• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Pääsivustoa uudelle domainille
Thread Modes
Ei se .Fi ole minulle niin tärkeä, mutta kun kysytään ehdoitusta ja antaa omansa niin sitten siitä valitetaan.

Quote:Antakaahan mielipiteenne tulla esiin.

Ja sanoinko missään vaiheessa (tai sanoiko moshroom) että tuo lahjoitussysteemi olisi hyvä vain .Fi osoitteen kanssa? Ja pyysin Jermakkia lähinnä olemaan vertailematta meitä niihin massiivisiin sivustoihin, jollaista tästä tuskin koskaa tulee sillä RPG Makerilla on yhä melko suppea käyttäjäkunta suomessa.

Quote:Muuten ihan hyvä idea mutta en näe tässä minkäänlaista järkeä. Olkoon se osoite .fi tai .com, sen sisältö on tärkein, ei itse domain.
Sisältö on tärkein. Ei domain. Siksi suosittelen rpgmaker.fi:tä. Muut, vaikkeivat yhtään hullumpia olekaan, eivät ole täydellisiä.

rmf on liian lyhyt, näyttää rumalta, ei jää mieleen, eikä kerro sivun sisällöstä tarpeeksi yksiselitteisesti, koska rm on sekoitettavissa RealMediaan
rmfin näyttää rumalta, ei jää mieleen, eikä kerro sivun sisällöstä tarpeeksi yksiselitteisesti, koska rm on sekoitettavissa RealMediaan
rmfinland ei jää mieleen, ja on edelleen sekoitettavissa RealMediaan
rpgf näyttää kirjoitettuna rumalta, ei jää mieleen, eikä kerro, että kyseessä on rpg MAKER sivusto, eikä suomalaisuudestakaan voida olla täysi varmoja. Toisaalta se on nyt käytössä, joten sen käyttämistä puoltaa seikka, että nykyiset käyttäjät muistavat sen
rpgfin näyttää rumalta, ei jää mieleen, eikä kerro, että kyseessä on rpg MAKER sivusto
rpgfinland näyttää rumalta, eikä kerro, että kyseessä on rpg MAKER sivusto
rpgmakerfin näyttää kirjoitettuna tyhmältä, mutta jää mieleen paremmin kuin kilpailijansa
rpgmakerfinland on liian pitkä, mutta jää mieleen paremmin kuin kilpailijansa
rpgmfin on epälooginen, ei jää mieleen, eikä vieläkään kerro yksiselitteisesti, että kyseessä on rpg MAKER sivusto
rpgmfinland on epälooginen, ei jää mieleen, eikä vieläkään kerro yksiselitteisesti, että kyseessä on rpg MAKER sivusto

rpgmaker kertoo täsmälleen, mistä sivulla on kysymys, ja fi-pääte sivuston kotimaan

Älkää loukkaantuko kovista sanoista, mutta mielestäni täytyy olla rehellinen itselleen. Jos minä näen, että jokin domain-nimi näyttää ja kuulostaa huonolta, niin aivan varmasti myös kuka tahansa neutraali ulkopuolinen voi olla sitä mieltä.

Ja entä sitten, vaikka käyttäjät voisivat ostaakin itselleen "virtuaalikikkeliä"? Loppujen lopuksi tämä yhteisö on kuitenkin käyttäjiä varten, joten mielestäni on ihan ok, että he osallistuvat myös sivuston pyörittämiseen. Tosin ehdottaisin, että laitetaan kiinteä summa 20€ * n, jolloin lahjoittajia ei tarvita niin paljon, ja ettei Sponsor-arvoa myönnetä turhasta. Tosin Sasen ehdottama sponsorointien mittaamis- ja sponsorien kehumisjärjestelmä voisi olla hieman ongelmallinen, koska se olisi rinnastettavissa julkiseen rahankeräykseen (jatkuvaan), johon tarvitaan lupa. Sen sijaan, jos järjestäisimme niin, että foorumin jäsenet keräävät kerran kasaan sen rahasumman ja yhteistuumin ostavat domain-nimen, ja hommaan osallistuneet merkittäisiin foorumilla VIP-arvolla, olisi homma suht yksinkertaista...

Quote:Ei se .Fi ole minulle niin tärkeä, mutta kun kysytään ehdoitusta ja antaa omansa niin sitten siitä valitetaan.

Quote:Antakaahan mielipiteenne tulla esiin.

Ja sanoinko missään vaiheessa (tai sanoiko moshroom) että tuo lahjoitussysteemi olisi hyvä vain .Fi osoitteen kanssa? Ja pyysin Jermakkia lähinnä olemaan vertailematta meitä niihin massiivisiin sivustoihin, jollaista tästä tuskin koskaa tulee sillä RPG Makerilla on yhä melko suppea käyttäjäkunta suomessa.

Jos antaa mielipiteensä tulla kuuluviin, niin silloin on myös kestettävä sen tuoma kritiikki. Tuo on lahjoitussysteemi olisi ainoastaan tarpeellinen sen .fi osoitteen kanssa, koska en ole niin rahapulassa etten pystyisi sitä 10 euroa vuodessa maksamaan .net osoitteesta.

Noista massiivisista sivuista vielä sen verran, että yleensä tämänkaltaiset sivustot ostavat kaikki tarjolla olevat domainit juuri sen takia, etteivät muut niitä voisi ostaa. Esim. Peliplaneetta.fi/net/com/org

Quote:Jos antaa mielipiteensä tulla kuuluviin, niin silloin on myös kestettävä sen tuoma kritiikki.
Tuo on sama asia kun joku pyytää pelistään mielipidettä, ja sitten kun se annetaan aletaan inttää syitä sille miksi "mappaus on huonoa" ._o

Mutta tämän asian tiimoilta en enää sano mitään.

Quote:
Quote:Jos antaa mielipiteensä tulla kuuluviin, niin silloin on myös kestettävä sen tuoma kritiikki.
Tuo on sama asia kun joku pyytää pelistään mielipidettä, ja sitten kun se annetaan aletaan inttää syitä sille miksi "mappaus on huonoa" ._o

Mutta tämän asian tiimoilta en enää sano mitään.

No enpä tiedä. Mielestäni tässä oli kyllä kyse aivan normaalista mielipide-vastamielipide konfliktista.

@IP: Asiahan oli siitä että sinä kysyit

Kannatan tuota rahan keruu ideaa. Olen heti valmis maksamaan esim. sen 20€. Voin maksaa vaikka 30€, jos tarpeen tai jotain. Ja Tuo on Hyvä tuo rpgmaker.fi osoite. Samaa mieltä moshroomin kans. Oletettavasti. Minä ny oon taas aivan sekava ja kukaan ei tajua mitään.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Quote:@IP: Asiahan oli siitä että sinä kysyit  muiden pielipidettä, muut eivät sinun mutta onhan sinulla täysi oikeus se esittää Smile

Edelleen jatkuu tämä ketju:
Kysymys Mielipide-vastamielipide-mielipide....
Ei kai teidän tarvitse erikseen sanoa, että "vai kuinka Isopaha, oletko sinäkin tätä mieltä" D;

Mutta eipä tästä kannata nyt enempää jauhaa..

.TK domaini tais olla ilmanen, se kyl kuulostaa tyhmältä (oma mielipide), mutta jos ei haiittaa ketään niin sen vois hankkii?

Ala oikeasti tutkimaan viimeisimpien postien lähetyspäivämääriä, ennen kuin itse lähetät mitään. Lisäksi uusi pääsivu on jo avattu. http://www.rmfin.arkku.net -Fungus
[Move]oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO [/Move]

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)