• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Minecraft
Thread Modes
Quote:Jahas, Notch ylensi _jebin (yhen toisen Mojaning työntekijän) Minecraftin lead developeriksi ja itse siirtyi tekemään jotain muita Mojangin projuja.
Minecraft foorumilla tuli kauhea vinetys siitä Big Grin

Ihmiset ei oikein ymmärrä, että ei Notch sitä yksin ole koodaillut enään pitkiin aikoihin. Muistaakseni noin vuoden ajan on Jeb pyörinyt kuvioissa ja mitä Twitteristä on tullut luettua niin sama mies on käytännössä viimeisimmät versiot ulos syöttänyt...

Reply
Quote:Tässä oon tilaamassa serveriä, nimiehdotuksia otetaan vastaan, servulla tulee olemaan 20paikkaa ja sitä hostataan ruotsista.

Edit:

Server IP:
46.253.203.227:28765

Tervetuloa :3

Edit2:
Servu päällä kyllä, mutta siihen alkaa muutokset vasta huomisen jälkeen (spawnpointit, järkevät pluginit ym.)
Bumbbasin vain toiselle sivulle ja

Edit 4:

Jos kiinnostaa servun OP, servun muokkaus, pluginien lisäily ym, niin voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä!

Reply
Quote:
Quote:Jahas, Notch ylensi _jebin (yhen toisen Mojaning työntekijän) Minecraftin lead developeriksi ja itse siirtyi tekemään jotain muita Mojangin projuja.
Minecraft foorumilla tuli kauhea vinetys siitä Big Grin

Ihmiset ei oikein ymmärrä, että ei Notch sitä yksin ole koodaillut enään pitkiin aikoihin. Muistaakseni noin vuoden ajan on Jeb pyörinyt kuvioissa ja mitä Twitteristä on tullut luettua niin sama mies on käytännössä viimeisimmät versiot ulos syöttänyt...
Muutenkin Mojanging täytyy keskittyä muihinkin projuihin kun pelkästään Minedcraftiin. Jeb muutenkin on apeshit bananas koodaukses ja niin joten ei Minecraft luultavasti tarvi Notchia enää niin hirveästi.

EDIT: Lisäksi kun olen nyt OP niin aloitin juna-aseman rakennuksen (on vielä kesken tosin.)

Reply
[Image: trainstation.png] Spödreespädree, tein tohon Radianin (tai RainbowDashin) servuun sitte sen juna-aseman. Tulkaa ny porukka Minecraftiin tänne servulle, ei oo kukaan tääl D:

Reply
Quote:[Image: trainstation.png] Spödreespädree, tein tohon Radianin (tai RainbowDashin) servuun sitte sen juna-aseman. Tulkaa ny porukka Minecraftiin tänne servulle, ei oo kukaan tääl D:
Nauroin ku huomasin et mitä olit saanu sinne aikaa Big Grin

Ja jooh, oisha se kiva et siel porukkaa kävis, varsinki ku hommasin sen sitä varte et porukalla ois yhteine paikka missä pyöriä :/

Reply
Quote:
Quote:[Image: trainstation.png] Spödreespädree, tein tohon Radianin (tai RainbowDashin) servuun sitte sen juna-aseman. Tulkaa ny porukka Minecraftiin tänne servulle, ei oo kukaan tääl D:

Ja jooh, oisha se kiva et siel porukkaa kävis, varsinki ku hommasin sen sitä varte et porukalla ois yhteine paikka missä pyöriä :/
Jaah, taisit sit olla se Mouru.

Reply
Oma server.jarini kaatui lopullisesti, kun kaverini höpötti jotain, että ne on patchattu ja se ei enää toimi jne., niin onko täällä sitten jotain serverin ylläpitäjiä, että pääsisi edes jonkinnäköiseen multiplayeriin joskus, ku siellä on aina niin kivaa... Ja tarviiko niissä liittyä siihen Hamachi verkkoon, vai onko ne jotain normaaleja server softia?
UU kärpänen

Reply
Quote:
Quote:

Jaah, taisit sit olla se Mouru.
En ollu, se on kaveri
//PoRo, kato ylempää mun servun IP, ei tarvi hamachia

Reply
IP:lläki on servu, sen osote kans löytyy jostain täältä topicista...
Sovitaanko et kasaannutaan porukkaa jomallekummalle servulle joskus huomena?
Sanotaan et yheksän jälkiin mulle passaa mikä tahansa (siis aamu)
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Mieluiten RainbowDashin servulle, sinne on kuitenkin nyt rakennettu se spawni.

EDIT: Lisäksi servussa nyt on helvetisti lumiukkoja.
[Image: snowmen.png]
[Image: snowmen2.png]

Reply
Quote:IP:lläki on servu, sen osote kans löytyy jostain täältä topicista...
Sovitaanko et kasaannutaan porukkaa jomallekummalle servulle joskus huomena?
Sanotaan et yheksän jälkiin mulle passaa mikä tahansa (siis aamu)
Mulle sopii, pääsen vaa pelailee vasta 3-4aikaa päiväl, ku pääsen kämpille

Reply
Tuplapostaus, anteeksi tästä, mutta nyt haluaisin kysellä nimiä whitelistiin, eli nimiä vaa tulemaan

Reply
Neenya, vaikken tiedäkään vielä mahdanko tulla.
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Tämä nikki enkuks, eli Holyrapid.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Oma nick LavenderRibby, saatanpi joskus käydä maistelemassa.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)