• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Pääsivustoa uudelle domainille
Thread Modes
Roleplayinggamemakerfinland.org.

Eipähän jää epäselväksi mikä sivu on :|

Edelleen RMFinland.org kannalla

Entäs rmfin.jtn, vähän lyhennetty tuosta Jermakven mainitsemasta.

Quote:Entäs rmfin.jtn, vähän lyhennetty tuosta Jermakven mainitsemasta.

Mut siitä katoaa se mahtipontisuus, vrt.

rmfinland.net
rmfin.net

Quote:

rmfinland.net
rmfin.net
No onko foorumimme sitten kovin mahtipontinen? : p

Quote:
Quote:

rmfinland.net
rmfin.net
No onko foorumimme sitten kovin mahtipontinen? : p

On. Mutta tämä olikin pääsivu :p

Miten olisi www.rpgmfin.net tai www.rpgmfinland.net?
[Image: 2m42fyq.jpg]

Rpgmaker.fi

Kuinka moni on valmis panostamaan rahallisesti uutta domain-nimeä varten? Voitas tehä vaikka niin, että ne, jotka antaa tukea esim. 20€, saavat foorumille arvon "Sponsor", jolla pääsisi kaikkiin keskusteluihin, mutta jolla ei olisi moderaattorin oikeuksia... Mielipiteitä?

RPGMaker.fi <3

Kannatetaan tuota sponsoristatusta. Jossain voisi myös pitää topiccia jossa on doneterejen Hall of Fame (Moshroom tietenkin etunenässä koska on pitänyt foorumeja ilmaiseksi). Siellä sitten näkyy amountit ja ylistetään yleisesti lahjoittajia.

Jos RPGF.org lasketaan niin olen lahjoittanut yhteensä noin 300[ch8364] :o

Mitkäs maksutavat tähän sponsorointiin?
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Tilisiirrolla tai pistää setelejä kirjekuoreen? :>

Muuten ihan hyvä idea mutta en näe tässä minkäänlaista järkeä. Olkoon se osoite .fi tai .com, sen sisältö on tärkein, ei itse domain.
Raha-asiat ovat aina sellaista vääntöä, että en itse ainakaan haluaisi sotkea niitä nähän touhuun, nimimerkillä kokemusta on. Entäpä jos RPGF kaatuukin kesken kaiken tuota kolmea vuotta? Meillä on turhaan maksettu domain ilman sisältöä.

Ja rahalla voi ostaa paikkoja moderaattorikeskusteluihin? Ei ne niin kiinnostavia ole...

.net olisi paras.

Tommonen aika neutraali. Oletteko itse nähneet kaikkien "suurien" Suomalaisten sivujen perässä .fi?

Jermakki ei kannata verrata itseään muihin =P

Ja noita "moderaattorikeskusteluja" ei niinkään ole vaan tuo Sponsorijärjestelmä on yleisestynyt jo paljon ja toimii melko hyvin. Tällä siis saisi käyttäjätunnukseensa merkin että on lahjoittanut ja tällä lailla kohoaa tavallisen rahvaan yläpuolelle (ainakin mielikuvituksessaan).

Quote:Jermakki ei kannata verrata itseään muihin =P

Ja noita \"moderaattorikeskusteluja\" ei niinkään ole vaan tuo Sponsorijärjestelmä on yleisestynyt jo paljon ja toimii melko hyvin. Tällä siis saisi käyttäjätunnukseensa merkin että on lahjoittanut ja tällä lailla kohoaa tavallisen rahvaan yläpuolelle (ainakin mielikuvituksessaan).

Toisin sanoen virtuaalikikkelin kasvattamista rahan avulla. On varmasti hienoa sanoa, että "Minäpä olen maksanut 2 euroa Rpgmaker.fi sivuston domainista"

Ja jos se .fi pääte on Saselle niin tärkeä, niin mikäs siinä jos hän sen maksaa, itse en ainakaan ala parin kirjaimen takia lahjottelemaan rahaa ._. Minun puolestani siellä lopussa saa lukea vaikka ISOILLA KIRJAIMILLA PILLY.

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)