• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Why hello there~
Thread Modes
No heips! Olen Tygr/Pura/Serene Flight (^^\'), -91 syntyinen, laiska ja saamaton "aikuinen", josta nyt kesällä vihroin tullee mies (asepalvelus :3).

RPG Makerillä (XP) en oo hirvesti säätäny viel mitää ny tä parin viikon aikana ku o ollu, lähinnä vaa tutkaillu ja kokeillu.
Ja tänne tuli ny "löydettyy" ku jotenki takaraivos oli muistikuva et tällänenki paikka ainaki oli olemas (hyvä et vielki o), vaikken oo kyl koskaa aikasemmi tänne eksyny... muistaakseni.

Harrustuksia jne
Piirtäminen on ollu jo pitkääään harrastukseni, iha ipanasta saakka piirrelly, vaikka tasosta ei ehkä iha uskois, mutta siitä en kovinkaa oo välittäny.
Jos tykkää tehä jotai vaik ei ois hyvä, eihä sitä oo mikää "pakko" alkaa harjottelemalla harjottelemaan.
Esimerkki, mahdollisesti paras mitä oon tähä asti väsänny... ainaki mitä ny oon jaksanu deviantArttiin änkeä

Tason puolesta sama koskee pikseli grafiikan väsäämiseen, jota olen ny "harrastanu" noin 2 ja puol vuotta.
Ja tällänen Fire Emblem -pelisarjan fani kun oon, niitten parissa on tullu paljonki tehtyy (TODELLA harvoin oon tehny jotai muuta kuin FE -tyylisii pikselihirmui~)
Esim(1) - Mugshot
Esim(2) - Battle Sprite

GFX:ääki o tullu tehtyy varmaanki about... 5-6 vuotta (lähinnä signature banneria), mutta viimeseen n. 3 vuoteen en oo oikee tehny paljo mitää, pari hassuu banneria.
Mut avatarei o tullu muokattuu aika paljonki (ei mitää hurjia muokkauksia).
Luultavasti paras sigi, minkä oon väsänny (2007)

Pelaaminen pelaaminen pelaaminen... nyt pitkään aikaan en oo kovinkaa paljo pelaillu paitsi FETOa (tasapainotetty PvP versio Fire Emblemistä).
Uusimat pelit joita oon pelannu, taitaapi olla Fallout 3 (aivan mahtave~), CoD 4 (kyllähän siinä o hyvät grafiikat ja tälläi mut FPS on aina FPS) ja Fire Emblem: Shadow Dragon (no tottakai~ (DS:lle tehty uusintaversio ekasta FEConfusedtä))
Mahdollisesti 5 parasta pelii (ei järjestyksessä): Fallout 3, Fire Emblem: Sword of Seals ja Blazing Sword, Golden Sun: The Lost Age ja Elder Scrolls IV: Oblivion

Anime&Manga... .... noh, sellaseen 1,5 vouteen en oo oikee välittäny, mut parhaimpia sarjoja o ollu Clannad (ja ~After Story~), Code Geass: Lelouch of the Rebellion 1 (R2 oli vähä mitä oli), Death Note (YLLÄRI!) ja... hitto, ei muista enää xD

Muuta... ah, Musa!
Noh, musiikkimaku on (melko) laaja, jos biisi on vaa hyvä, tottakai se on saatava, oli se sitte Folk/Viking tai Melodista Death Metallii (lempi genret) taikka ei.
Mutta rappi. EI! Itse tosin en todennäköisesti luokittelisi rappia "musiikkina" (jos jaksaisin välittää asiasta sen pahemmin).

Eli juuh, eiköhä siin ollu kaikki mitä päähä ny tuli nopeesti mieleen.
Jos o jotain kysyttävää, nii kysykää ihmeessä Wink

Reply
Tervetuloa joukkoon harmaaseen! Smile Luehan säännöt ja ala kirjoittelemaan, toivottavasti viihdyt.

...ja hienoa, että tykkäät Fallout 3Confusedta...

Reply
Juuh, tulihan ne luettua (parempi aina lukea vaikka o tullu luettuu moneen otteeseen monil eri foorumeil, mut eihä sitä koskaan tiiä jos siel onki jotain yllätyksellistä~).

Ja tottakai sitä Falloutista tykkää. Jos niist ei tykkää, täytyy jotain olla pahasti vialla x)

Reply
Tervetulemast! Toivottavasti viivyt vähän pitempäänkin, yleensä ihmiset tuppaavat katoamaan täältä muutamassa päivässä. >:3

Reply
(: Ei hätiä, en katoo.
... Taino... jos katoo, se tarkottaa et mul o jotain ongelmii koneen tai netin kans :S

OMG! FLANDRE!

