• Tervetuloa RPG Maker Finlandiin!
  • Ongelmatilanteissa ole yhteydessä Isopahaan ([email protected])
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Yhteisprojektin tarve- ja työlistaus
Thread Modes
Otin valtuudet tehdä tällaisen topicin, vaikken ole virallinen yhteisprojektin johtaja. Uskon, että tätä tarvitaan projektin alkuun laittamiseksi.

Eli tässä on listaus yhteisprojektin hankintoihin liittyvistä asioista (tilesettien etsiminen mm.)

Tähän merkitään ihmisten työtehtävät ja deadlinet. Voit itse lupautua mihin työtehtävään vain haluat. Aikatauluista yritetään pitää kiinni.

Hankkimistehtävät:
Shade Hunter: Tilesetmateriaali (eräpäivä 29.4)
Kepponen: Etsii tilesettejä.

Työtehtävät:
Kepponen: Teen yhden keskikokoisen metsä/vuoristo kartan loppuun tämän kuun aikana.
Shade Hunter: Demokokeilu (eräpäivä 3.5)

Reply
Moro!

Tää on mun mielestä ihan hyvä topic.

Teen yhden keskikokoisen metsä/vuoristo kartan loppuun tämän kuun aikana.
Samalla koitan ettii tilesettejä.

EDIT: Kartta on valmis.

Reply
Hyvähyvä! Smile Opiskelin muuten juuri parin kuvamuokkausohjelmien käyttöä, ja osaan muuttaa xp tilesetit täysin sopiviksi vx:älle. Sen tilet on aika hyviä käyttöön. Mitä mieltä olette?

edit: Yritän muokata tuota Isopahan tekemää demoa hieman. Laitan siihen musiikkeja, ääniä ja grafiikkaa.

Reply
Shade Hunter;41852 Wrote:Hyvähyvä! Smile Opiskelin muuten juuri parin kuvamuokkausohjelmien käyttöä, ja osaan muuttaa xp tilesetit täysin sopiviksi vx:älle. Sen tilet on aika hyviä käyttöön. Mitä mieltä olette?

edit: Yritän muokata tuota Isopahan tekemää demoa hieman. Laitan siihen musiikkeja, ääniä ja grafiikkaa.

Kuulostaa hyvältä! Itekin ajattelin opetella muokkaa niitä tilesettejä.
Aikasemmin oon muokannu vaan rpgm 2k3 tilesettejä.

EDIT: Tein kartan valmiiksi.

Reply

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)