• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Xiderowg Action System
Thread Modes
Quote:
Quote:
Quote:Minulla tuosta systeemistä tulee kyllä enemmän mieleen Secret of Mana tms, eikä Zelda.
Hyvin mahdollista. Mutta en sanonutkaan, että tosta tulisi mieleen Zelda . Käskin verrata tota Zeldaan(ja miksei myös Secret of Manaan), jossa tavaraa on ruudulla sopivasti. Tuossa skriptissä on ehdottomasti liikaa...
mutta saahan sitä karsittua poistamalla joitain linjoja scriptistä

Moshroom kyllä tietää tämän. Hän meinasi varmaan että oletuksena on liikaa tavaraa ruudulla.

Reply
tiesin kyllä moshroomin tietävän mutta ne jotka eivät tienneet niin nille vähän *vink**vink*
Aina voi voittaa

Reply
Toimiiko tämä VXConfusedsä? Ei vissii? :-?

Reply
Ei.

Reply
Ite oon löytäny tän jo aiiiiiikoja sitten googlettamalla ja lataamalla jostain saksalaiselta sivulta. Eli tarinahan on, että japsi tämän teki siitä se päätyi englantiin ja sitten joku nörde saksmanni meni ja muunteli hiukan. Mistä tiedän? En tiedä itsekkään kunhan jostain kuulin =P Mutta mielestäni tuo scripti on helposti muokattavissa joten sitä osaa käyttää jo vähänkin kokenut pelintekijä. Itse pidän parempana kuin Blizz ABS sillä tosa ei oo turhia sivu valikoita joita ei saa pois kuin ***vetin paljon selaamalla scriptiä, että löytää poistettavat kohdat.
[Image: 38-3489-gamestop.jpg]

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)