• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Pokémon
Thread Modes
Poksut ja levut bluen lopus:

Venusaur lvl 42
Dragonite lvl 57
Blastoise lvl 56
Gyarados lvl 45
Pidgeot lvl 44
Charizard lvl 65

Meinas tulla könii muutamaa otteesee.. Minkä nyt alottais?

Reply
Quote:Poksut ja levut bluen lopus:

Venusaur lvl 42
Dragonite lvl 57
Blastoise lvl 56
Gyarados lvl 45
Pidgeot lvl 44
Charizard lvl 65

Crystal? Siinä vasta hieno peli.

Reply
Pitkä aika kun viimeks pelasin mut tässä on ainakin Emeraldin poksut mitä käytin lopus:
Rayquaza noin 70 lvl
Groudon oli jotain 60 lvl (en muista hirveesti levuja)
Kyogre oli myös jotain 60 lvl
Swampert oli 50-60 lvl.
Olin käyttäny pikemminkin vaan yhtä tai kahta pokemonia sillon. : P
Eniten Swampertia mut Rayquazaa tuli enemmän käytettyä lopussa.

Reply
Quote:

Venusaur lvl 42
Dragonite lvl 57
Blastoise lvl 56
Gyarados lvl 45
Pidgeot lvl 44
Charizard lvl 65

Iha hyvä mut 2 kertaa läpi jo

Reply
Quote:
Quote:

Venusaur lvl 42
Dragonite lvl 57
Blastoise lvl 56
Gyarados lvl 45
Pidgeot lvl 44
Charizard lvl 65

Iha hyvä mut 2 kertaa läpi jo
Ja? Mie oon crystallin pelannut lähemmäs 20 kertaa läpi enkä vieläkään o kyllästynyt : D

Yellow pelattu läpi ja LeafGreen alotettu, saisinkohan läpi ennen ko pitää ylihuomen lähtee Smile

Reply
Latasin juuri Sapphiren emulle. Tuli Shiny Zigzagoon ilman cheatteja, koska en käytä niitä, koska en näe mitään syytä niiden käytössä. Ja tietysti kukaan ei usko, että oon saanu ilman cheatteja, kun pelaan emulla. -.-\'
Mun tuuria. Ja todennäköisyyshän on se 1/8192. >_<

Reply
Quote:Latasin juuri Sapphiren emulle. Tuli Shiny Zigzagoon ilman cheatteja, koska en käytä niitä, koska en näe mitään syytä niiden käytössä. Ja tietysti kukaan ei usko, että oon saanu ilman cheatteja, kun pelaan emulla. -.-\'

Onhan se silti hienoa nähdä shiny ilman koodeja. :o Tietääkseni gba:llekin on joitain haxorzplox-välineitä, harvemmassa kuitenkin. Mutta ehkä mieluiten gba:lle ilman koodeja. Tongue

Reply
Quote:Latasin juuri Sapphiren emulle. Tuli Shiny Zigzagoon ilman cheatteja, koska en käytä niitä, koska en näe mitään syytä niiden käytössä. Ja tietysti kukaan ei usko, että oon saanu ilman cheatteja, kun pelaan emulla. -.-\'
Gratz. Miks mä en löydä shinyjä ikinä

Reply
Ei vattu ku pelästyin shiny Poochyenaa. Kattelin tossa Bulbapediasta just shiny Lanturnii ja sit katoin gameboyhyn ja siinä on kultainen poochyena! :o

Reply
Itselläni on Platium DSConfusedällä. Meillä on kaveri porukassa jonkin sortin "pokemon klaani". Hankin vähän aikaa sitten Emeraldinkin, kun siinä on hyviä pokemoneja ja se Rare candy glich... Wink
[Move]oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO [/Move]

Reply
Quote:Itselläni on Platium DSConfusedällä. Meillä on kaveri porukassa jonkin sortin \"pokemon klaani\". Hankin vähän aikaa sitten Emeraldinkin, kun siinä on hyviä pokemoneja ja se Rare candy glich... Wink
Raaree candyyyy... Drool.. Eiku siis.. Harmi ettei itelläni oo aikaa pelata pokemonii ku kone paskana enkä saa emuu minnekkä :/

Reply
Joskus olin löytäny Shiny Banetten jostain random paikasta kun seikkailin ympäriinsä Emeraldissa. Tietenkin kyl otin sen kiinni Big Grin

Reply
Quote:Joskus olin löytäny Shiny Banetten jostain random paikasta kun seikkailin ympäriinsä Emeraldissa. Tietenkin kyl otin sen kiinni Big Grin

Gz. Sky Pillarilta?