Reply
Mor

Reply
Tervetuloa sekalaiseen "seurakuntaamme" tai oikeammin kait sakkiin.
Koita olla aktiivinen jne.
Tervetuloa ja koita viihtyä, ja jos tarvit apua, älä turhia aikaile...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Tervetuloa, viihdy ja niin edelleen ja koita mieluiten viipyä täällä pitempäänkin kun kuten Mara sanoi, kaikki uudet katoaa paris päiväs, lukuunottamatta muutamaa harvaa.
hi2u

Reply
Quote:Tervetuloa, viihdy ja niin edelleen ja koita mieluiten viipyä täällä pitempäänkin kun kuten Mara sanoi, kaikki uudet katoaa paris päiväs, lukuunottamatta muutamaa harvaa.
hi2u
Sen sanoi Razor, en minä. Wink

Mutta tervetuloa vaan ja samalla hyvää uutta vuotta! Smile

//Ja tuosta piirrustuksestasi... suosittelen hieman ihmisen anatomian tutkimista ja jokusen piirto-oppaan lukemista. Tuossa on... ihan vain vähän anatomiavirheitä. Big Grin
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Juuh, kyl miun ois tarkotus viihtyy pitempää ku vaa pari päivää ja sit läks... taino, ny täs muutaman tunnin pääst kyl katoon... ainaki yheks päiväks xD Riippuu onko missää ny sit mitää jannaa.

Quote://Ja tuosta piirrustuksestasi... suosittelen hieman ihmisen anatomian tutkimista ja jokusen piirto-oppaan lukemista. Tuossa on... ihan vain vähän anatomiavirheitä.
Miitä? Mitä virheit?  :Smile
Juuh, pitäshä niit lukee (ja *kröhöm* kyllä sitä paria aluetta on ihmisen anatomiasta tullu tutkittua xD (oh dear...))... mutku ei oo koskaa jaksanu ku muutenki o piirtäminen vähentyny täs about vuoden aikana reilustikki (vaik välil o sellasii hetkii jolloi tulee piirrettyy aika pirusti)...
Ja suurimmaks osaks vaan teen jotai nopeit luonnoksii ja sit.. noh.. harvemmin väsään jonkunäkösen pikselihirmun siit.

Mut jos joskus "jaksais" lähtee jotai iha treenaamal treenaamaa, nii kyl se ois sit nää pikselimössöt...
Varsinki ku aattelin et sitte ku joskus ehk oon tarpeeks hyvä tekemää RPG makeril, nii tekis Fire Emblem -tyylisen pelin kuten BwdYetin (+muiden sankareiden) Fire Emblem 7x: Immortal Sword.

Quote:Tervetuloa, viihdy ja niin edelleen
XD Toi on just sitä mitä mie yleensä sanon uusille jäsenille.
Quote:Hello.
Welcome to *cencored*.
Enjoy your stay.
And so on...

Reply
Quote:
Quote://Ja tuosta piirrustuksestasi... suosittelen hieman ihmisen anatomian tutkimista ja jokusen piirto-oppaan lukemista. Tuossa on... ihan vain vähän anatomiavirheitä.
Miitä? Mitä virheit?  :Smile
Noh, mistä aloittaisin...
Ensinnäkin, tällä "tytöllä" on miehen ruumiinrakenne. Ohenna kaulaa ja päätä sekä levennä lantiota, niin rakenne vastaa naista. Rinnat ovat ihan liian alhaalla, mutta liian paksut ollakseen riiput, joten nosta niitä. Lisäksi jalat ovat vähän liian lyhyeet. Nyt kun katson, niin torsokin on aika lyhyt. Silmät taas ovat aika neliskulmaiset, joka ei näytä kovin hyvältä. Kaarra viivoja ja tee alaviivasta lyhyempi kuin yläviivasta. Lisäksi vasen käsivarsi on kuvattu edestä, vaikka torso on kuvattu kaartumassa vasemmalle, jolloin sen kuuluisi peittää käsivarsi osittain. Kulmaan nähden myös käsivarren olkatoppaus kaartuu väärään suuntaan.

Nämä näin piirtäjänä huomasin ensimmäisenä. Big Grin

[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Eh... en ny sentää ollu tosissani xD (sen takia tuo silmiä pyörittelevä hymiö)

Reply
Tervetuloa vain mukaan aktiivisen keskustelun foorumille. :Smile
Eikun...
Ja toivottavasti pysyt pidempään. Enemmän aktiivisia jäseniä ei ole todellakaan huono juttu.

Reply
Toi sun mugshot on hieno. (Siis robotti)

Reply

Forum Jump:

Browsing: 2 Guest(s)