• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: VX kysymykset
Thread Modes
miten saa vaidettua windowskinin vx :-?

Reply
Korvaa Resource Managerissa normaali Windowskin jollain toisella (kun laitat sille toiselle saman nimen niin se korvaa default windowskinin).

Reply
Miten saa vaihdettua pelin nimen ku laitoin pelille hätäsesti jonkun nimen...

Reply
Databasen "System" -välilehdestä löydät boksin nimeltä "Game Title" : P

Reply
Mihin intro hahmoa tarvitsee? Miksi kolmen hahmon pitää olla partys?
[Image: MisterBigTag.jpeg]

Reply
miten saa sellasesti jännästi ne tekstit....en osaa selittää kattokaa tuo http://www.youtube.com/watch?v=TXUygvKkQ...re=related

Reply
Eventissä Show Textii ja sieltä kohdasta Background, nii valitset Transparent.

Reply
Miten teen semmosen liekin joka liikkuu (esim. campfire ja takka...)?
Noh... Oon 14 vuotias Oulusta ja harrastan... Koneella istumista, sy?mist? ja nukkumista... Nyky??n harjottelen suurimmaksi osaksi piirt?m??n jne photoshopilla.

Reply
Quote:Miten teen semmosen liekin joka liikkuu (esim. campfire ja takka...)?

Laita event optionseista Stepping päälle.

Reply
Nyt tuli muistikatkos.. Jostakin syystä en voi muistaa/löytää mistä vaihdetaan titlen kuvaa... Nii, että mites se nyt tehtiinkään?
Noh... Oon 14 vuotias Oulusta ja harrastan... Koneella istumista, sy?mist? ja nukkumista... Nyky??n harjottelen suurimmaksi osaksi piirt?m??n jne photoshopilla.

Reply
Vaihdetaan System-kansion Title uudella kuvalla (jonka nimi on

Reply
Aijuu, kiitos...
Miten voin siirtää "kameraa" eri paikkaan eventillä? Epämukava kuunnella kauempana olevia keskusteluja ku ei nää niitä ollenkaan..

Reply
Quote:Aijuu, kiitos...
Miten voin siirtää \"kameraa\" eri paikkaan eventillä? Epämukava kuunnella kauempana olevia keskusteluja ku ei nää niitä ollenkaan..

Eventeissä sivu 2, movement, scroll map.

Reply
JES! Vihdoinkin pääsen tekemään sen kohdan!
tytytytytytytytytytytytytytysm, tyvm, Thank you very many!

(Tiedän itsekin että "Tämmöinen postailu on turhaa" mutta pakko sanoa kiitos xD)

Reply
Quote:Vaihdetaan System-kansion Title uudella kuvalla (jonka nimi on  Title)
Tai helpommin imprttaamalla uuden titlen title kansioon ja menemällä editorissa databseen (F9) ja system lehti, ja sieltä se Titlescreen kohta, se avaa sen valinta ikkunan, josta valkkaat haluamas...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)