• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Viimeisin läpi pelaamasi peli [P]
Thread Modes
Kingdom Hearts (PS2)

Tuli tylsää, joten avasin 100lvl. tallennuksen ja läpäisin pelin hävittyäni ensin Sepolle.
Miten mä saatoinkaan unohtaa, kuinka mahtava tämä loppu onkaan! <3
(Ja huomenna ostan tyhjän levyn ja lataan Final Mixin...)
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Quote:Kingdom Hearts (PS2)

Tuli tylsää, joten avasin 100lvl. tallennuksen ja läpäisin pelin hävittyäni ensin Sepolle.
Miten mä saatoinkaan unohtaa, kuinka mahtava tämä loppu onkaan! <3
(Ja huomenna ostan tyhjän levyn ja lataan Final Mixin...)
[Image: 250px-seppotaalasmaa-150x150.jpg]
SEPPO IS AMUSED!

//Tällaiset voisi jättää yleiseen sekoiluun. :P -Fungus
[Image: GarfieldMasterbating.jpg]<br />

Reply
Kingdom Hearts - Re:Chain of Memories (PS2)

Soran stoori meni tänään vedettyä läpi, nyt on vuorossa Riku. Big Grin

Reply
LittleBigPlanet 2 (tarina osio)
Hulvattoman hauska tasohypely tyyppinen peli, ei sitä muilla sanoilla pysty selittämään.  :)

Tarina osio on turhan lyhyt.
9/10

Reply
Chrono Trigger

Blääääh, ylihypetettyä keskinkertaista jrpg-huttua. Kai odotukset oli liian korkealla kun tätä hehkutetaan kaikkialla parhaimmaksi rpg:ksi.

7/10

Reply
Phoenix Wright: Ace Attorney: Justice for All
Phoenix Wright: Ace Attorney: Trials and Tribulations
Apollo Justice: Ace Attorney
Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth

Eli noita Ace Attorney pelejä mättäny tässä viimeaikoina.
Ajattelin alotella seuraavaks clock towerin josta vois tehä blind let\'s playn.

Reply
Quote:Ajattelin alotella seuraavaks clock towerin josta vois tehä blind let\'s playn.
[smiley=thumbsup.gif]

Reply
Final Fantasy XIII-2
Ihan mainio ff peli. Xiii maailma on mielestäni hyvin toteutettu, joten mielelläni sitä lisää koin. Tietyissä kohdin olisi kaivannut vähän tiiviimpää kokemusta. Vapaa liikkuminen hämmensi välillä, toisaalta samalla syntyi juuri alkuperäisestä puuttunut vapaan tutkimisen tunne.
Taistelujärjestelmä toimii, tykkään siitä. Toki olisin mielummin ottanut kolmannen hahmon kuin kesytettävät hirviöt. Toki gigantuar omalla puolella on suhteellisen koominen näky.
Juoni oli ihan mielenkiintoinen ja pelin pahis Caius hyvin kirjoitettu, toisin kuin edellisessä osassa, josta puuttui selkeä vihollinen.
Juoni menetteli, vaikka jotain kökköyksiä olikin. Ihan mielelläni pelasin.
Myös musiikit olivat loistavia. Soundtrack varmasti jakaa mielipiteitä, mutta itseeni upposi. Varsinkin loppupomon teema on yksi parhaista.
7/10

Reply
Haunting Ground (PS2)

Aika pirun mahtava kauhupeli! Se ei kuitenkaan ole samalla tavalla pelottava kuten esim. Silent Hillit ja Project Zerot, kauhu tulee enemmänkin tunnelmasta, hahmoista ja pakokauhusta. Jälkimmäinen onkin aika vahvassa osassa, sillä tarkoituksena on juonen etenemisen ja ongelmanratkonnan ohella paeta stalkkereita. Damsel in distress\'iämme jahtaa näet koko ajan joku. Vastaan ei kuitenkaan voi kunnolla tapella, sen sijaan pitää löytää piilopaikka tai muuten karistaa jahtaaja kannoilta. Apuna on myös Hewie-koira, jolle voi antaa yksinkertaisia käskyjä, kuten tutkia, istua, mennä pienistä aukoista ja hyökätä. Rekku on kuitenkin oma itsenäinen otuksensa eikä suinkaan jokaista käskyäsi totteleva robotti: jos ruokit sitä, leikit sen kanssa, kehut kun se tekee oikein ja moitit kun se ei tottele/tekee väärin, se tottelee käskyjäsi. Jos taas koko ajan moitit (tai kehut kun se tekee väärin), et ruoki tuskin koskaan tai jopa potkit sitä, se ei tottele ja saattaa jopa paljastaa stalkkerille piilopaikat tai hyökätä kimppuusi. Koiraa tullaan käyttämään pelissä paljon, erityisesti monessa puzzlessa ja hidastamassa takaa-ajajaa. Moitittavaa on kenties silloin tällöin takkuileva eteneminen, joskus hieman liiankin haastavat puzzlet, ajoittain vähän liiankin autonominen koira ja stalkkereiden aiheuttama ajoittainen ärtymys.

8/10

Reply
Final Fantasy XIII-2 [PS3]

Olihan se ihan makoisa, läpipeluuseen kului n. 40h. 8/10

Marvel Ultimate Alliance [PS2]

co-opina kolmella pelaajalla, n. 15 tunniksi riitti hupia. 8/10

Reply
Dungeon siege 3. Oli aika jännä peli ja luulin huonommaksi. Siis ihan mahtava!
Yksinpeli on hauskin.
10\\10
[Image: Dungeon-Siege-III.jpg]

Reply
Mass Effect 3

Muuten ihan jees peli, mutta ihan oikeesti se loppu on jotain hyvin omituista...

Reply
Harry Potter and the Chamber of Secrets (PS1)

Koska muutamasta lähteestä olin kuullut, että peli on omalla tavallaan klassikko ja useasta lähteestä että se on ulostetta, halusin kokei sen itse, sillä pelkäsin omaavani aukon sivistyksessäni.
Nyt kun sain sen läpi, luulen saaneeni pahemmanlaatuisen aivovamman. xd

Reply
Quote:Harry Potter and the Chamber of Secrets (PS1)

Koska muutamasta lähteestä olin kuullut, että peli on omalla tavallaan klassikko ja useasta lähteestä että se on ulostetta, halusin kokei sen itse, sillä pelkäsin omaavani aukon sivistyksessäni.
Kai pelasit suomeksi dubattuna?

Reply
Quote:
Quote:Harry Potter and the Chamber of Secrets (PS1)

Kai pelasit suomeksi dubattuna?
En, en löytänyt suomenkielistä .iso:a mistään. Tosin näin kai parempi, muuten olisin mielisairaalassa. Big Grin
Salaisuuksien kammio on GBC:llä muuten aika pirun hyvin tehty! Kätyttää spritejä, aljuperäistä kirjanmukaista tarinaa ja värejä tehokkaasti. Plussaa tulee siitä, että se on RPG, loitsut kehittyvät sitä mukaa miten niitä käyttää ja pelattavat hahmot ovat yksilöllisiä.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)