• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan ([email protected])
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Hei Taas
Thread Modes
Jep tervehdys kaikille. Wink

Olin ennen ShadeHunter, mutta nyt vaihdoin accountin, koska vanha emailini meni rikki viimevuoden puolella. En vain mitenkään saanut salasalaani takaisin, joten tein uuden käyttäjän.

Pystyykö vanhan käyttäjän laittaa pois tai jopa saada emailin muokattua? Jos ei, niin ei sillä niin väliä kai.

Reply
Moroo!

Eiköhän tuo jotenkin onnistu, että voitaisiin palauttaa tuo sun vanha käyttäjä. Jotenkin pitäisi vaan varmistua, että sinä olet sinä, kun hankala mennä täällä internetin syvyyksissä varmistumaan siitä, että olet oikeasti ShadeHunter.

Onko sulla muuten tarkoituksella mennyt sun nettisivujen domain vanhaksi?

Reply
(17-01-2017, 08:51:00)Isopaha Wrote: Moroo!

Eiköhän tuo jotenkin onnistu, että voitaisiin palauttaa tuo sun vanha käyttäjä. Jotenkin pitäisi vaan varmistua, että sinä olet sinä, kun hankala mennä täällä internetin syvyyksissä varmistumaan siitä, että olet oikeasti ShadeHunter.

Hei Ymmärrän toko, nettii maailma on aina yllätyksiä täynnä ja on hyvä olla varuillaan. Big Grin Mitenhän voisin todistaa olevani ShadeHunter? 
Ei tarkoituksella. Minulla on siinä vielä noin viikon mittainen tauko ja sen jälkeen sivut tulevat takaisin. Domain onkelmia näin uuden vuoden alussa Dodgy

Reply
(18-01-2017, 19:32:41)eluukkanen Wrote:
(17-01-2017, 08:51:00)Isopaha Wrote: Moroo!

Hei Ymmärrän toko, nettii maailma on aina yllätyksiä täynnä ja on hyvä olla varuillaan. Big Grin Mitenhän voisin todistaa olevani ShadeHunter? 
Ei tarkoituksella. Minulla on siinä vielä noin viikon mittainen tauko ja sen jälkeen sivut tulevat takaisin. Domain onkelmia näin uuden vuoden alussa Dodgy

Hyvä, että ei sen vakavampaa Smile Jos sulla olis ne nettisivut toiminnassa, niin voisit laittaa sinne jonnekin sivun juureen jonkun mun antaman tiedoston (vaikka tekstitiedosto) ja sitten jos pääsen sinne omalla selaimella, niin tiedän, että se olet sinä, joka sen on sinne laittanut. Odotellaanko siis siihen asti, että saat sivut kuntoon?

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)