• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Huomenta
Thread Modes
Huometa ihmiset...öö...ymärrän kyllä että tässä vaiheessa pitäisi kertoa itsestään, mutta se on kyllä yllättävän hankalaa.

Okei, yritetään uudestaan, eli olen 15 vuotias...ihminen? Olen täysiverinen liettualainen ja muutin suomeen 4-5 vuotiaana. Käytän rpg maker 2k3 enkä ole sen käyttämisessä kovin kokenut enkä ole aivan noviisikaan.

Toivon etten anna huonoa ensivaikutelmaa itsestäni lyhyen esittelyn takia, minulla ei vain ole mitään mistä voisin kertoa. Yritän tulla hyvin toimeen kaikkien kanssa.

Muokkaus: Miten saisin tuon avatarin näkymään, nyt näen siinä vain "broken link" merkin?

Reply
Tervetuloa. En oo nyt aivan varma, mutta saatto olla et foorumi ei hyväksyny kaikkia kuvamuotoja, tai sitten sun linkki on väärin.
Kokeile ensin mennä haluamas kuvan päälle, klikkaa hiiren oikialla napilla, ja valitse kopio kuvan osoite.
sen sitten copy-pastetat siihen kenttään mihin tulee kuvan osoite...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Okei, ongelma ratkaistu. Piti vain vaihtaa kuvamuoto. Kiitos.

Reply
Tervetuloa sekalaiseen röykkiöömme! Yritäthän kestää ajoittaista hiljenemistämme! :\'D

Ja näin off-topiccina, esimerkkejä mistä voi kertoa esittelyssä on esim. kiinnostuksen kohteet, mielimusiikki, mahdolliset lemmikit, lempipelit yms. Tosin mitään ei varsinaisesti ole pakko kertoa. =D
Ja muistaakseni meillä oli täällä joskus joku suomalainen jätkä, joka muutti pienenä Italiaan eikä osannut suomea. Tuli näin mieleen liettualaisuudestasi. :\'D
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Tervetuloa!  Smile
Muuttiko vanhempasi työn perässä tänne kylmään ja koleaan Suomeen jos saan kysyä.  Smile

Reply
Quote:Tervetuloa!  Smile
Muuttiko vanhempasi työn perässä tänne kylmään ja koleaan Suomeen jos saan kysyä.  Smile

Ei aivan työn perässä vaan vanhempani erosivat, ja sitten heti muutettiin äidin kanssa Suomeen missä sitten äiti meni opiskelemaan yliopistoon.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)