• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Foorumi-keskustelu
Thread Modes
Tarvitseeko kenenkään muun mielestä foorumi uudelleenelvytystä? Jos saataisiin parit laadukkaat demot levitykseen lisää porukkaa jäisi tänne, eli RPG Maker auki vaan ;o

Reply
Quote:...uudelleenelvytystä...

Mitä siis toi tarkottaa?

Reply
Foorumilla on hiljaista, tarvitaan jotain (mitä tahansa) että saadaan paljon lisää uusia jäseniä.

Reply
Quote:Foorumilla on hiljaista, tarvitaan jotain (mitä tahansa) että saadaan paljon lisää uusia jäseniä.

Tätä samaa olen itse myös miettinyt. Jonkinnäköistä tietoa pitäisi levittää itse makerista sekä yhteisöstä.

Reply
Hyvä alku olisi Suomenkieliset versiot RPG Maker 2003 ja XP. Itse olen joskus ajatellut aloittaa suomentaa 2k3 (ja aloitin jo) mutta en ole sittemmin jaksanut.

Reply
Quote:
Quote:...uudelleenelvytystä...

Mitä siis toi tarkottaa?  :o   Undecided
Se tietenkin meinaa sellaista "puhalletaan lähes kuolleen henkilön keuhkoihin ilmaa jotta se alkais taas elää" happeningiä (ala Cloud saves Princila) Wink
Mutta vakavissaan kyllähän täällä liikenne on ollut laskusuunnassa ja asialle voisi tehdä jotain, vaikka lisätä jonnekkin rpg makerien arvosteluita tai tehdä täällä jotain exoottista joka vetäis väkeä. Vois ite vaikka alottaa sillä että sais sen kilpailu juonen raakavedoksen tänne.
&quot;Jos saan tiet?? mit? niin kysyn heti miksi..&quot;<br />Ajattelen liian syv?llisesti ja hankalasti.

Reply
Quote:Hyvä alku olisi Suomenkieliset versiot RPG Maker 2003 ja XP. Itse olen joskus ajatellut aloittaa suomentaa 2k3 (ja aloitin jo) mutta en ole sittemmin jaksanut.

Ja mulla on aluillaan suomennos XPConfusedtä...

Reply
Meillä on uusi valvoja nimeltänsä Mursu.

Reply
Jo oli aikakin =) Tervetuloa remmiin hani

Reply
Ajattelin tarttua lopulta ip:n suomaan tilaisuuteen.

Kiitos höpönassu : p

Reply
Quote:Ajattelin tarttua lopulta ip:n suomaan tilaisuuteen.

Kiitos höpönassu : p

Eipä kestä hanimussu

Reply
Mursu valvoja :o
Punk`s not dead

Reply
Onnea vaan Mursulle : )

// Pitää alkaa miettiä mitä mesessä Mursulle sanoo
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Reply
Ooh O_o Onnee vaan, Mursu olikin 1. tyyppi jonka kanssa juttelin (Irc) täältä. Onnee nyt vielä, ja sanoinko muuten jo et onnee sulle?
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Quote:Ooh O_o Onnee vaan, Mursu olikin 1. tyyppi jonka kanssa juttelin (Irc) täältä. Onnee nyt vielä, ja sanoinko muuten jo et onnee sulle?

En ole ihan varma. Niin moni onnitellut että sekosin laskuissa.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)