• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Maalaaminen ja piirtäminen
Thread Modes
A2 paperi nimeltään :S

Oisit vaan tehnyt musta MC:n Big Grin

Reply
[Image: 8bj2xbq.jpg]
[Image: 6pz0yoj.jpg]<br />[Image: staradmin.gif]<br />[Image: staradmin.gif]<br />

Reply
hei tkupla toi on tosi makee piirros!

Reply
kiitos
[Image: 6pz0yoj.jpg]<br />[Image: staradmin.gif]<br />[Image: staradmin.gif]<br />

Reply
Toi Crab-rapu oli kyllä ehdottomasti paras ( niin hauska ). Muutkin tosi hyviä. Pistäisin itekkin kuvan tai kaks, mutta en osaa... :-[ (Oon
Klik, klik. <br />[Image: SSbY.png]

Reply
Wtf Echo?!

Hahaha!! Paras kuva kyllä tuo "meidän yhteisö".

Reply
[quote]Wtf Echo?!

Hahaha!! Paras kuva kyllä tuo \"meidän yhteisö\".
Software is like sex; it's better when it's free. <br />-Linus Torvalds

Reply
Tässä olis Echo Bahamut Final Fantasystä(..Kuvan väritti Th Bdss)

[Image: 71cyzd0.jpg]

Reply
Siis neuvoiskko joku minua tyhmää? Hieno Bahamut tkupla se toinenkin oli. Ihmettelen vaan, kun teillä kestää niin kauan noissa piirustuksissa. No, ei kai se mitenkään kummaa ole. ( Asia oli siis se, kuinka pistän oman piirustuksen tänne? Kuvis on 10! Smile)

Reply
Tarvitset skannerin, jolla skannaat piirroksen koneelle. Sitten vain tallennat, laitat esim. photobuckettiin tai imageshackiin ja linkität tänne.

Reply
Kiitokset kommenteista.
Tuo Bahamut oli Vaikea mutta loppu tulos ok..

Voitteko keksiä mulle jonkun aiheen..loppu kesken ku piirsin kaikki tutut Dragonball hahmot ja Simpsonit yms..

Reply
Piirrä minulle kuva sephirothista! ;D Tai joku muu FFVII hahmokin käy
&quot;Joulu on taas, joulu on taas, kattilat t?ynn? puuroo!&quot; *laulellen*

Reply
Oot muuten tkupla aika huippu piirtämään ! Vois itekki piirtä jonkun uuden kuvan ja laittaa sen tänne. En oo pitkää aikaa piirtäny mitään saa nähä mitä tulee. Big Grin

Reply
Saanhan mäkin piirtää sulle sephirothin? Smile Se ois mukavan vaikea. Vähän liian helppo... Tykkään ooooikein vaikeista.

Reply
Haluatko Sephirtohillesi Sirpin kuten:http://www.rpgclassics.com/fanart/FinalF...oth(S).jpg
Vaiko Miekan?

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)