• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Että tällänenkin sivusto oli olemassa?
Thread Modes
Character:
Name: Tosi-Taku
Level: 27
Weapon: RPG Maker XP: proficiency: +365d
Speciality: Jack-of-all-trades, master of none
From: Tampere
Class: Nightshift Practical Nurse

Eli terve kaikille!
Enpä tiennytkään että Suomessakin oli oikein tälläinen foorumi. Yli vuosi sitten aloitin häröilyn RPG Makerilla ja sitten siitä alkoi peli syntymään. Pistän pelistä (Story of Integra) tuonne projekti alueellekkin tietoa, sieltä sitten ihmettelemään.

Intohimo pöytäroolipeleihin pakotti kokeilemaan miten vaikeeta on tehdä ihan oikea peli. Selvisi että pirun vaikeata ja aikaa vievää se on, mutta niin addiktoivaa.

Reply
Tervetuloa vaan. Hyvä että tännekin tulee lisää väkeä. Toivomuksemme tietenkin on, että olet aktiivinen, sillä aktiivisia käyttäjiä puuttuu. Big Grin
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Huomentapäivää ja tervetuloa RPG Maker Finlandiin.
Kuten mara jo sanoikin, ole mielellään aktiivisempi kuin valtaosa foorumille rekisteröityneistä.

Reply
Tervetuloa omituisten otusten kerhoomme vain, en jaksa enään sanoa tuosta aktiivisuudesta ettei mene maku Big Grin

Reply
Hurjat paineet aktivoitua kirjoittelemaan kaikkialle. Big Grin
Enköhän minä ennen pitkää jotain (tuskimpa fiksua) sanottavaa jonnekkin keksi. Vastaanotto vaikuttaa ainakin kovin lämpimältä, kiitokset siitä! Tongue

Reply
Quote:Hurjat paineet aktivoitua kirjoittelemaan kaikkialle. Big Grin
Enköhän minä ennen pitkää jotain (tuskimpa fiksua) sanottavaa jonnekkin keksi. Vastaanotto vaikuttaa ainakin kovin lämpimältä, kiitokset siitä! Tongue

Eäääh, en minäkään mitään fiksua koskaan sano, huijasin ihmisetkin lukemaan esittelyni lupaamalla sapuskaa, ei se ole niin tarkkaa Big Grin

Reply
Quote:Hurjat paineet aktivoitua kirjoittelemaan kaikkialle. Big Grin

Ei siitä mitään paineita tarvitse ottaa. Kirjoittelee vain mitä mieli tekee niin kyllä ihmiset ymmärtää lopulta.
Niin minä ainakin teen, jos ette ole vielä huomanneet.
;D

Paitsi jos kirjoitat mitään kiellettyä, pahaa ja jotain toista loukkaavaa, niin et ikinä pääse siitä yli.
muhahahahahahah ;D

Siis älä ota paineita...

Reply
Teretulemast!

Kattelin sen sun pelin tuolta rojekti osiosta ja sieltä linkistä ja hyvältä näyttää!
Innolla odotan, että pääsee testaa Smile

Toivottavasti löydät uusia ideoita ja apuja täältä foorumilta.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)