• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: [VX] Billy's Radical Adventure
Thread Modes
Terve vaan pitkästä aikaa!

Aloin tuossa n. vuosi sitten tekemään RPG Maker VX:llä ihan harjoitusmielessä tätä peliä. Vaikka peli on tosiaan rajusti kesken, enkä ole alunperin suunnitellut peliä mitenkään, vaan tehnyt miltä tuntuu, ajattelin silti ladata sen tänne, jos joku vaikka saisikin siitä iloa irti.

Peli on tosiaan hyvin keskeneräinen, ja siitä puuttuu lähes kokonaan mm. intro, josta johtuu hyvin mitäänsanomaton aloitus.

Pelin juoni on kutakuinkin seuraavanlainen: Billy Herrington herää toisesta maailmasta, jossa hänen täytyy heittää paha ritari Sillycone valtaistuimeltaan ja pelastaa maailma. Hän saa seikkailunsa aikana apua monelta muulta hahmolta (kuten mm. Snoop Doggilta ja Steve-O:lta).

Tämä peli sisältää suurimmaksi osaksi paljon inside-huumoria tai muuten vaan huonoa läppää, sekä hyvin tahallisia kliseitä. Olen tehnyt tätä peliä aina vähän väliä kun siltä tuntuu ja ikävä kyllä olen aikojen saatossa kadottanut uusimman version, joka jatkuu toiseen dungeoniin asti. Tässä versiossa loppuu tekeminen ensimmäisen dungeonin jälkeen. Olkoon tämä siis eräänlainen demo tälle pelille, joka ei välttämättä koskaan valmistu.

Ja tosiaan, suurin osa musiikeista on itse tehtyjä. Taistelumusiikit ja nuotiomusiikki ovat eri peleistä.

[LATAUS TÄÄLTÄ] https://www.dropbox.com/s/8hs1j4aymykue7...enture.zip

[Image: bonfire.png]
[Image: chaoscat.png]

Reply
Bloodbound;41903 Wrote:Ja tosiaan, suurin osa musiikeista on itse tehtyjä. Taistelumusiikit ja nuotiomusiikki ovat eri peleistä.

Hyvä, että heti pelin julkituontivaiheessa julkaiset demoan, vaikka se olisikin keskeneräinen. Smile

Mielenkiintoiselta kuulostaa, joten lataan ja kokeilen. Etenkin nuo custom musiikit on hyvä lisäys, mielenkiintoista etenkin nähdä millaisia ne ovat.

Puhuit noista tahallisista clisheistä. Etenkin tuo pelin otsikko on aika iso sellainen Big Grin

Reply
Palautetta otan mielelläni vastaan.

Reply
Bloodbound;41919 Wrote:Palautetta otan mielelläni vastaan.

Tässä sitä tulee:

Pelasin noin 10 min, enkä jaksanut enää.

Miksi?

Koska kun olin jossain luolassa, niin afropäisiä otuksia tuli koko ajan, ja halusin vain pois sieltä mahdollisimman nopeasti. Pelissä ei voinut juosta, joten se teki pelaamisesta ärsyttävää. Dodgy

Random taistelut teki pelaamisesta hyvin hankalaa. Taisteluihin ei halunnut mennä.

Musiikit oli kivoja, ja se nuotion sytyttäminen näytti hienolta. Keskeneräiseksi peliksi ihan kiva.

Laita enemmän vihollisia luolaan ja laita pelaajall enemmän iskuja. Pelkkä taisteluista pois hakkaaminen ei ole houkuttelevaa. Wink

Reply
Shade Hunter;41920 Wrote:
Bloodbound;41919 Wrote:Palautetta otan mielelläni vastaan.

Tässä sitä tulee:

Pelasin noin 10 min, enkä jaksanut enää.

Miksi?

Koska kun olin jossain luolassa, niin afropäisiä otuksia tuli koko ajan, ja halusin vain pois sieltä mahdollisimman nopeasti. Pelissä ei voinut juosta, joten se teki pelaamisesta ärsyttävää. Dodgy

Random taistelut teki pelaamisesta hyvin hankalaa. Taisteluihin ei halunnut mennä.

Musiikit oli kivoja, ja se nuotion sytyttäminen näytti hienolta. Keskeneräiseksi peliksi ihan kiva.

Laita enemmän vihollisia luolaan ja laita pelaajall enemmän iskuja. Pelkkä taisteluista pois hakkaaminen ei ole houkuttelevaa. Wink
Hyökkäyksiä tulee lisää tasojen mukaan. Tuossa pelissä tosiaan pitää grindata niitä tasoja, jos haluaa pärjätä. Lisäksi kannattaa ehdottomasti hommata paremmat varusteet heti alussa.

Luolassa oli tarkoitus olla enemmän vihollisia, mutta tosiaan kadotin pelin uudemman version, jossa ne olivat jo lisätty.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)