• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Kuinka vanha olet?
Thread Modes
Quote:Hääppi bööhtei tuujjuuuu, hääppi bööhtei tuu juu, hääppi bööhtei tuu miksumies, hääääppiiiii böööhteeeiiiiiiiiiiIIIIIIIIII.. tu juuuuuuu-uuuuu-uuuuu

Kylläpä oli ihana laulu, kyllä miksumies nyt on iloinen.

Reply
Onnea vain minunkin puolesta.

Reply
Kiitos vaan !! Juu nyt olen tosi iloinen ;D

Reply
13 olen. 17.4 täytän 14
[Image: 1337db5.png]<br />

Reply
Quote:13 olen. 17.4 täytän 14  Smile
Hooh ^^ Itse täytän 27.4 : D
Tosin täytän 16.
[Image: 1243533315-vivi-sig.png]

Reply
14! täyttelen tosa joulukuussa 15

näyttää olevan jo melekone klisee olla 14 täällä
Aina voi voittaa

Reply
Vapiskaa vanhukset ja pelätkää pikkuset!

93-94 kakarat hallitsee täällä, muhahahahaha!

Reply
Isopahis on 91-90 ja minä 90. Ja moshroom on paljon vanhempi.

Nuole varpaitani Jermu.

Reply
Quote:Isopahis on 91-90 ja minä 90. Ja moshroom on paljon vanhempi.

Nuole varpaitani Jermu.  8-)
Sinun asemassasi olisin kyllä toivonut kaikkea muuta kuin varpaiden nuolemista Undecided

Reply
Joo 17 olen(kuten tutustumis paltalla kerroin) ja toukukuussa tulee 18 täyteen. :-?(olisin huolissani siittä vaikutanko tarpeeksi aikuiselta jos en olisi kaveriporukassa jo se ilonpilaaja ja tylsimys[sentään puhun käsittämättömästi ja käytän rpg peleilin liittyviä viittauksia joista muilla ei ole aavistustakaan, ellen viittaa klassikoihin ff7-9....])
Edit: normalisoin ne kaikkien rakastamat pikkufontillä kirjoitetut kohat kun te tykkäätte niistä...
&quot;Jos saan tiet?? mit? niin kysyn heti miksi..&quot;<br />Ajattelen liian syv?llisesti ja hankalasti.

Reply
Älä pliis kirjota tommosella hiiren paskan kokosella tekstillä, vituttaa kokoajan copy pastettaa sitä osote riville tms.

Reply
Ja kaikki ([]]][][]][]))()() myös on häiritsevän näköistä. Näytät aina kirjoittavan puolet tekstistä sulkeisiin, ja niistä puolet hakasulkuihin...

Reply
Quote:Älä pliis kirjota tommosella hiiren paskan kokosella tekstillä, vituttaa kokoajan copy pastettaa sitä osote riville tms.
No kyllä minä ainakin selvää saan ihan hyvin. Oisko silmälasien aika?

Tosin voin myöntää ettei sitä sulkeisiin kirjoittetavaa tekstiä tarvitsisi välttämättä pienentää Tongue Muuten sulkeet ei haittaa minua.

Reply
Quote:Oisko silmälasien aika?

No ennyt usko että laseja siihen tarvitsee, vaikka kuinka läheltä katsoo niin siitä saa mitään selvää.

Reply
No ei sitten enään vasitella tehä tekstistä epäluettavaa.... vaikka se niin hauskaa oliskin(oli pakko)
&quot;Jos saan tiet?? mit? niin kysyn heti miksi..&quot;<br />Ajattelen liian syv?llisesti ja hankalasti.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)