• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Maalaaminen ja piirtäminen
Thread Modes
Ei tuo kyllä ole sirppi. Se on sama miekka, mutta edestä katsottuna.

Piirtäjä on tosin tehnyt sen vähän turhan kaarevaksi, jolloin se näyttää sirpiltä.

Reply
Ok.
No kysympä:
Haluatko:
a)Kaarevan Miekan
b)TURHAN Kaarevan miekan
c)Sirpin
d)Miekan (Originaali Pitkä Edestä)
[Image: 6pz0yoj.jpg]<br />[Image: staradmin.gif]<br />[Image: staradmin.gif]<br />

Reply
En osannu viäläkään... Varmaan tyhmää avittaa mua, mut mä kävin tuolla imageshackissa katsomassa. Tietenkään en osannut... Osasin pistää sen kuvan ( Roope Ankka Smile) slideshow:na, mutta en osannu pistää tavallisena. Jelppaisko joku vielä vähäsen. Sori jos haittaa, kun mulle pitää selittää miljoona kertaa... ( Käykö joku nettipeli piirrä ja arvaas? Heh! )
Klik, klik. <br />[Image: SSbY.png]

Reply
No mainostampa itseäni vähän kun löyty täältä tämmöinenkin ketju. hähhäh..
Toi bahamut on todella hieno, sulla on lahjoja tkupla :)
ja muutkin joutuu piirtämään lisää sillä se on taidoista rattoisimpia! ;)

Ite olen opiskellut maalausta useita vuosia. Lähinnä akryylimaaleilla tehnyt, ja piirrellytkin kaikenlaista. Tällä hetkellä opettelen photoshoppausta mm. tekemällä peliäni ja koulussa mitä tulee graafisen suunnittelun tunneilla tehtyä. Nää maalaukset on siis ihan pensselillä väkrätty kankaalle, ei mitään tietokoneella kikkailuja.

[Image: dsc01473gt4.jpg]

Reply
Quote:Ok.
No kysympä:
Haluatko:
a)Kaarevan Miekan
b)TURHAN Kaarevan miekan
c)Sirpin
d)Miekan (Originaali Pitkä Edestä)

Origi, niin alkuperäistä kokoa ja muotoa kuin saat. Asennon, taustat yms. saat itse valita.

Quote:No mainostampa itseäni vähän kun löyty täältä tämmöinenkin ketju. hähhäh..
Toi bahamut on todella hieno, sulla on lahjoja tkupla Smile
ja muutkin joutuu piirtämään lisää sillä se on taidoista rattoisimpia! Wink

Ite olen opiskellut maalausta useita vuosia. Lähinnä akryylimaaleilla tehnyt, ja piirrellytkin kaikenlaista. Tällä hetkellä opettelen photoshoppausta mm. tekemällä peliäni ja koulussa mitä tulee graafisen suunnittelun tunneilla tehtyä. Nää maalaukset on siis ihan pensselillä väkrätty kankaalle, ei mitään tietokoneella kikkailuja.

Njoo... vähän omaa luokkaansa, skyen sken Big Grin Todella upeita.
&quot;Joulu on taas, joulu on taas, kattilat t?ynn? puuroo!&quot; *laulellen*

Reply
Tässä Sepi En täysin ite piirtäny..Piti Serkun piirtä naama malliksi.. muuten miun tuotosta!

[Image: 7yic07q.jpg]
[Image: 6pz0yoj.jpg]<br />[Image: staradmin.gif]<br />[Image: staradmin.gif]<br />

Reply
Oooohhhh... sairaan loistava! Pää ois ehkä hitusen saanu olla isompi, mutta... ei kiesus! jotain niin täydellistä! piirräppäs lisää FFVII:n hahmoja mulle, jooko? Big Grin

Reply
Harmi että kumitus jäljet jäivät kuvaan..nää ne taustalla.
Osaan piirtää Cloudin joten kuten..

Reply
No, ei se haittaa, ota vaikka mallia (vaatetus, mitasuhteet yms.) googlen kuvahaulla. Tosi mahtavaa, jos saat cloudinkin aikaan!

Reply
Skye Sken en ole ikinä nähnyt, että joku piirtäisi noin aidon nköisiä kuvia. Miten teet tuon ?

Reply
Joo, tuota itse en osaa piirtää muuta kuin mallista. :-[
Olen piirtänyt jotain Salapoliisi Conania ja jotain epämääräistä mm. musiikkilevyn kansia smv. En oo jaksanu värittää. En oo oikeen piirtäjä. :Smile
[Image: userbar-vip.png]<br /><br />Huomasitko muuten, ett? kulutit juuri pari sekuntia el?m??si lukiessasi t?t

Reply
Quote:Joo, tuota itse en osaa piirtää muuta kuin mallista. :-[
Olen piirtänyt jotain Salapoliisi Conania ja jotain epämääräistä mm. musiikkilevyn kansia smv. En oo jaksanu värittää. En oo oikeen piirtäjä. :Smile

Mulla on ihan sama osaan piirtää vain mallista. Ilman mallia en osaa piirtää mitään muuta kuin jtn tikku ukkoja. Big Grin

Reply
No tässä olisi yksi Salapoliisi Conan-piirros

[Image: pb1700972uf0.jpg]
Ja tässä ois sitten vähän isommassa koossa jos haluatte katsoa yksityiskohtia:
http://img143.imageshack.us/img143/2075/pb170097dw5.jpg
[Image: userbar-vip.png]<br /><br />Huomasitko muuten, ett? kulutit juuri pari sekuntia el?m??si lukiessasi t?t

Reply
Quote:
Quote:Joo, tuota itse en osaa piirtää muuta kuin mallista. :-[

Mulla on ihan sama osaan piirtää vain mallista. Ilman mallia en osaa piirtää mitään muuta kuin jtn tikku ukkoja. Big Grin

Minä en osaa piirtää kunnolla edes mallista. että repikääpä siitä. Big Grin Ainoa, mitä osaan piirtää, on niitä isoipäisiä pieniä chipi- hahmoja. (no ne on niin simppeleitä!)

Reply
Jospa tuota itsekin tunkaisisi omasta mielestäni parhaimman piirrokseni.
Joten siinäpä...
[Image: loharihz3.jpg]

Eli esittää lohikäärmettä, jolla on tuollainen suojus päässä.
Aikaa meni...sanotaan pyöreästi että tunti, vähän alle.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)