• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Kingdom Hearts [PS2]
Thread Modes
Ja pallomeri on paras moraalinkohottaja.
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply
Aloitin eilen KH II. Kesti 3 tuntia ennen kuin pääsin pelaamaan Soralla. Tongue

Ykkösessä pitäisi läpäistä Atlantica ja Halloween Town, josta kaiketi saisin navigointikumin?

Reply
Sen saa muistaakseni Neverlandista.

Hakkasin juuri Pahataren. Oli liian helppo, odotin jotakin vaikeampaa. No, saa nähdä, mitä on vielä tulossa.  Big Grin

Reply
Quote:
Quote:No, miten niin helppo?
Kaverit on vaan sanonu et ottaa ethereitä mukaan mutta ei siinä mitään ethereitä ehdi käyttää kun Seppo hetkessä tekee instakillin. :/
No mä pääsin sen lvl 55 mul oli high jump level 3 ja elixiirei.. Sen taivaalle menon torjuu helposti hyppäämällä peppuu kii ja mätkimäl ja ne ihmet pallot hoitaa sil reflex taijalla jne jne jne  oppii sen hyökkäykset ja pääsee ryhmii ni johan sujuu Wink
Voishan niitä eliixiriä käyttää.  Undecided Ja mulla ei ole ultimate keybladea viel. lol hyvin menee.
Kingdom Hearts: 358/2 days (DS)

Reply
Quote:
Quote:
Quote:No, miten niin helppo?
Kaverit on vaan sanonu et ottaa ethereitä mukaan mutta ei siinä mitään ethereitä ehdi käyttää kun Seppo hetkessä tekee instakillin. :/
No mä pääsin sen lvl 55 mul oli high jump level 3 ja elixiirei.. Sen taivaalle menon torjuu helposti hyppäämällä peppuu kii ja mätkimäl ja ne ihmet pallot hoitaa sil reflex taijalla jne jne jne  oppii sen hyökkäykset ja pääsee ryhmii ni johan sujuu Wink
Voishan niitä eliixiriä käyttää.  Undecided Ja mulla ei ole ultimate keybladea viel. lol hyvin menee.
Et sä mitää ultimaa tarvikka käytä mahollisimman pitkää ni se sujuu paremmin

Reply
Uskaltasin väittää että Oblivionilla pärjää ihan hyvin. Minäki (joka oon täys tumpelo) oon hakannu Sepon monesti kummasaki pelisä...
Täytyy sanoa et Akun tekoälysä olis ykösessä parantamisen varaa.
Se ei paranna sillon ku pitäs vaan ihan miten satuu, ja hessuki riehuu sielä ympäri pitäjää miten sattuu...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:Uskaltasin väittää että Oblivionilla pärjää ihan hyvin. Minäki (joka oon täys tumpelo) oon hakannu Sepon monesti kummasaki pelisä...
Se ei paranna sillon ku pitäs vaan ihan miten satuu, ja hessuki riehuu sielä ympäri pitäjää miten sattuu...
Mul meni aina perseellee ku yritin jollaki tyylii oblivionil..

Reply
Quote:Uskaltasin väittää että Oblivionilla pärjää ihan hyvin. Minäki (joka oon täys tumpelo) oon hakannu Sepon monesti kummasaki pelisä...

Juuri näin. Ärsyttää kun ykkösessä varsinkin Aku aina maassa eivätkä Aku ja Hessu saa sydäntyyppejä yksin tapettua. Tongue

Reply
Quote:

Juuri näin. Ärsyttää kun ykkösessä varsinkin Aku aina maassa eivätkä Aku ja Hessu saa sydäntyyppejä yksin tapettua. Tongue

Ite kun aina paransin itseäni taioilla pelkästään, kun en kerennyt Itemeihin kajota KH1, niin aina oli kriittinen tila ja MP:t lopussa, Aku ei tietenkään paranna. Sitten kun saa MP:tä ja parannan itse niin Aku tunkee mukaan >_>

Menee hukkaan MP:t.

