• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan (isopaha@gmail.com)
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Vieläkö joku muistaa?
Thread Modes
Thumbs Up 
Oikein hyvää yötä kaikille.

Olen siis ollut yli vuosi sitten tällä foorumilla omasta mielestäni kohtalaisen aktiivinen käyttäjä(kuten kaikki muutkin) ja pidin nimeä: Origo. Toivottavasti joku muistaa.

Minun ei ollut koskaan tarkoitus lähteä tältä foorumilta, mutta kun silloiselle Univelka-foorumille ilmestyi huoltokatko ja tietokoneeni hajosi samoihin aikoihin, niin eksyin jotenkin täältä. Nyt nostalgiapärinöissäni löysin tämän paikan ja olen täynnä sielua riipivää kaihoa.

Katsokaas, en muistanut enää vanhan tunnukseni salasanaa, enkä edes sähköpostia, joten jouduin tekemään uuden käyttäjän.

On erittäin mukava nähdä, että foorumilla on edelleen väkeä. Voisin alkaa taas käymään täällä säännöllisesti. Aloitinkin jälleen väsäilemään vanhan koneen kovalevyltä palautettua huippuprojektiani: Pienipäistä Miestä.

Edit: Olipas mieltäylentävää nähdä, että täällä vielä jaksetaan suunnitella Yhteisprojektia. Itse olin siinä ensimmäisessä kauhu-genre-yhteisprojektissa mukana ja vaikka siitä ei tullutkaan mitään valmista, niin yhteishenki oli erittäin mukavaa.
Tässä pari screeniä Pienipäisestä Miehestä muistin virkistämiseksi:
[Image: kirkkotunnelmaa.png]
[Image: 65352764.png]
[Image: 91820583.png]

Soittaako kelloa?

Tuntuupa kyllä todella oudolta olla takaisin täällä. Ihan kuin olisin ollut maailmalla vuoden ja palannut nyt kotiin. Heh, kaikkea sitä.

Reply
Nuo sinun spritesi kyllä ovat jääneet mieleen, kyllä muistan sinut! Tervetuloa takaisin! Big Grin

Jos sinulla on ollut vanha käyttäjä Univelassa, niin pystyt kirjautumaan tänne samalla julkisella käyttäjätunnuksella ja sanasanalla kuin Univelassa (jos siis muistat ne) Samat viestit ja topicit ovat säilyneet univelasta tänne uuteen rpg foorumiin. Eli jos onnistut kirjautumaan, niin pääset käsiksi vanhoihin viesteihisi.

EDIT: Hienoja screenejä! Olisi kiva päästa näkemään pelaamaan sitä kun se valmistuu. Smile

Reply
Shade Hunter;41875 Wrote:Nuo sinun spritesi kyllä ovat jääneet mieleen, kyllä muistan sinut! Tervetuloa takaisin! Big Grin

Jos sinulla on ollut vanha käyttäjä Univelassa, niin pystyt kirjautumaan tänne samalla julkisella käyttäjätunnuksella ja sanasanalla kuin Univelassa (jos siis muistat ne) Samat viestit ja topicit ovat säilyneet univelasta tänne uuteen rpg foorumiin. Eli jos onnistut kirjautumaan, niin pääset käsiksi vanhoihin viesteihisi.

EDIT: Hienoja screenejä! Olisi kiva päästa näkemään pelaamaan sitä kun se valmistuu. Smile

Kiitos! Smile Tuntuupas hyvältä, että ei ole ihan unholaan jäänyt.

Ja tosiaan, olen tietoinen, että vanhat viestit ja tunnukset ovat säilyneet Univelasta, mutta en millään muista vanhan käyttäjäni salasanaa ja kun yritän käyttää "unohtuiko salasanasi"-ominaisuutta, niin se väittää, ettei sähköpostini ole validi eli olen varmaan tehnyt jollain turhalla sähköpostilla vanhan tunnukseni.

Muistaakseni Pienipäisessä Miehessä olin jo päässyt demovaiheeseen, mutta siinä on vielä läjä korjattavia bugeja ja viimeisteltäviä kohtia. Eniten harmittaa, että silloinen koneeni, jolla projua tein, hajosi ja en saanut ihan kaikkea pelastettua, koska varmuuskopiot olivat pari viikkoa vanhoja. Sillon innostus lopahti kyllä rajusti lähes kokonaisen vuoden ajaksi, mutta nyt olen taas pääsemässä ratsaille asian suhteen.

Reply
Noniin vanha tunnus taas ja back in business.
[Image: pienipinenmiesavaruus.png]<br />[Image: clixsense_gpt468x60a.png]

Reply
Hieno juttu! Smile

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)