• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Mitä peliä pelasit viimeksi? [P]
Thread Modes
Devil May Cry 3 [PS2]

Aika helvetin kova hack \'n slash (mätetään vihollisia armottomat määrät, mm. God of War) musiikit on parhautta ja päähenkilössä on tyyliä

Reply
Pelasin juuri tunti sitten C&C Red Alert 2, 2 kaveriani vastaan Onlinessa Big Grin

Reply
Final Fantasy VI

Reply
[quote]Final Fantasy I Dawn of Souls
Aina voi voittaa

Reply
[quote][quote]Final Fantasy I Dawn of Souls

Reply
Itekki oon pelannu viimeaikoina final fantasy 1Confusedtä, mutta viimeksi pelasin Final Fantasy Tacticsia.
Klik, klik. <br />[Image: SSbY.png]

Reply
Metal Gear Solid [PS1]

Hui hemmetti kun on hiano peli. Odotin tämän olevan paljon huonompi, mutta tämä onkin paaljoon parempi. n. 5 pelituntia takana ja vieläkin innoissaan pelaan. Suosittelen.

Reply
Quote:Metal Gear Solid [PS1]

Hui hemmetti kun on hiano peli. Odotin tämän olevan paljon huonompi, mutta tämä onkin paaljoon parempi. n. 5 pelituntia takana ja vieläkin innoissaan pelaan. Suosittelen.
täällä siis on muitakin kuin minä joka viihtyy vielä PS 1 konsolin edessä. Omistan tuon samaisen pelin ja pakko myöntää että sitä jaksaa pelata uudelleen ja uudelleen. läpi jo 3kertaa Wink
Aina voi voittaa

Reply
Quote:täällä siis on muitakin kuin minä joka viihtyy vielä PS 1 konsolin edessä.

Onhan tuon ääressä vietetty enemmän aikaa kuin PS2Confuseden kanssa, vielä nykyäänkin tulee pelailtua PS1:llä paljon Tongue PS1 pelit kun ei aina tykkää toimia PS2Confusedsa.

Reply
Ah, MGS1 tuo nostalgiset muistot mieleen. Mahtava peli täytyy myöntää.

Viimeksi varmaan tullut tuota Lost Odyssey(X360):tä mätettyä, ja voin sanoa että on kyllä hyvä peli. Juoni täyttä rautaa

Reply
Minä pelasin viimeks Diablo 2Confusedta. Kaveri halus mutki pelaamaan sitä, ku peli löyty munki kaapista...
Klik, klik. <br />[Image: SSbY.png]

Reply
Eilen illalla pelasin GTA San Andreasia.

+Ihan kiva peli
+Laaja pelialue (kun vertaa Vice Cityyn)
+SF-UR radiakanava on Über mahtava, sitä kuuntelen aina.

Reply
Max Payne 2: The Fall Of Max Payne. Kerrassaan mahtavia pelejä Remedyltä. Hieno grafiikka vuodelta 2003 ja hidastukset hienoja.

Reply
Tony Hawks Proving Ground [PS2]

Perhanan hyvä, alkaa olemaan jo tarpeeksi haastetta saada tehtävät sick vaikeusasteella läpi Tongue

Reply
Valkyrie Profile 2: Silmeria [PS2]
Aivan mahtava!(Taistelu systeemmi<3) Peli on sinänsä mainio ja grafiikat ovat huippu luokkaa mutta bossien vaikeus asteet ovat vähän turhan korkeat easylläkin esim. Päähahmolla on 159 HP ja pahis iskee 300. että silleen mutta suosittelen Sguare enix faneille.
Aina voi voittaa

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)