Reply
Argh, inhoan KH:n hiilaussysteemiä yli kaiken! Olin hakkaamassa Ansemia ja tietysti kun tuli hiilauksen tarve ja rupesin hiilaamaan, niin enköhän kuollut? Näin on käynyt monta kertaa ennenkin. Ärsyttävää. Miksei hiilauksen aikana voisi tulla vaikka taukoa?

Reply
Quote:Argh, inhoan KH:n hiilaussysteemiä yli kaiken! Olin hakkaamassa Ansemia ja tietysti kun tuli hiilauksen tarve ja rupesin hiilaamaan, niin enköhän kuollut? Näin on käynyt monta kertaa ennenkin. Ärsyttävää. Miksei hiilauksen aikana voisi tulla vaikka taukoa?
Pelaakko ykköstä vai kakkosta, jos kakkosta siinä saa taidon jonka avulla et voi menettää ku healaat taioilla

Reply
Quote:
Quote:Argh, inhoan KH:n hiilaussysteemiä yli kaiken! Olin hakkaamassa Ansemia ja tietysti kun tuli hiilauksen tarve ja rupesin hiilaamaan, niin enköhän kuollut? Näin on käynyt monta kertaa ennenkin. Ärsyttävää. Miksei hiilauksen aikana voisi tulla vaikka taukoa?
Pelaakko ykköstä vai kakkosta, jos kakkosta siinä saa taidon jonka avulla et voi menettää ku healaat taioilla
Täl hetkel pelaan ykköstä. No, hakkasin tuota Ansemia lähinnä koemielessä, katsoin oliko tasoni tarpeeksi korkea. Kyllähän tuossa vielä muutaman tason voisi kehittää.

Reply
Minulta löytyy kaikki Euroopassa julkaistut KH-pelit (CoM tosin emulla mut mitä väliä Wink). Ykkösessä olen melkein kaiken saavuttanut (100 lv., kaikki Keybladet ja kaikki minipelit läpäisty), paitsi Hessun Dream Shieldiä en ole vielä saanut. Mistäköhän ihan loppupuolella löytää White Mushroomeja löytää?

CoMConfusedsa olen läpäissyt pelin Soralla ja Rikulla olen kohtuu lähellä loppua.

Kakkosessa levuja löytyy maksimi 99 ja Ultima Weaponkin on varastossa. Seppo on voitettu ja melkein kaikki minipelit läpäisty.En muista, oliko kaikki Formit maksimitasolla. Täytyypi kokeilla.

Ja jos joku haluaa tehdä kakkosen merisuolajäätelöä, niin tässä on ohjeet. Wink Täytyykin kokeilla tuota. Tongue
[Image: 2m42fyq.jpg]

Reply
Oonkin miettiny että \'Mitä vittua? Merisuolajäätelöä?\'
Olis kiinnostavaa maistaa semmosta. Big Grin

Reply
Quote:Minulta löytyy kaikki Euroopassa julkaistut KH-pelit (CoM tosin emulla mut mitä väliä Wink). Ykkösessä olen melkein kaiken saavuttanut (100 lv., kaikki Keybladet ja kaikki minipelit läpäisty), paitsi Hessun Dream Shieldiä en ole vielä saanut. Mistäköhän ihan loppupuolella löytää White Mushroomeja löytää?

CoMConfusedsa olen läpäissyt pelin Soralla ja Rikulla olen kohtuu lähellä loppua.

Kakkosessa levuja löytyy maksimi 99 ja Ultima Weaponkin on varastossa. Seppo on voitettu ja melkein kaikki minipelit läpäisty.En muista, oliko kaikki Formit maksimitasolla. Täytyypi kokeilla.

Ja jos joku haluaa tehdä kakkosen merisuolajäätelöä, niin tässä on ohjeet. Wink Täytyykin kokeilla tuota. Tongue
Samixii ^^ Paitsi etten ole jaksanut CoMia pelata. Ja kakkosen olen mennyt muuten paitsi muutama Gummi-item puuttuu.
[Image: 12_by_neenya-d4ky00c.png]

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)