• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: 007 Lupa vastata
Thread Modes
No, miten on? Kuka on paras James Bondin näyttelijä? Vastaappas äkkiä, koska elät vain kahdesti!  Smile
[Image: 600px-Alcatraz03182006.jpg]

Reply
En mene vannomaan parasta, mutta Craig huonoin...
Liian karkea, ja epä-Bondmainen...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:No, miten on? Kuka on paras James Bondin näyttelijä? Vastaappas äkkiä, koska elät vain kahdesti!  Smile

No mikäs helvetin kiire siinä sitten on jos elän vain kahdesti, kun onhan tässä vielä ekakin rundi menossa? Tongue
[Image: pienipinenmiesavaruus.png]<br />[Image: clixsense_gpt468x60a.png]

Reply
Quote:No, miten on? Kuka on paras James Bondin näyttelijä? Vastaappas äkkiä, koska elät vain kahdesti!  Smile

Bondissa on aaaiiinaaa samat juonenkäänteet. (supistettuna tai vähän muokattuna)

Bondille annetaan tehtävä. Se menee tekemään sitä ja se tutustuu naiseen, johon se ihastuu ja käy heti siihen käsiksi (  :-* ) ja sitten tehtävä alkaa ja nainen liittyy siihen jotenkin.

Yleensä Bondin naiset kestävät vain yhden elokuvan ajan tai jopa kaksikin. Bondi vaihtaa naisiaan kuin sukkia.

Bondielokuvissa on aina miessuurpahiksiajotka ovat elokuvan pää konnia. Ei koskaan naispahista, jolla on suuri asema. (ainakaan en ole nähnyt)

Oletko bondifani?

Muuten... Jotain bondiaiheista juttua (ehkä peliä) on tulossa minulta, johon liittyvät EU, Suomi, Timo Soini; euroopan vaarallisin mies ja muita jänniä juttuja. Pelistä tulee parodia johon sekoittuu Bondielokuvien yleisiä käytäntöjä ja muita juttuja.

Tuli vain mieleen. En ihan täysin pilannnut yllätystänne (ehkä).

Muuten. Osaisiko joku tehdä spritejä näistä hahmoista:

James Bond, Paavo Lipponen, Timo Soini, Tarja Halonen ja hänen miehensä, Katainen, Urpilainen ja muut puoluepamput. 2 perussuomalais spriteä ja muita? Onko joku hyvä spritettäjä olemassa, joka kiinnostuu, ja joka voisi sanoa jotain, koska yleensä jos kysyn jotain tälläistä, niin sellaiset eivät halua osallistua. Jos olet hyvä spritettäjä, niin jos sinua kiinnostaa tai ei kiinnosta, niin sano. Niin sitten minä voin tietää, että minun ei sitten tarvitse alkaa puurtaa sataa tuntia näitten parissa.

Kiitos sinulle

PS: PerusSuomalaiset (hehehehehe...
;D
Vitsi! Siis Ps on persujen... no kai te ymmärrätte)

(kuulostaa epäitsekkäältä, mutta näin asia on)

Ja koska en muista näyttelijöitä niin äänestin kaikkia.

Reply
Quote:Timo Soini; euroopan vaarallisin mies
[Image: 2zhmyom.jpg]

ps. olen katsonut elämäni aikana ehkä yhden bondin (sen missä joku bondin nainen värjättiin kultaiseksi, en muista nimeä saati kuka bondia esitti) mutta äänestin Sean Connerya koska "once you reach the max level, you stop leveling" ja se oli kans hyvä siin yhes länkkärileffas, oliks sen nimi indiana jones

Reply
Quote:

Bondissa on aaaiiinaaa samat juonenkäänteet. (supistettuna tai vähän muokattuna)

Bondille annetaan tehtävä. Se menee tekemään sitä ja se tutustuu naiseen, johon se ihastuu ja käy heti siihen käsiksi (  :-* ) ja sitten tehtävä alkaa ja nainen liittyy siihen jotenkin.

Yleensä Bondin naiset kestävät vain yhden elokuvan ajan tai jopa kaksikin. Bondi vaihtaa naisiaan kuin sukkia.

Bondielokuvissa on aina miessuurpahiksiajotka ovat elokuvan pää konnia. Ei koskaan naispahista, jolla on suuri asema. (ainakaan en ole nähnyt)

Oletko bondifani?

Muuten... Jotain bondiaiheista juttua (ehkä peliä) on tulossa minulta, johon liittyvät EU, Suomi, Timo Soini; euroopan vaarallisin mies ja muita jänniä juttuja. Pelistä tulee parodia johon sekoittuu Bondielokuvien yleisiä käytäntöjä ja muita juttuja.

James Bond, Paavo Lipponen, Timo Soini, Tarja Halonen ja hänen miehensä, Katainen, Urpilainen ja muut puoluepamput. 2 perussuomalais spriteä ja muita? Onko joku hyvä spritettäjä olemassa, joka kiinnostuu, ja joka voisi sanoa jotain, koska yleensä jos kysyn jotain tälläistä, niin sellaiset eivät halua osallistua. Jos olet hyvä spritettäjä, niin jos sinua kiinnostaa tai ei kiinnosta, niin sano. Niin sitten minä voin tietää, että minun ei sitten tarvitse alkaa puurtaa sataa tuntia näitten parissa.

Kiitos sinulle

;D

I see your point. Onhan se totta, että yleensä Bondeissa on pääkonnana mies, paitsi muistaakseni 007 ja Kuoleman katseessa pääpahis on nainen, May Day (Grace Jones). Mutta kaikesta huolimatta Bondit ovat mukaansatempaavia kirja- ja elokuvamaailman kulmakiviä. Ainaki mun mielestä.  Tongue

Ihan hauska idea muuten toi sun projus. Jos kukaan ei ilmoittaudu tekemään spritejä, niin suosittelen tekemään itte! Näin minullakin pysyy illat kiireisenä, kun teen Alcatraz - peliin itte kaikki graffat.  Wink

P.S:
Pian laitan Alcatraz - pelistä kuvia ja julkistan sen oikeen nimen.
[Image: 600px-Alcatraz03182006.jpg]

Reply
Quote:
Quote:

Oletko bondifani?

Kiitos sinulle

;D

I see your point. Onhan se totta, että yleensä Bondeissa on pääkonnana mies, paitsi muistaakseni 007 ja Kuoleman katseessa pääpahis on nainen, May Day (Grace Jones). Mutta kaikesta huolimatta Bondit ovat mukaansatempaavia kirja- ja elokuvamaailman kulmakiviä. Ainaki mun mielestä.  Tongue

Ihan hauska idea muuten toi sun projus. Jos kukaan ei ilmoittaudu tekemään spritejä, niin suosittelen tekemään itte! Näin minullakin pysyy illat kiireisenä, kun teen Alcatraz - peliin itte kaikki graffat.  Wink

P.S:
Pian laitan Alcatraz - pelistä kuvia ja julkistan sen oikeen nimen.

Okei. Niin aionkin tehdä. Smile Siis kaikki itse.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)