• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Kotisivut
Thread Modes
mun sivut http://koti.mbnet.fi/html-guy/ sisältöö tulee pikku hiljaa koska koodaaminen ei ole niin nopeaa
suurimman osan oon tehny iha ite tänäänkin meni aika koodaillessa sivua jatänään myös tein oman tausta kuvan gimpillä(jee gimp Big Grin) yritän saada tässä lähi aikana vieraskirjan ja muuten jos joku vois lähettää vieraskirja koodin yksärillä niin voisko lähettää ja muistakaa oon 10 niin kai nuo sivut on aika hyvin 10v:ltä jokainen merkki koodissa tällä hetkellä on minun kirjoittamaa ja oon tuon sivun tehny kahessa vuorokaudessa niin kai se on aika hyvin siel on viis sivuu Big Grin jee mut käykää siel ja nyt alankin ennen viekku skriptii ettii kävijälaskuria joo mut tää viesti tais olla tässä viel sanon et ois kiva saada kommenttii
Jee Linux<br />http://iteliaspro.dy.fi/<br />^k?yk??<br />

Reply
Uudistin kotisivuni vihdoin... Sisältöä ei ole tekstinä juuri lainkaan (vielä), mutta kuvia sitäkin enemmän. Ainakin uusia sellaisia. Saa käydä kurkkaamassa, ja sanokaa jos jokin näyttää hölmöltä ;/ (tai ei näy ollenkaan tai jotain)

http://www.skyesken.org/

Reply
Koodasitko ite? Vai Käytitkö ohjelmaa? Vai koodasko joku toinen?
Aika nätin näköset ja toimii ihan nätisti.
Ja koska sulla on tolla tavalla ryhmiteltynä nuo sivut gallerioiks, ootko harkinnu fraimien käyttämistä?
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Hah! Käyttäisin varmaankin jos osaisin. Tein sellaisella ohjelmalla kuin Kompozer... Joka meinasi aikamoista säätöä, kun tällä on tapana heittää objektit ihan mihin sattuu.

Reply
Jos haluat, voin ainakin jonku verta ite auttaa tekemään puhtaasti koodaten.
Monilla, tai ainakin joillain, WYSIWYG ohjelmilla tulee melko paskaa koodiam, eikä se siten aina A) toimi kunnolla ja B) on aivan SaATANAN rumaa katottavaa eikä sieltä sen takia löyä mitään jos jokin ei toimi, et näkis mistä kiikastaa

Reply
No niin...
Olen tekemässä Notepad plusplussalla omia kotisivuja. Kaikki kuvat ja
tekstit ja linkit sain laitettua. Ongelma on se, miten mä saan laitettua sen sivun
nettiin ja miten voin laittaa, että siellä voi kuunnella musaa. Kaiken muun
oon osannut tehdä.

Nää rpg maker finlandeerin luojat, ja muut hyvät tyypit.
Voisitteko jelppaa?

Reply
No, ensinnäki nää tarvit hostit sekä sivuille että musiikkille.
Ensimmäiseen, google on ystäväsi. Itse en tiedä mitään erityisen hyviä, mutta sivujen koosta riippuen (ei vain määrästä, koosta.) on olemassa joitain ilmaisia ja pieniä tiloja, kuten mbnet jos mikrobitti tulee.

Musiikin hostaukseen, jos se on omaa, Mikseri. Aikoinaan ainakin Widescreen Mode oli siellä. Ja ompahan siellä myös J.T.
Jos taas muiden, siihen en ota osaa enkä arpaa.
Tuon mikserin lisäksi jotkut suosii soundcloudia.

Reply
Yhdistin tämän jo olemassa olevaan kotisivu-aiheeseen...

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)