• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Kännykkäsi..?
Thread Modes
Itsellä Nokian 5320 ihan toimiva peruspuhelin, jossa astetta parempi musasoitin. Hankin/toivon uuden iphonen kun julkaisevat sen sitten joskus kesällä.

Reply
Kolme vuotta käytössä ollut Nokia N73... Kalenteri on mennyt jotenkin seoksi ja aina silloin tällöin valittaa, että näennäismuistia on liian vähän, sekä akku temppuilee ja simahtaa milloin lystää- muuten ihan toimiva...
minulla on TAITO!

Reply
Samsung S5230. Sain joululahjaksi, ja olen todella tyytyväinen, koska edellinen kännykkäni on reilusti yli 3 vuotta vanha ja vasta nyt alkoi hajoilemaan.

Reply
Samsung Corby Pro. Tykkään valtavasti koska qwerty- näppis ihan näppäiminä eikä kosketusnäyttö-näppiksenä, ja muutenkin oikein riittävä käyttötarpeisiini.
[Image: coffee-1_small.png]   [Image: epic_violin_entry.gif]

Reply
Nokia 5230

Reply
Nokia 5230 täällä kans. Jepajeij.

Reply
Nokia 5230 minullakin.  Smile

Reply
Olen maanpetturi ja omistan Samsung Galaxy S -puhelimen. Aivan järjettömän hyvä android-luuri, etenkin rootattuna ja voodoo soundilla varustettuna (pystyy kuvaamaan oikeasti keikkoja hyvällä äänenlaadulla). Tätä puhelinta voisin suositella oikeastaan kaikille.
[Image: 1243533315-vivi-sig.png]

Reply
Oho! Jussiaki näkee!
Asiaan... Itellä 2730 classic, meinaa reistailla, mutta jos tuo nyt edes sen kytkyn loppuun kestäs, sitte vois kattoo jotain astetta tai kahta parempaa...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply

Forum Jump:

Browsing: 2 Guest(s)