• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Pokémon
Thread Modes
Otin urakakseni ruveta levuttaan mun Mankeyta kunnolla, et pärjää heti kans sille Brockille... Meinaan kehittää sen Primeapeks ja sit lähtä vetää Brockia kuonoo... Ellei joku keksi jotai parempaa? En kyllä lähe hakee toista mankeyta ku tääki vasta lvl 10... kkuen tason kehitys eesä...
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:Otin urakakseni ruveta levuttaan mun Mankeyta kunnolla, et pärjää heti kans sille Brockille... Meinaan kehittää sen Primeapeks ja sit lähtä vetää Brockia kuonoo... Ellei joku keksi jotai parempaa? En kyllä lähe hakee toista mankeyta ku tääki vasta lvl 10... kkuen tason kehitys eesä...
...Mankey kehittyy primeapeksi lvl 28 : D

//Ollaan ownattu muusikkojen nurkkaus B)

Reply
No niimpä näkyy. Voi nakki... Kehitän sen ainaki viiteentoista, ellei esim. sulla Kim oo parempaa ideaa, tai vinkkii? Esim, mistä sais hyvän ruoho tai vesi poken?
[Image: tumblr_mb0zczAX2Y1rrpv83o1_500.gif]

Reply
Quote:No niimpä näkyy. Voi nakki... Kehitän sen ainaki viiteentoista, ellei esim. sulla Kim oo parempaa ideaa, tai vinkkii? Esim, mistä sais hyvän ruoho tai vesi poken?
Mankey oppii low kickin melko aikasessa vaiheessa, sillä on hyvä ownaa Brock, toinen vaihtoehto on Nidoran [ch9794], joka oppii double kickin muistaakseni lvl 12.

Tai sit vaan butterfree caterpiesta ja alat spämmimään confusionia Smile

//Suosittelen myös lämpimästi nappaamaan spearow\'n ja kehittää sitä lvl 25, jolloin se oppii aerial acen, jonka jälkeen annat sen kehittyä Fearow\'ksi. Itse pidän siitä matseissa enemmän kuin Pidgeotista korkean attack statsin ja speedin vuoksi.

Reply
Voi hemmetti meni kaua pyydystää dratini safarilt käytin varmaa 20minuuttii siihe.. MUT MÄ SAIN SEN!! Gratz meeh

Ainii monta pokemonii oot nähny ja pyydystäny ja missä pelissä?

Mä oon nähny 101 pokemonii, pyydystäny 50 erilaista ja pelaan bluee

Reply
Platinum:
384 seen
222 owned

Pokédexin täyttö vielä vähän kesken, ei noita nähtyjä puutu enää ko
115, sitten kun oon kaikki nähnyt niin GTS laulaa ja boksit täyttyy : P

Reply
Quote:Platinum:
384 seen
222 owned

Pokédexin täyttö vielä vähän kesken, ei noita nähtyjä puutu enää ko
115, sitten kun oon kaikki nähnyt niin GTS laulaa ja boksit täyttyy : P
Huhhuh on niit pokemoneit tullu aika paljo alkuajoilt.. Ei mul ois ainaka m*naa lähtee metsästää niit kaikkii ;D mut onnee yritykselle

Reply
Itse olen Pokemon Sapphirea pelannut GBA:lla aikas paljon, 434h pelattu, pokeja nähty 220 ja napattu 220, leaf greeneistä yms. olisi joskus siistiä saada pokemoneja lisää. Jotain ~10 pokemonia on lvl 100, eipä noilla mitään tee kun ei kaverit pärjää : <

Reply
Quote:Itse olen Pokemon Sapphirea pelannut GBA:lla aikas paljon, 434h pelattu, pokeja nähty 220 ja napattu 220, leaf greeneistä yms. olisi joskus siistiä saada pokemoneja lisää. Jotain ~10 pokemonia on lvl 100, eipä noilla mitään tee kun ei kaverit pärjää : <
Kerää uudet pokemonit ja levaa ne jonkilevusiks sit ne pärjää Big Grin

Reply
Sry double mut nyt o kaikki gbc pokemonit läpi MYÖS se trading card game juttu Big Grin

Reply
Quote:Sry double mut nyt o kaikki gbc pokemonit läpi MYÖS se trading card game juttu :D
Ton ois voinut editoidakin, >:O We must has moar keskustelu! >: O

---

Pelasitko silleen "Pakkopäästämahollisimmannopeestiläpi"-meiningillä vai pelasitko jotain vanhoja tallennuksia? :3

Mie tällähetkellä Yellowsa meen Viimosella salilla, poksut siinä viisissä-kuusissakymmenissä ja tänään vois repästä ton sitten läpi : )

Sitten vaikkahan noita kolmannen sukupolven pelejä, vois LeafGreenin pelailla vaikka läpi..

---
Mitkä on teidän mielipiteenne muuten näistä remakeista? FireRed ja LeafGreen, sekä tulevat SoulSilver ja HeartGold?
Minusta nuo remaket on ainakin ihan loistavia, eivät ne nyt ihan klassikkojen tasolle yllä, mutta laajentunut hyökkäysvalikoima ja kaikki kolmannessa sukupolvessa mukaantulliut strateginen sisältö on tullut mukaan, joten FR/LG ovat kyllä minun top-5-listallani neljänsinä.

Kovasti HG:ta ja SS:ia odotan, varsinkin TSG:n maratonin aikana kuolasin kovasti noita ja kun olen bulbanewsin ja serebiin päivityksiä seurannut niin on aina vain kovempi halu tullut importtaa toinen noista play-asiassa maksaisivat 42€/kpl pokéwalkerin kanssa ja ilman toimituskuluja käsittääkseni.

Mutta eipä tuonne maaliskuuhun oo pitkä niin jos vaikka sitten ostaisi enkkuversiot : )

Reply
Pelasin sillai pakko päästä tyylii Tongue ja noista re-makeista sen verra et ne on mun mielestä rahastusta eikä pärjää alkuperäsille mutta niissä on uusia hienoja etuja jonka takia niitäkin joskus piti pelata ja mille ton goldin ja silverin re-maket o :O

Reply
HeartGold/SoulSilver ovat DS:lle.

[url]
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/P...r_Versions[/url]

//FireRed ja LeafGreen ovat molemmat hyviä pelejä. Wink

Reply
Quote:HeartGold/SoulSilver ovat DS:lle.

[url]
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/P...r_Versions[/url]

//FireRed ja LeafGreen ovat molemmat hyviä pelejä. Wink
Ookke.. Kiitti tiedost

Reply
Perseehhhh... Oli 11lvl Cyndaquil jo meneillään niin sammutin pelin enkä muistanu tallentaa >_>

Asd...

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)