Reply
Isopaha;41528 Wrote:(Viimeisin läpi pelaamasi peli ketjusta...)

Pokemon Black

Jep jep, jälkijunassa tullaan ^^

Alussa totesin, että tämän täytyy olla todennäköisesti paskin Pokemon mitä on tullut pelattua. Matkalla kohti maailman pelastusta mielipide loiveni ja aloinkin tykkäämään pelistä. Aluksi myös uudet Pokemonit tuntuivat hölmöiltä, mutta loppuen lopuksi ne alkoivat vaikuttaa enemmän pokemonmaisilta (jätskitötteröitä lukuunottamatta). Täytyypä vielä jatkaa lopun jälkeen ja katsoa mitä siellä olisi seuraavaksi luvassa : )
Itseäni ärsytti BW:ssä erityisesti vuodenajat, post-gamen köyhyys ja se musiikki, joka alkoi kun Pokémonisi ovat punaisella HP. Lisäksi peli oli ihan järkyttävän helppo. Itse olin okei sen kanssa, että joutui käyttämään vain Unovan Pokémoneja, ennen kuin oli läpäissyt pelin. Olihan osa niistä ihan järkyttäviä, mutta on siellä joukossa ihan hyviäkin sekä todellisia helmiä. On BW toki hyvä, mutta se jää mielestäni auttamatta kakkoseksi kaikille muille Pokémoneille. BW2:sta en tiedä, sillä en koskaan läpäissyt sitä, mutta siinä on sentään tekemistä sen jälkeen, kun pelin on läpäissyt. Tää oli vaa tälläne offtopic viesti, sori ;_;

ainii, käytin Vanilluxea tiimissäni kun pelasin Whiten ekan kerran läpi. Älkää kysykö miksi.

Reply
Ribby;41531 Wrote:
Isopaha;41528 Wrote:Pokemon Black

Jep jep, jälkijunassa tullaan ^^

Alussa totesin, että tämän täytyy olla todennäköisesti paskin Pokemon mitä on tullut pelattua. Matkalla kohti maailman pelastusta mielipide loiveni ja aloinkin tykkäämään pelistä. Aluksi myös uudet Pokemonit tuntuivat hölmöiltä, mutta loppuen lopuksi ne alkoivat vaikuttaa enemmän pokemonmaisilta (jätskitötteröitä lukuunottamatta). Täytyypä vielä jatkaa lopun jälkeen ja katsoa mitä siellä olisi seuraavaksi luvassa : )
Itseäni ärsytti BWConfusedsä erityisesti vuodenajat, post-gamen köyhyys ja se musiikki, joka alkoi kun Pokémonisi ovat punaisella HP. Lisäksi peli oli ihan järkyttävän helppo. Itse olin okei sen kanssa, että joutui käyttämään vain Unovan Pokémoneja, ennen kuin oli läpäissyt pelin. Olihan osa niistä ihan järkyttäviä, mutta on siellä joukossa ihan hyviäkin sekä todellisia helmiä. On BW toki hyvä, mutta se jää mielestäni auttamatta kakkoseksi kaikille muille Pokémoneille. BW2Confusedta en tiedä, sillä en koskaan läpäissyt sitä, mutta siinä on sentään tekemistä sen jälkeen, kun pelin on läpäissyt. Tää oli vaa tälläne offtopic viesti, sori ;_;

ainii, käytin Vanilluxea tiimissäni kun pelasin Whiten ekan kerran läpi. Älkää kysykö miksi.

Hyviä pointteja, koska suurimmilta osin ajattelen samalla tapaa. Vuodenaikoja en jotenkin edes osannut ajatella pelissä, kun ainainen syksyn ruska siellä on ollut jo pidemmän aikaa. Tuo musiikki kanssa ärsytti itseäni, paremmin se olisi toiminut vaikka niin, että rimputus olisi kuulunut kun on viimeinen Pokemon tiimistä enään hengissä.

Ehkä suurin mistä en niin tykännyt oli tuo tarinavetoisuus. Noin tarinallisena tuntuu kuin vedettäisiin kiskoilla ja Pokemoneja vilahtelee siellä täällä (Pokemon Snap).

Avautudutaan nyt kaikki kunnolla aiheesta : )

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)