• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Maalaaminen ja piirtäminen
Thread Modes
Quote:Skye Sken en ole ikinä nähnyt, että joku piirtäisi noin aidon nköisiä kuvia. Miten teet tuon ?

Voisi ehkä sanoa että se on minun ammattini. Menin peruskoulun jälkeen suoraan kuvantekijän linjalle ja keskityin maalauksen opetteluun. Sain kolmen leppoisan vuoden jälkeen vaivanpalkaksi lappusen (tokarin) jolla ei saa mitään työtä, mutta ehkäpä sen tarkoituksena olikin että oppisi ennen kaikkea kädentaitoa. En ole koskaan oikein ollut innostunut oikean työn tekemisestä (hih), joten olen tuhlannut koko nuoruuteni ns. \'taiteen\' tekemiseen ;/

Minusta ihan kuka vaan pystyy tekemään todella näyttäviä töitä kunhan vaan harjoittelee tarpeeksi. Yksi vinkki: Kannattaa tehdä ensin tuhansia ja taas tuhansia kuvia mallista jäljentämällä, sillä se on satoja kertoja helpompaa kuin keksiä itse päästä koko piirros. Sen mukana tulee sitten lihasmuistiin kaikki että miltä näyttää mikäkin missäkin asennossa. En hallitse itse sitä vielä kovin hyvin, niin teen vielä paljon mallista. Onhan se niinkin että mieli on aika rajoittunut loppujen lopuksi, ja jos ei hae mallia muualta kuin omasta mielikuvituksestaan niin saa harvoin realistisen näköistä jälkeä.

Kaikki hus piirtämään nyt Wink

Reply
[Image: img0956ap7.jpg]
Tos on yks kuva piirsin äsken.

Reply
Se mun kysymys Undecided Saisinko vastauksen ennen ensikesää? (Kyllä uskoisin...) Kysymyksen olettekin tavannut jo pari kertaa. Ois niin hauska osata piirtelen pitkin päiviä eikä kukaan nää piirroksiani. (Tänään tuli piirrettyy itsevaltiaat-ohjelmasta kuva.) Help me.
Klik, klik. <br />[Image: SSbY.png]

Reply
Quote:Se mun kysymys Undecided Saisinko vastauksen ennen ensikesää? (Kyllä uskoisin...) Kysymyksen olettekin tavannut jo pari kertaa. Ois niin hauska osata piirtelen pitkin päiviä eikä kukaan nää piirroksiani. (Tänään tuli piirrettyy itsevaltiaat-ohjelmasta kuva.) Help me.
Mene imageshack.us:iin, edessäsi on sivu jossa yhdessä kohtaa on tämän näköinen alue: [seuraa kuvia]
[Image: ohje1rs2.bmp]
[Image: ohje2fn8.bmp]
Vaihe 4: Kirjoita viestiisi:
Code:
[img]www.kuvan.osoite.tähän[/img]
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Reply
[Image: 6le0j2t.jpg]
Tollanen tällä kertaa..Cloud ei vielä valmis..
[Image: 6pz0yoj.jpg]<br />[Image: staradmin.gif]<br />[Image: staradmin.gif]<br />

Reply
[Image: latenroopeankkaot5.jpg] Vähän iso... Minä osasin! Jippii!

Reply
Todella upea, täytyy myöntää!
&quot;Joulu on taas, joulu on taas, kattilat t?ynn? puuroo!&quot; *laulellen*

Reply
Vihdoinkin late sait kuvasi ja todistetta siitä että kuviksen numerosi oli (myös) 10!
Todella hyvä kuva ja annan sille 10 arvosanaksi!
[Image: 6pz0yoj.jpg]<br />[Image: staradmin.gif]<br />[Image: staradmin.gif]<br />

Reply
Kiitos kommentista! Teinpä tuon mallista, joka on Roope Ankan elämä ja teot kirjassa. Tykkään muuten tkupla sun piirustuksista ja haluan piirtää Manuvalle Sephirothin! Smile

Reply
No piirrä vaikka kaks! Kiitos kovasti!
&quot;Joulu on taas, joulu on taas, kattilat t?ynn? puuroo!&quot; *laulellen*

Reply
Lisää tuherroksia minulta

Reply
Tuo mun piirros jäi yhdes välis viikoks kesken, mutta arvelisin että siinä kesti n. 3 tuntia. Sen takia ihmettelin, kun teillä kestää noiden kans noin kauan. Paitsi ei tietysti saa unohtaa, että hiljaa hyvä tulee.

Reply
Eka kuva on nurin päin hihihihih Smile

Reply
Ei kun se roikkuu katosta... Smile
Harmillisen haaleita tuli noista kuvista, mutta korjailla myöhemmin, jos jaksaa...

Reply
No siinä tapauksessa sanon että "Aika IHQ pr0" Smile

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)