• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Tarjoan kaikille poronkäristystä kermassa.
Thread Modes
Noin, nyt kun sain huomionne julmetun hyvällä ruoalla, mitä minulla ei ole jakaa, meikäläinen on FinDragon, aivan tavallinen yksinään oleskeleva ja omaansa(sekä muiden) aikaa yleisesti tuhlaava mieshenkilö, joka on aloittanut RPG Makerilla leikkimisen viisi päivää takaperin.

Itsehän olen huono varsinaisten foorumiesittelyiden nakuttelussa, joten totean tähän vaan että minulla on liian paljon hyviä ideoita, liian vähän aikaa, ja ärsyttävä jatkuva jalkakipu joka häiritsee työntekoa jatkuvalla syötöllä. Joten teen niin kuin kaikki muutkin, ja teen pelejäni sitä tahtia kun jaksan, ainakin kun niistä ei toistaiseksi makseti mitään. Eiköhän se riitä meikäläisestä, elikkä hyvää iltaa/aamua/kolmea aamuyöllä kaikille jotka tämän omaan aikaansa lukevatkaan.

Reply
Quote:Noin, nyt kun sain huomionne julmetun hyvällä ruoalla, mitä minulla ei ole jakaa, meikäläinen on FinDragon, aivan tavallinen yksinään oleskeleva ja omaansa(sekä muiden) aikaa yleisesti tuhlaava mieshenkilö, joka on aloittanut RPG Makerilla leikkimisen viisi päivää takaperin.

Itsehän olen huono varsinaisten foorumiesittelyiden nakuttelussa, joten totean tähän vaan että minulla on liian paljon hyviä ideoita, liian vähän aikaa, ja ärsyttävä jatkuva jalkakipu joka häiritsee työntekoa jatkuvalla syötöllä. Joten teen niin kuin kaikki muutkin, ja teen pelejäni sitä tahtia kun jaksan, ainakin kun niistä ei toistaiseksi makseti mitään. Eiköhän se riitä meikäläisestä, elikkä hyvää iltaa/aamua/kolmea aamuyöllä kaikille jotka tämän omaan aikaansa lukevatkaan.

Odotan edelleen poronkäristystä.. Sad

Tervetuloa joukkoomme!
Toivottavasti saat jotain pian aikaiseksi, jotta pääsisimme näkemään
screenejä pelistäsi Smile

Reply
Quote:Odotan edelleen poronkäristystä.. Sad

Tervetuloa joukkoomme!
Toivottavasti saat jotain pian aikaiseksi, jotta pääsisimme näkemään
screenejä pelistäsi Smile

Jotain aikaan? Jjjotain aikaan?! perhana, minulla on demo jo valmiina, ensimmäinen bossi ja kaupunki, jjjukolauta!......Ehhm...mikäs olisi hyvä paikka laittaa jakoon mokoma...? näissä jakoasioissa olen täysi käsi

Reply
Mitä ohjelmaa käytät FinDragon?
Valitettavasti en itse voi syödä tarjoamaasi (jota et tarjonnut) sillä olen allerginen maidolle tai en. Ehkä olen, ehkä en. Kohta koittaa huominen...

En tiedä missä inspiraatiossa/mielenhäiriössä tuon kirjoitin mutta samapa tuo.

Terevetuloa! ;D

Reply
Jokaisella on omat suosikkinsa, itse ainakin käytin aikoinaan z-sharea, jotkut pitää mediafiresta, osa taas 4sharesta, fileplanetista...
Dropbox on nykyään melko suosittu... Google Drivekin taitaa pystyä jakamaan linkillä...?
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:Mitä ohjelmaa käytät FinDragon?
Valitettavasti en itse voi syödä tarjoamaasi (jota et tarjonnut) sillä olen allerginen maidolle tai en. Ehkä olen, ehkä en. Kohta koittaa huominen...

En tiedä missä inspiraatiossa/mielenhäiriössä tuon kirjoitin mutta samapa tuo.

Terevetuloa! ;D

VeeäXä on alla, ja harmillinen juttu, itselläkin oli junnuna. Meni iän myötä pois siedätyshoidolla, nyt ei tee muuta kuin aiheuttaa ruoansulatuksen toimivuutta. Kyllä se siitä menee^^

Ja kiitokset Big Grin

Reply
Quote:Jokaisella on omat suosikkinsa, itse ainakin käytin aikoinaan z-sharea, jotkut pitää mediafiresta, osa taas 4sharesta, fileplanetista...
Dropbox on nykyään melko suosittu... Google Drivekin taitaa pystyä jakamaan linkillä...?

Liikaa valinnan varaa : D jösses. vilaistaan sitä mediafireä...siellä on näkynyt ehkä omalla kokemuksella eniten tavaraa

Reply
Quote:
Quote:Jokaisella on omat suosikkinsa, itse ainakin käytin aikoinaan z-sharea, jotkut pitää mediafiresta, osa taas 4sharesta, fileplanetista...

Liikaa valinnan varaa : D jösses. vilaistaan sitä mediafireä...siellä on näkynyt ehkä omalla kokemuksella eniten tavaraa

Suosittelen http://www.box.com, yksi parhaimmista tiedostonjakopalveluista/cloudeista.

Reply
Quote:Suosittelen http://www.box.com, yksi parhaimmista tiedostonjakopalveluista/cloudeista.

Kiitos, ehdin jo mediafireen mennä Big Grin hätähousu kun olen

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)