• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Lomalle
Thread Modes
Jos lähdet lomalle, ja haluat ilmoittaa niin tänne sitten.

Itse joudun lähtemään sunnuntaina noin 5:ksi päiväksi mökille, mutta hyvät onnen toivotukset koko foorumille näin etukäteen Smile

Reply
Isopaha lähtee nyt lomalle ja tulloo takasin sunnuntaina.

"Moshroom, Echo, Kimwi and Jermakki has the deck"

Ja suoraan Mass Effectistä Tongue

Reply
Joo, lomalle tulee mentyä kahdeksi viikoksi tiistaiiltana. Joten harmittaa että en kerkeä tutustua teihin vasta kun kahden viikon päästä.

Reply
Döö, lähdetään viikonlopuksi mökille ja ehdin uudelleen vasta sunnuntain iltana Sad

Reply
Tän viikon keskiviikkona lähren rippileirille, takas ens viikolla :<

Reply
minä taas lähren riparille 16.7.2008
Aina voi voittaa

Reply
Nyt on aika pitää pieni preikki, näistä tulevista peliprojekteista ja lähteä ansaitulle lomalle. Joten minua ei välttämättä täälä näy!
Palailaan AAAsiaan (sattuu) noin kuukauden tai kahen päästä! Wink

[Image: images?q=tbn:ANd9GcQAzMK6vMy8-AJ5KG1WW21..._C_YusxLnA]

Reply
Myös Isopaha jättää teidät viikoksi pariksi. Lähden tuossa 21.6 ja tulen takaisin viikon päästä sunnuntainan. Sen jälkeen tosin lähden taas

Reply
Joudutte elämään puuttessa tämän viikonlopun, tänään neljältä lähden vapaaseurakunnan lastenleirille pedoilemaan isoseksi ja palailen sunnuntaina.

Reply
Itsehän olen hiljaisuudestani huolimatta ollut paikalla koko ajan. Tosin nyt tämän viikon torstaina lähden kotii Pohjanmaalle, joten saattaa olla, että minua näkyy n. viikon ajan vielä harvemmin kuin tavallista.

Ps. Hiljaisuuteni johtuu siitä, että minulla on tällä hetkellä käynnissä kolme rinnakkaista peliprojektia, joista jokainen on mielestäni varsin kiinnostava tehdä... Ei siinä hötäkässä hirveästi ehdi postailemaan. Mutta hengessä mukana -

Reply
Quote:Itsehän olen hiljaisuudestani huolimatta ollut paikalla koko ajan. Tosin nyt tämän viikon torstaina lähden kotii Pohjanmaalle, joten saattaa olla, että minua näkyy n. viikon ajan vielä harvemmin kuin tavallista.

Ps. Hiljaisuuteni johtuu siitä, että minulla on tällä hetkellä käynnissä kolme rinnakkaista peliprojektia, joista jokainen on mielestäni varsin kiinnostava tehdä... Ei siinä hötäkässä hirveästi ehdi postailemaan. Mutta hengessä mukana -
Minnekäs päin pohjanmaata o_o"

...Juu, minunkin leirini päättyi eilen, muistin keston väärin. : D

Reply
neniainas ja minä lähdemme huomenna irlantiin viikoksi, eli dataamaan pääsen ensi viikon keskiviikkona. Isopaha has the deck _o/

Reply
Nähdään taas sunnuntaina tai maanantaina o7

Reply
Sama juttu, ouluun mennään (neniainas myös).

Maanantaina (?) takaisin.

Reply
Tietokone korjaukseen tänään, joten hetken aikaa en pääse paikalle.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)