• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Viimeisin läpi pelaamasi peli [P]
Thread Modes
Pitää oikein miettiä ku nii monta monesti läpäsemää pelannu oikeestaan viimeaikoina, mutta taitaa olla deus ex viimisin jonka pelasin läpi asti("vasta" varmaan n.5-10 kerta).
&quot;Jos saan tiet?? mit? niin kysyn heti miksi..&quot;<br />Ajattelen liian syv?llisesti ja hankalasti.

Reply
Taittapa olla tuo ffxii elikkäs final fantasy 12. Muita vatikkään läpästyjä pelejä ei tuu nyt mieleen.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Slu Raccoon.
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Metal Gear Solid 2 Substance PS2

Kyseisen pelin ostin eilen tänään läpi (Myönnän, olen pelannut sen ennenkin läpi). Pakko sanoa että paras MGS sarjan peli jota olen kauan etsinyt ja nyt kun olin TETConfusedsä Oulun Pelimiehessä niin se sattui silmään ja seuraavana päivänä pelit kauppaan ja kyseinen mestariteos oli minun. Peli kertoo tapahtumista Shadow Moses- operaation jälkeen(MGS 1).

Rainbow Six 3: Raven Shield & Athena Sword Gold Edition PC

...Pettymys... Aseet ohjautuvat itsestään, Hidas tempoinen meno ja joukot kuolee liian nopeaa...

Medal Of Honor Warchest: Allied Assault, Spearhead & Breakthrough PC

Perus settiä. Samaa kauraa kuin CoD
Aina voi voittaa

Reply
Quote:Rainbow Six 3: Raven Shield & Athena Sword Gold Edition PC

...Pettymys... Aseet ohjautuvat itsestään, Hidas tempoinen meno ja joukot kuolee liian nopeaa...
[/u][/b]
Ymmärrän toki, että realismiin pyrkivät taktiset räiskinnät eivät sovi kaikille ja että tämä on vain sinun mielipiteesi, mutta:

- Aseiden ohjautumisen saa pois päältä optionsista.
- Ota rynkky, pistooli, 6 lipasta, kranaatit ja taistelupuku päälle ja liiku. Ei ihan mitään nopeinta hommaa, vai mitä?
- Oikeassa elämässä yksikin luoti riittää tappamaan.

Aika keijoa, että listasit pelin huonoiksi puoliksi juuri ne mitkä tekevät siitä yhden parhaimmista (poislukien tuo automaattitähtäys) :/

Itse pelasin viimeksi Mechwarrior 4:n läpi. Tongue

Reply
Tjaah...

Viimeksi liekö se oli "The Simpsons Game?"

Hyvästä sarjasta tehty peli, vaan onko peli niin hyvä?
Vastaus: Tjaah... SE on mielipidekysymys. Omasta mielestäni se oli ihan OK, mutta jotkut kohdat olivat turhia.

Sitä aiemmin "24 The Game".

Hyvästä sarjasta tehty HYVÄ peli. Third-Personin luulisi
pilaavan pelin, mutta se saa vain aikaiseksi tunnelmaa,
vaan pelattuani pelin läpi niin tallennus oli poistunut
itsestään :O

En ole jaksanut pelata uudestaan ;(

Seuraavat haasteet: FFXII & Kingdom Hearts.

P.S. Kaikki PS2.

Reply
Sulla on elkonen urakka edesäs, jos meinaat kaktoistasen kokonaan läpästä. Mut, onnee matkaan. Ja jottei menis aivan offtopicisi ni viimeks oon läpi pelannu muistaakseni tuo Genetos avaruus räiskintä. (löytyy MBn H&H romppu -09) Valitettavan lyhyt vaan.

Reply
Quote:Sulla on elkonen urakka edesäs, jos meinaat kaktoistasen kokonaan läpästä. Mut, onnee matkaan. Ja jottei menis aivan offtopicisi ni viimeks oon läpi pelannu muistaakseni tuo Genetos avaruus räiskintä. (löytyy MBn H&H romppu -09) Valitettavan lyhyt vaan.

Ooh.. Tiedän hyvin. Tiamat on nyt edessä mutta minä poika kun grindasin, grindasinkin liian vähän. Heitän tähän nyt Levelit:

Vaan - 17
Balthier - 24
Fran - 16
Basch - 18/19 (en muista kumpi).
Ashe - 15
Penelo - 15

Katana löytyy mutta ei vielä Licenseä. Belias on niin P*ska summoni että Balthier ei tee sillä mitään. Quickening löytyy 4:ltä hahmolta.

// Sry, meni nyt ihan off-topiciks.

Reply
Pokemon diamond joskus 2 vuoden sisällä... Pokemonit onki ainuita pelejä jota oon päässy läpi xD

Reply
Quote:Sulla on elkonen urakka edesäs, jos meinaat kaktoistasen kokonaan läpästä. Mut, onnee matkaan.

Eihän tuo ole urakka eikä mikään, ~50-60h siinä vierähtää ellei kerää kaikkea mahdollista <_<. Taitaa olla myöhäistä muistuttaa Zodiac Spearista jonka saa kun ei kerää mtn aarteita matkalla ennen spearin saantiaa : <<<<<

Itse pelasin juuri hetki sitten Guitar Hero 3:n kaverin kanssa läpi.

Reply
Zodiac Speariinhan ei tarvitse kuin muistaakseni pari arkkua jättää avaamatta.

Jottei offiksi menisi niin sanottakoon että vedin viimeksi läpi uudestaan Ratchet & Clank, Rachet & Clank 3 ja Ratchet - Gladiator.

Reply
Quote:Zodiac Speariinhan ei tarvitse kuin muistaakseni pari arkkua jättää avaamatta.

Jottei offiksi menisi niin sanottakoon että vedin viimeksi läpi uudestaan Ratchet & Clank, Rachet & Clank 3 ja Ratchet - Gladiator.

Ite pelasin joskus Ratchet & Clank 2 ja kokeilin muistaakseni joskus Ratchet & Clank 3 Demoa.

Hienoja pelejä mutta ei iskenyt minua :F

Jottei mene offiksi niin varmaan lähiaikoina pelaan MGS2 vielä kertaalleen läpi ja tuon 24 viimeistelen. Smile

Reply
Tänään sain pelattua Donkey Kong Country 3Confuseden 103% läpi.  Smile GBA.

Reply
Quote:Tänään sain pelattua Donkey Kong Country 3Confuseden 103% läpi.  Smile GBA.

Hä? Selitä, miten voi pelata 103% läpi. Big Grin

Reply
Yleisellä tasolla, jotkin pelit (varsinkin tasohyppely genren) voi pelata läpi yli sata prosenttiseti, hankkimalla piilotetut salaisuudet. (esim Crash 3 warpedissa, suoritaamalla kaksi piilo tasoa ja pelaamalla pelin kokonaan läpi, pystyy saamaan vähän yli 100% suoritukseksi.)

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)