• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Facebook asiaa (koskee viruksia ja muuta epäilyttä
Thread Modes
Eli, sain justiinsa eräältä foorumimme jäseneltä (en muista nikkiä, osote on mattimuro[at]hotmail.com) tällaisen viestin mesessä, vaikkei se ollut edes online tilassa :
Quote:Hei ystävä, näen kuvan Facebook. Onko tämä sinun valokuva? http*kaksoispiste*//www.facebooksu*piste*com/?photo.php?pid=15987&fbid=11878045641321&id=1000484878

Joten, varokaa jos saatte epäilyttäviä fabookviestejä. En alkanut kopioimaan tuota kolmesta syystä. Ensinnäkin, mattimuro ei ollut edes mesessä, osoite ei selvästikään vie oikeaan fabookiin, ja facebookissa on minun tietojen mukaan vain yksi kuva, ja senkin olen itse laittanut...
Ja kolmanneksi tuo viesti on niin tökerö kuin olla ja voi.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Saman viestin sain minä, ja tuo huono suomenkieli minun silmääni iski. Sensuroin tuosta linkistä vielä vähän että ei kukaan vahingossa paina.

Reply
Itekkin sain just samanlaisen viesti yheltä kaveriltani.
Sain myös pari viikkoa sitten sellasen viestin kaverilta joka oli offline tilassa että "Katso tätä kuvaa Big GrinD *Ja tässä olis se linkki*"

Reply
Yleistä järjen käyttöä suositellaan tällaisissa asioissa. Eli, jos kieli ei täsmää (on englantia/jotain muuta/liian huonoa suomea) ja/tai tyyppi jolta linkki tuli ei ole online, tai et edes tunne, jätä huomiotta.

Reply
Sain juuri samanlaisen viestin. Kyseiseltä henkilöltä tulee tällaisia melko usein. : D

Reply
Mattimurohan tais olla JoHen osote.

On. -Fungus

Reply
Minullekin tuli tänään juurikin samalta henkilöltä.
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Suosittelen varmuuden vuoksi poistamaan ja estämään JoHen väliaikaisesti, siihen asti että saa koneensa kuntoon/puhtaaksi.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)