• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Minecraft
Thread Modes
Miksi AINA kun yritän liittyä Minecraft serveriin, download speed menee nollaan, mutta pääsen nettiin, ja sitten tulee Java.net.Socket ... Read timed out

Reply
Ehkä se kunnon netin hankkiminen auttaisi.

Reply
Onko olemassa serveriä missä saa tuhota ja tappaa, ja on offline modessa?

Reply
Eihän semmosta mitää offline-serveria ole. Siihen tarvii nettiyhteyden jos tahtoo sinne johonkin servuun.

Reply
Quote:Eihän semmosta mitää offline-serveria ole. Siihen tarvii nettiyhteyden jos tahtoo sinne johonkin servuun.

Offline-mode tarkoittaa sitä, ettei Minecraft-käyttäjien aitoutta tarkisteta.

Reply
Löysin jo yhden. Olin yhden kaupungin vartijana kun yhtäkkiä talot ovat tulessa ja kaikki räjähtää :S Ja sitten tuli 2 tyyppiä jotka tappoivat kaikki asukkaat.

Reply
Quote:
Quote:Eihän semmosta mitää offline-serveria ole. Siihen tarvii nettiyhteyden jos tahtoo sinne johonkin servuun.

Offline-mode tarkoittaa sitä, ettei Minecraft-käyttäjien aitoutta tarkisteta.
Eiku jaaaaa, en ihan heti muistanut >_>

Reply
Hyrr... Virallisen 1.8 pitäs ilmestyä tänään, ainaki semmosta tietoo mun serkku löysi jostain.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:Hyrr... Virallisen 1.8 pitäs ilmestyä tänään, ainaki semmosta tietoo mun serkku löysi jostain.

Näinhän kuulemma Jeb (yksi koodareista) oli muistaakseni Twitterissä ilmoittanut. Eiköhän se tänään tulla tupsahda : )

Reply
Noh, niille ketkä ei huomannut niin tämmöstä olen löytänyt Minecraft 1.8 Pre-releasessa:
[Image: 20110911181028.png]
Elikkäs löysin kanjonin tai jonkun, meninpä tuohon jonkin sortin talon rakentamaan :p

[Image: 20110912181114.png]
Enderman sattui spawnaamaan, ei siinä mitään, vähän ihmettelin että minnes se teleporttas mutta sitte se olikin takana. Näyttää siltä et se kiikuttaa jotai palikkaa. Ei parane laittaa diamond, iron tai kulta palikkaa ulos :S (spödrespädrevähäkuumotti)

Reply
Endermanit ei hyökkää jos et kato niitten naamaa, tai hyökkää ensin.

Reply
Kuka hullu laittaa arvopalikoita pihalle?
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
jaa-a, vissiinki Styroksipaprika Tongue tosin, too many itemsin tai vastaavan kans se on taas asia erikseen...

Reply
Creeperit lienevät suurempi vaara, jos säilyttää Diamond blockeja pihalla.

Reply
Pre-release 2 julkaistu Smile

Client:

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)