• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Yleinen palaute/ininä ketju
Thread Modes
Mursu;41540 Wrote:[Image: herpderp_zpsbf52610b.jpg]

Hoh, katsoin tuota spammilistaa ja olen jostain syystä listautunut kai johonkin:

82.128.190.203 is not listed in the SBL
82.128.190.203 is listed in the PBL, in the following records:

PBL1531052
82.128.190.203 is not listed in the XBL

Outoa kyllä, voin viestitellä tähän ja muualle mielin määrin mutta joihinkin keskusteluihin en Tongue

Mielenkiintoista kyllä, olet siis jostain syystä spämmilistalla ja koko palvelin hylkii sua Tongue Kannattaa melkein kysellä, että mitenköhän tuollaiselta listalta olisi mahdollista päästä pois.

Reply
Jonkinlainen uppaus -juttu olisi kätevä jonne voisi ladata omat projektit. Wink
Tietysti turvallisuuden kannalta ne pitäisi manuaalisesti "hyväksyä".

Reply
TuhoJ;41544 Wrote:Jonkinlainen uppaus -juttu olisi kätevä jonne voisi ladata omat projektit. Wink

Tätä voisi miettiä. Sopisi hyvin sinne iänikuiselle etusivulle mitä on nyt vuosi tässä pitänyt tehdä : D

Reply
Big Grin hah sain olla tuhannes postaaja foorumisiaa- kohdasta. Voi miten pienistä asioista ihminen voikaan iloita Sleepy

Kaikki me univelan ajalta tulleet rpg jäsenet olemme noin 44 vuotiaita vanhuksia liittymäaikamme mukaan. Voisikohan se olla jokin syy, ettei monet tule foorumille.

Mikälie ikämiesten rpg sivusto. Big Grin

Reply
Shade Hunter;41672 Wrote:Kaikki me univelan ajalta tulleet rpg jäsenet olemme noin 44 vuotiaita vanhuksia liittymäaikamme mukaan.

Katsoinpa tässä omaa "ikääni" tuolta ja naurahdin kovasti Big Grin :

Registration Date: 01-01-1970
Date of Birth: 01-01-0001 (2013 years old)

Olen ollut täällä jo aikojen alusta asti.
I am the Alpha and the Omega. The Beginning, and the End!

Ja foorumille tuli liityttyä kun pakenin Suomeen Tsekkoslovakiasta Neuvostohallintoa hahah!

Korjasinpa tuon iän tässä.

Reply
Inisen siitä että olen ollut liityneenä tänne rofiilin mukaan pitempään mitä olen elänyt ja sekä miten voi muokata tuota rofiiliaan. En löydä mistään edit nappulaa. INININININIII
[Image: images?q=tbn:ANd9GcQAzMK6vMy8-AJ5KG1WW21..._C_YusxLnA]

Reply
Rpg.Rof.;41777 Wrote:Inisen siitä että olen ollut liityneenä tänne rofiilin mukaan pitempään mitä olen elänyt ja sekä miten voi muokata tuota rofiiliaan. En löydä mistään edit nappulaa. INININININIII

Eikös tuo edit- nappula ole tuolla user cp- kohdassa? Siellä voit muokata kaikkia asetuksiasi helposti.

Reply
Isopaha;41545 Wrote:
TuhoJ;41544 Wrote:Jonkinlainen uppaus -juttu olisi kätevä jonne voisi ladata omat projektit. Wink

Tätä voisi miettiä. Sopisi hyvin sinne iänikuiselle etusivulle mitä on nyt vuosi tässä pitänyt tehdä : D

Kauan sitten tuosta asiasta puhuttiin. Eikö nuo attacmentit ole juuri sellaisia? niihinhän saa ladattua aika paljon tilaa.

Reply
Hei en pysty uploadamaan kuvia liitetiedostoina viesteissä, se sanoo, ettei sijaintia löydy. En saa sitä toimimaan...

Reply
Heh, yksi syistä siihen, että yritän kommentoida muita ja muiden peliprojekteja on se, että ehkäpä joku kommentoisi joskus takaisin omille projekteilleni Tämäntapainen päinvastainen Hammurabinlaki ei ole toiminut Big Grin

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)