• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Poll: Oletko kiinnostunut pelistä?
You do not have permission to vote in this poll.
Kyllä ehdottomasti
0%
0 0%
Olen kiinnostunut
0%
0 0%
Hieman...
100.00%
1 100.00%
En nyt oikein tiedä
0%
0 0%
En ollenkaan
0%
0 0%
Total 1 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Second Thougth [vxace]
Thread Modes
The Second Thought - Open world

Eli tämä on yhteisprojektin topic, jota olen alkanut tekemään kera Kepposen ja Seven. Tähän asti olen tehnyt projektia yksin. Tämä ei ole mikä tahansa rpg projekti vaan puoliksi morpg.

Tämä topic on takoitettu Kepposen, minun ja Seven väliseen keskusteluun.

Yleiskatsaus
Peli kertoo valtakunnasta, joka on mennyt sekasorron valtaan ja jakautunut moneksi eri kaupunkivaltioksi. Kaikki alkoi tietyistä merkkihenkilöiden yksittäisistä kuolemantapauksista ja se laajeni suuremmaksi konfliktiksi.

Pelaaja on henkilö, joka aikoo hyötyä tilanteesta ostamalla tietyn maa-alueen suojelukseensa. Tavoitteena on rakentaa ensiksi pieni linnoitus ja siitä laajeta suuremmaksi mahtitekijäksi maailmalle.
Palkkaat erinäisiä sankareita, joita lähetät yksittäisille missioille ympäri maita ja mantuja. Samalla nämä sankarit kehittyvät ja puolustavat automaattisesti linnoja, jonne hyökätään.

Samalla kun pelaat peliä eteenpäin, kohtaat tahon, joka on hyötynyt kaikesta tapahtuneesta, ja kiertää valtaa pikkusormensa ympärille. (hieman pääjuonta)

Miten eroaa norm. rpg?
Peli on open world ja Morpgh tapainen, eli se on moninpelinettipeli. Systeemi ei kumminkaan tarvitse toimiakseen 24-7 auki olevaa tietokonetta, vaan nettiyhteyden. Kaikki pelin data on laitettu yhteen paikkaan internetistä, josta peli automaattisesti lataa lisää päivityksiä tapahtumista. Pelissä on mahdollista muokata mappeja pelin sisällä. Eli vaikka muita vastapelaajia ei näe, niin sinun on mahdollista hyökätä vastustajien rakentamiin linnoihin ja nähdä heidän toimiaan. Voit jopa liittoutua näien valtioiden kanssa, julistaa sotia, yms yms.

Olen jakanut ja jaan kaikille projektin jäsenille pelipohjademon, johon en ole liittänyt kaikkia systeemejä (ehkä vain noin 60 % scripteistä joita lopullisessa pelissä on), mutta siitä saa käsityksen mihin suuntaan se on menossa.

Screenshotit:

http://rpgmaker.fi/mybb/showthread.php?tid=843&page=20
Jos nyt välttämättä haluat screenshotteja, niin voit nähdä ne täältä

Reply
Anteeksi Shade.

Olin vklopun mökillä, joten en ole täällä käynyt tai tehnyt peliä eteenpäin.

Mutta voisin tällä viikolla tehdä sitä metsävuori mappia eteenpäin Smile

Reply
Joo, ei se haittaa yhtään. Ei tarvitse anteeksi pyytää, pääasia, että kaikki sujuu ja sinulla on ollut hyvä loma. Wink

Muuten... pidittekö demosta ja haluaisitteko te lisätietoa pelistä? En ole kertonut niin yksityiskohtaisesti projektista, joten jos haluatte lisätietoa, niin voin antaa sitä. Esim juoni, ja systeemi. Viime viikonloppuna systeemi ja juoni on pääpiirteittäin tehty.

Reply
Tietenkin juonta voi muuttaa, se on vain juonipohja

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)