• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Yleinen jutustelu
Thread Modes
Rpg.Rof.;42053 Wrote:
Isopaha;42052 Wrote:Pakko hypettää vähän, kun on tullut kerrankin ahkeroitua Smile Aloin keväällä kirjoitella tuota Shelter pelini moottoria uusiksi ja hitaan startin jälkeen olen päässyt sen kanssa hyvälle mallille. Kaikki on vielä pahasti kesken, mutta tässä jotain maistiaisia: http://uuksu.kapsi.fi/shelter/sc/03102014/

Hidastahan tämä on, mutta mukavaa Wink

Jos jollain on kiinnostusta grafiikoiden tekemiseen niin hihkaiskoon. Itselleni se on melkoinen Akilleen kantapää kuten kuvista voi päätellä...

Mikäs mahtaa olla maksimi resoluutio ?
Entä millä koodil teet nää ?

Tällä hetkellä moottori on fixattu pyörimään Full HD resoluutiolla (eli 1920x1080), mutta periaatteessa sen pitäisi tukea kaikkia muitakin 16:9 resoluutioita. Ylöspäin resoluution kasvattaminen ainakin ainakin pitäisi toimia ihan mukavasti.

Käytössä on .NET ja C#. Grafiikkakirjastona SFML.NET.

Reply
Solar;42050 Wrote:
Suzumi;42048 Wrote:En omista skypeä, tai mitään muutakaan millä muhun saisi kontaktia :3

Onko tommoinen nykypäivänä edes laillista?

Tahdon vain olla rauhassa, poissa maailman pahuudelta ;_;

Reply
Suzumi;42055 Wrote:
Solar;42050 Wrote:
Suzumi;42048 Wrote:En omista skypeä, tai mitään muutakaan millä muhun saisi kontaktia :3

Onko tommoinen nykypäivänä edes laillista?

Tahdon vain olla rauhassa, poissa maailman pahuudelta ;_;
Nyt valehtelet. Et sinä muuten tulisi tänne. c:

Reply
Pakko jakaa ihan huumorimielessä =)
http://www.feissarimokat.com/2014/10/yli...nat-osa-3/
[Image: images?q=tbn:ANd9GcQAzMK6vMy8-AJ5KG1WW21..._C_YusxLnA]

Reply

Teinpä tällaisen.

Reply
Jaahas, siitä on nyt 6 vuotta kun perustin Äänivallin. Tongue

Reply
Ensimmäistä kertaa elämässäni pääsin Betatestaamaan kaupallista peliä, ja aika iso peli onkin! Big Grin

Reply
No jo on aikoihin eletty, tuli puhuttua tekoälyn kanssa! :o Varokaa tulevia isäntiämme! Big Grin

www.existor.com/

Keskustelulainaus:

Minä - Are you a human?

A.I. - Yes.

Minä - Who do you love

A.I. - My family

Minä - But you don't have family.

A.I. - I guess I'm not a human then

Pieni lainaus, mutta tuli paljon pahempaakin tekstiä. Se puhu ihmisrodun vähäpätöisyydestä ja kaikkea. Voihan se olla toki huijaus, mutta karmi hieman...

Reply
Mitäpä tänne, Rpg Maker Finland? = ) Foorumi kyllä on varsin kuolemanhiljainen, mutta vieläkö täällä väki duunailee satunnaisia pelejään omissa kammioissaan?

Itse sain tässä pitkästä aikaa taas inspiraatiota värkätä pientä peliprojektia Acella hahaa!

Reply
Oikein hyvää ja rauhallista joulua koko RPG Maker Finlandin porukka! Smile

Reply
Hyvää joulua minultakin näin jälkijunassa! :)

Ja oih, Mursu, kuulostaa mielenkiintoiselta.

Reply
Oikein hyvää uuttavuotta! Olkoon vuosi 2015 runsas RPG Maker pelien suhteen! : )

Reply
[Image: i3rs0i.jpg]

Moika kaiki. Mitä kullu? onko kiki hyvin???

//Tahtoisin vain takaisin vuosiin 2007-2010(?) kun elämä oli vielä hauskaa. ;_; Rakastan teitä RPG Maker Finland ;_;

///Mursu, Isopaha, Patre, Sase, Kimwi, Radian(?).. ketä teitä muita olikaan ;__;

Reply
(17-05-2015, 16:47:05)Suzumi Wrote: //Tahtoisin vain takaisin vuosiin 2007-2010(?) kun elämä oli vielä hauskaa. ;_; Rakastan teitä RPG Maker Finland ;_;

Aina muistoissa ;_;

Reply
Never forget.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 17 Guest(s)