• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Final Fantasy-pelisarja [Monta alustaa]
Thread Modes
Sitä taistelun nopeuttahan saa muutettua asetuksista. Tai anakin siinä alussa saa säätää sen, mutta muistelisin että sen saa optionsista säädettyä. Mua ärsyttää XIIssä se että gambiitit tulee sen verran myöhässä... >.< ärsyttää ku koko ajan pitää olla ite valittemassa sitä sun tätä, ku tottunu käyttään gambiitteja.
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:Sitä taistelun nopeuttahan saa muutettua asetuksista. Tai anakin siinä alussa saa säätää sen, mutta muistelisin että sen saa optionsista säädettyä. Mua ärsyttää XIIssä se että gambiitit tulee sen verran myöhässä... >.< ärsyttää ku koko ajan pitää olla ite valittemassa sitä sun tätä, ku tottunu käyttään gambiitteja.
Jaahas, kiitos neuvosta. Olen vielä aika kokematon tämän pelin kanssa. Ehkä se on sanottu siinä pelin ensimmäisillä minuuteilla, mutta viime pelikerrasta onkin sen verran aikaa, ettei voi muistaa.

Reply
Itseasiassa, sitä ei sanota missään kohti peliä. Korkeintaan manuaalissa. Ite ainakin vaan huomasin sen joskus, ku jotaki olin säätämäsä... Kakstoistanen on kyllä ihan hyvä peli, kunhan oppii et miten hommat hoituu. Juoni on vähä köykänen, ja kuljetus paikka paikoin heikkoa, mutta kyllä se silti saa ainaki 9½

Reply
Quote:Itseasiassa, sitä ei sanota missään kohti peliä. Korkeintaan manuaalissa. Ite ainakin vaan huomasin sen joskus, ku jotaki olin säätämäsä... Kakstoistanen on kyllä ihan hyvä peli, kunhan oppii et miten hommat hoituu. Juoni on vähä köykänen, ja kuljetus paikka paikoin heikkoa, mutta kyllä se silti saa ainaki 9½   arvosanaksi.
Ja hahmotkin (ainakin suurin osa), mitä tähän mennessä on tullut vastaan, niin eivät kyllä ole mistään parhaimmasta päästä. Pelin grafiikka on kuitenkin erittäin kaunista katseltavaa. Toistaiseksi olen pelanut vasta n. puolitoista tuntia, että joskus myöhemmin voi sitten sanoa lisää mielipiteitä. Tähän mennessä vaikuttaa ihan kelpo peliltä.

Reply
Quote:
Quote:Itseasiassa, sitä ei sanota missään kohti peliä. Korkeintaan manuaalissa. Ite ainakin vaan huomasin sen joskus, ku jotaki olin säätämäsä... Kakstoistanen on kyllä ihan hyvä peli, kunhan oppii et miten hommat hoituu. Juoni on vähä köykänen, ja kuljetus paikka paikoin heikkoa, mutta kyllä se silti saa ainaki 9½   arvosanaksi.
Ja hahmotkin (ainakin suurin osa), mitä tähän mennessä on tullut vastaan, niin eivät kyllä ole mistään parhaimmasta päästä. Pelin grafiikka on kuitenkin erittäin kaunista katseltavaa. Toistaiseksi olen pelanut vasta n. puolitoista tuntia, että joskus myöhemmin voi sitten sanoa lisää mielipiteitä. Tähän mennessä vaikuttaa ihan kelpo peliltä.
itse tykkään XIIConfusedta koska siinä on paljon tekemistä eikä tylsisty niin helposti. Omasta mielestä peli alkaa vasta kunnolla kun voittaa Mimic Queenin
Wink

Reply
Nyt taas ollut FFXII:n pelaamisessa taukoa. Se alku on vain niin, no, tylsä. Peli todellakin käynnistyy hitaasti. Dissidiaa kyllä pelasin eilen, tosin vain pari minuuttia. Voisi siinäkin vedellä kerrankin tarinaa läpi eikä vain niitä Quick Battleja.

Reply
Final Fantasy II on kyllä tiukka peli!

Suosittelen kaikille noita PS1:lle julkastuja "FF Anthology" ja "FF Origins" paketteja!

Reply
Itselläni on tuo FF1Confusedtä tehty uusi peli, eli Final Fantasy 20th Anniversary Edition. Vielä uudistettu versio tuosta FF Originsta. Vaikkei juoni ole kummoinen, niin on vain niin retro fiilis, että sitä on pakko pelata. Pelattuja tunteja on eri seiveissä yhteensä jotain 93. Peli vaan on aika lyhyt, mutta onneksi on niitä uusia luolastoja, joita voi läpi mennä... kaikki muut bossit olen hakannut, paitsi sen uusimman überbossin, Chronodian. Suosittelen, jos PSP:n omistaa.

Reply
Asd. Himotti aika pahasti ostaa FFIX tuossa joskus Elokuussa muuten. Tosin että en olisi pystynyt tallentamaan peliä ja se maksoi 25€. Rahaa jäljellä? 25€.

Jäi vähän ikävä fiilis siitä etten sitä ostanut. Se olisi ehkä sittenkin pitänyt ostaa.

Mutta peliä olen pelannut jonkin matkaa joskus (köh)Emolaattorilla(köh) mutta se loppui siihen paikkaan kun tallennus hävisi. >:O

Reply
Kolmannettatoista odotellessa Smile
Thunder in the east

Reply
Eikös se jo 9.3.2010 ilmesty? Japanissa se ilmestyi nähtävästi tänään. Voisipa tuosta pari pätkää vaikka YouTubesta katsoa... mutta toisaalta, taidan pitkittää odotuksen tuskaani siihen asti, kunnes ilmestyy Suomessakin.

Pitäisikö muuten ostaa FFVII PS-Storesta? Maksaa vain 9,99€.

Reply
osta ihmeesä
Aina voi voittaa

Reply
En näe mitään syytä olla ostamatta. Jos siinä on parannellut grafiikat, vois harkita iteki hankkimista, jos koskaan saa pleikka kolmosta...
Tosin, jos siinä ei oo mitään uutta, jätän väliin koska, omistan jo PS1n aökuperäsen seiskan.

Reply
Mielestäni ei ole mitään erillaista verrattuna ensimmäiselle pleikkarille julkaistuun FFVII:n, mutta kun ei kyseistä peliä löydy, niin voisihan sen tässä joulun ratoksi vaikka ostaakkin. Smile

Reply
http://www.youtube.com/watch?v=KyrfokOkvCU
Fail. 0:09, Lindbulm?
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply

Forum Jump:

Browsing: 2 Guest(s)