• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Yleinen jutustelu
Thread Modes
Kerrankin elämässäni olen todella ylpeä itsestäni! Syynä ylpeyteen on se, että sain ohjelmoitua laskimen Wink Olen niin ylpeä, että tulin jakamaan tuon ilon teidänkin kanssa :p
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Reply
Quote:Kerrankin elämässäni olen todella ylpeä itsestäni! Syynä ylpeyteen on se, että sain ohjelmoitua laskimen Wink Olen niin ylpeä, että tulin jakamaan tuon ilon teidänkin kanssa :p
Minäkin osaan \\o/ C++Confusedsallako teit?

Oonks mää nörtti kun käytössäni on kolme konetta, yhdellä katson animea, toisella pelaan WoWia (tunnustan) ja kolmannella pyörin netissä. Kaikkea yhtäaikaa D:

//Moshroom2Confusedta sen verran että mosh teki sen sen takia koska ylläpitäjien asetuksissa oli jotain häikkää ja hänen piti testata niitä tai jotain.

Reply
Ähh ei mulla vielä taitoa ole c++:aan. Ihan QBasicil tein, jossa ei tosin paljoa haastetta ole. Hei ei tarvitse hävetä jos pelaat WoW:ia! Itelläkin se löytyy hyllystä, mutta ei toimi

Reply
C++Confusedsalla ei ole vaikeeta tehdä laskinta, mie tein sillä sellasen jolla pystyi laskemaan neliöjuuren ja keskiarvonkin :o

Reply
Minäpä osaan kävellä yhdellä jalalla. :o
Projektit:<br />- Final Fantasy: Lunar Utopia<br />- Sundering Heaven &amp; Earth

Reply
Quote:C++Confusedsalla ei ole vaikeeta tehdä laskinta, mie tein sillä sellasen jolla pystyi laskemaan neliöjuuren ja keskiarvonkin :o
Joo tuohon c++ on tosin tarkoitus jossain vaiheessa siirtyä. Tuo keskiarvo vaikuttaa mielenkiintoiselta

Reply
jaahas, kello tulee kohta kymmenen.. kuinka se aika lentääkään kun on hauskaa. Kissat varmaan kuolevat kotona nälkään, noh, vaatteet kuivausrumpuun ja huomenna hakemaan ne.

Muttajoo, ensi kuussa saan verkkoyhteyden omaan asuntooni. Yritän täällä käydä niin usein kuin mahdollista.

Reply
Quote:Minäpä osaan kävellä yhdellä jalalla. :o

Taitavaa, kuinka onnistuit?

Reply
Kertokaapa joku ohjelma jolla voi katsoa melkein kaikkia leffoja, DivX, avi jne.

Avi on nyt aikas tärkee.... On yks juttu joka pitäs kattoo...

Reply
[quote]Kertokaapa joku ohjelma jolla voi katsoa melkein kaikkia leffoja, DivX, avi jne.

Reply
En niin, latasin VLC Media Playerin. Suosittelen. Sillä näkee por.. porkkanan kasvatus videoita!

Reply
[quote]Kertokaapa joku ohjelma jolla voi katsoa melkein kaikkia leffoja, DivX, avi jne.

Reply
Jee! Ai äm bäck.
voikun on ihkua

Reply
[quote]Jee! Ai äm bäck.

Reply
Kattelinpa kaikenlaisia pelejä netis ja huomasin, että dragonball buu\'s fury näytti siltä kuin se olisi tehty rpg makerillä. Pystyyköhän ton kaltaisia tehdä sillä?
Klik, klik. <br />[Image: SSbY.png]

Reply

Forum Jump:

Browsing: 7 Guest(s)