• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Minecraft
Thread Modes
Latasin ja ei toiminu... Johtuukohan se siitä et mulla on 64 win7
Twitterisä sain vinkkiä ladata 64bittisen version, mutten löytänyt linkkiä, joten jos joku löytää, nakatkaa jotan viestiä.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:Latasin ja ei toiminu... Johtuukohan se siitä et mulla on 64 win7
Twitterisä sain vinkkiä ladata 64bittisen version, mutten löytänyt linkkiä, joten jos joku löytää, nakatkaa jotan viestiä.

Java kun on riippumaton tuollaisista asioista, niin en jotenkin lähde uskomaan sitä syyksi...

Reply
Jaaaa Minecraft 1.8 julkaistu virallisesti. Itse vielä pysyttelen tässä ekassa pre-releasessa kunnes ModLoader ja MineFactory on päivitetty.

Reply
Mitäpä sanoisitte jos tänään lähdettäisiin 1.8 seikkailulle? Voisin lyödä serverin tulille esimerkiksi klo 17 tai ennemmin tai myöhemmin.

Reply
Juu, käyhän se.

Reply
Sopii

Reply
Saan kyllä armottoman hitaan yhdistelmän ajamalla serveriä ja clienttiä samalta koneelta, mutta kokeillaan... Tervetuloa serverille osoitteella lohi10.dy.fi. Kun tulette serverille, niin jäädään odottelemaan paikalleen vielä, että kaikki ehtivät seikkailulle mukaan.

Reply
Tänä vklp servua pystyssä?
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
En tiiä pelaanko ite, mut voin josain välisä huomena lyyä servua pystyyn...
Pitäs sitä kutostaki nauhotella ku jostain syystä jääny...

Reply
Ihan kävi mielessä tälläinen hurja idea, että voisi melkein vuokrata serverin täältä: https://www.lethaldrive.com

About 5$ kuukaudessa per 256 megatavua RAM:ia. Karkeasti tuolla määrällä voi hostata muutaman pelaajan (5-10) pelejä, mutta määrää voisi tietenkin nostaa jos halukkaat maksaisivat Paypalin avulla sen muutaman dollarin : )

Reply
Kerro jos vuokraat, ja tarvittaesa mie voin muutaman dollarin maksaaki...

Reply
Kokeilin eilen piruuttani että millainen maailma seedillä RPG Maker Finland tulee, ja minusta ihan hieno.
Ja jos 1.0Confusedsakaan ei vielä pysty antamaan multiplayer seediä, tiedän keinon siirtää single player save multiplayeriin.

Reply
Quote:Kokeilin eilen piruuttani että millainen maailma seedillä RPG Maker Finland tulee, ja minusta ihan hieno.
Ja jos 1.0Confusedsakaan ei vielä pysty antamaan multiplayer seediä, tiedän keinon siirtää single player save multiplayeriin.

Mielestäni multiplayerissä on pystynyt käyttämään seediä jo kauan. Lisäksi single playerin siirtäminen multiplayeriin on muistaakseni yksinkertainen kansion siirtäminen. :3

Reply
Tässä oon tilaamassa serveriä, nimiehdotuksia otetaan vastaan, servulla tulee olemaan 20paikkaa ja sitä hostataan ruotsista.

Edit:

Server IP:
46.253.203.227:28765

Tervetuloa :3

Edit2:
Servu päällä kyllä, mutta siihen alkaa muutokset vasta huomisen jälkeen (spawnpointit, järkevät pluginit ym.)

Reply
Jahas, Notch ylensi _jebin (yhen toisen Mojaning työntekijän) Minecraftin lead developeriksi ja itse siirtyi tekemään jotain muita Mojangin projuja.
Minecraft foorumilla tuli kauhea vinetys siitä Big Grin

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)