warista.

Reply

Ei mitään siis "mainoksia" vaan sellasia (jossa esim. puhutaan ennen vikaa pääkkiä tai esim introvideo.) (mitä niitä kutsutaan... Keskusteluita.) Videoita. Sori sanoin väärin! :-[

Joo Rome total war on sellanen peli, josta tykkään (tykkään stradegiapeleistä). Oon vallottanut Euroopan 5 kertaa (kreikkalaisilla, ekyptiläisillä, ja of course Roomalla) enkä kyllästy! ;D

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)